Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Januari 2011

KUASA RAKYAT




RAKYAT MENOLAK SEJARAH






nota:
lihat dan saksikan lah
mereka seirama melaungkan tuntutan
puluhan ribu turun ke jalan fraya
akhirnya leila si first lady
lari ke saudi

9 ulasan:

Siti Nur Amirah berkata...

kenapa demo kat malaysia tak buat rosmah ngan bini dia lari???haishhh

freemalaysiakini berkata...

layarilah www.freemalaysiakini.com ianya percuma tanpa bayaran

sebarakan kepada pembaca blog anda

cicit ngah layor berkata...

Dimalaysia tak bulih jadi mcm tu sbb pintu untuk masok pekan Kemunting sentiaser ternganger menunggu kedatangan manusier yg membetoikan yg tak betoi.2) org Malaysia ni banyak yg perut besor dan molot besor,tembolok besor tapi hati kecik.3) percayer pader kater2 hikmat 'rezeki secupak,tak kan jadi segantang'.

Tanpa Nama berkata...

newspaper kat Tunisia ada mcm Malaysia punya tak? kalau sama, depa akan buat laporan bahawa 500 orang buat demonstrasi jalanan

Tanpa Nama berkata...

Lu ni bangang lah TT..lu fikirlah sendiri kenapa gua kata lu bangang!

Tanpa Nama berkata...

bro TT, do you wish those two kind of incident happend in Malaysia?
I feel we dont need it, it will a waste of people's time and affect our daily economic . Let our peoples show what they really wish through GENERAL ELECTION 13, which is just around the corner. I support peace demonstration like in France, why must we disturb others which uncontrollable chaotic act? You are the expert bro and you also can make the peace in your own way. Hidup UM.

KEJATUHAN LELAKI AKIBAT DR WANITA berkata...

lihat dan saksikan lah
mereka seirama melaungkan tuntutan
puluhan ribu turun ke jalan fraya
akhirnya leila si first lady
lari ke saudi

ROSMAH PULAK CMNER?

Tanpa Nama berkata...

nak buat macam ni kat malaysia? hah cibai la, rakyat malaysia sumer kenyang2 macam lembu belaka. pagi dapat sarapan nasik lemak roti canai, time keje dapat tengok internet, petang dapat tengok gambo dan tetek drama indon, malam dapat tengok tv, hari jumaat dapat semayang, gaji ada, anak bini senang, kerja pun ada, sapa nak cari nahas sampai gaji pun tak leh dapat hujung bulan, duit simpanan dalam bank pun, tak cecah 100k lagi... takder sapa berani cari nahas melawan gerombolan ooi..

jangankan harap kata ahli2 pembangkang yang hidup mewah2 pun nak turun buat macam ni? pelir dia la.. ada ke lojik, yang gaji banyak dan perut buncit termengah2 nak berdemo buat hapa, mentekendarah pun kenyang, kira malam la sikik. apatah lagi yang tiap2 malam boleh hayun pelir dan asal siang saja boleh hayun kayu golf, suda jadi gila kalo tak dapat main.

abang ipar gue, ketua pemuda PAS setempat siot, set golf ada lebey dari lima kat umah dia, register main kat 2-3 kelab, kompeni pun ada sapot lagi, hujung minggu, apa lagi kalo tak turun menebas dan menebeng. macam ni ka nak bawa aspirasi rakyat yang lapar, hidup miskin atau susah atau apa lancau lagi? mulut memang manis, kebaikan itu ini, Allah Maha Pemurah.. lancau ma sohai dia la..

elleh, kalo nak sokong pembangkang, dan masih lena dengan bender2 cenggini, baik bunuh diri ajalah! ngabihkan boreh jo sokong pembangkang pun.

tunisia sana, sampai nak mentekendarah pun dah tak ada jalan dan hampir segala2nya buntu belaka, nak meniaga buah pun kene permit... betul2 tak boleh buat apa2 lagi lebih daripada palestin.. tu la pasal boleh jadi mcm tu..

mengapa rakyat palestin tak boleh bangun? rahsianya sama macam malaysia jugak, ada barua2 yang hidup kenyang, walaupun membangkang tapi hidupnya dijaga dan dibela oleh musuh rakyat miskin, ada yang dibela secara direct, ada yang tak dibela secara tak langsung dan mereka2 ini terus menerus dan berterusan menjadi lembu kenyang dan terus kenyang dan kenyang sambil menyokong pembangkang...

jangan ingat menyokong pembangkang, tak boleh cari makan dan terus sapot gerombolan! setup baik2 dan boleh buat duit brader, kalo gerombolan jatuh, manusia2 munafik sebegini akan terselamat!

jangan ditanya, jawapannya ALLAH MAHA KUASA.. nak ketawa? amik pikir sendiri la...

Tanpa Nama berkata...

Contoh support pembangkang dan kenyang ialah mamat TT ni lah..sebab tu gua kata TT ni bangang..lu pikir sendiri kenapa gua kata lu bangang ok!