Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Januari 2011

SALUT ANAK MUDA YANG BERANI




ANAK MUDA BANGUAN MELAWAN





RIBU TURUN BERDEMO




BUKAN RUMAH TOYO



nota:
sejarah revolusi tunisia
akan memperngaruhi bumi arab
tuntutan melaungkan
pembebasan semakin kuat
didengar !

tunggu dan nanti !!!

6 ulasan:

ALahaI sI LunCAi berkata...

TT,

SERULAH ANAK MUDA BANGKIT MELAWAN.
KEMUDIAN KO AKAN LARI LINTANG PUKANG.
BERSEMBUNYI DAN HANYA KEMBALI SETELAH KEADAAN TENANG.
ISYTIHARKANLAH KEPADA DUNIA BETAPA HANDALNYA KO MEMBAWA PERUBAHAN.

din kaki lutu dreba berkata...

budak2 kita tak seberani budak2 tunisia

budak2 kita cuma berani berdemo kalau ada jom heboh

kerana budak2 kita sudah lama tak ada telo

telo budak2 kita telah diambil oleh eeeee

kahkahkah berkata...

amaran: anak2 muda yg hendak bangun melawan tu... pastikan jgn lupa daftar sbg pemilih dan mesti pilih PR. bkn cakap je dung dang dung dang.. tapi hampeh

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Tunisia teruja...rakyat Malaysia bila lagi....

....bila lagi nak lihat suasana pemimpin umno kencing dalam seluar.

Hang horatio berkata...

bagus...ini yg islam suruh buat...tul x bro?

Tanpa Nama berkata...

Aku tak peduli lah TT nak jadi hero ke,dia lari ke,apa ke Luncai Cilaka.

Yang penting,aku benci UMNGOK,aku benci PERKASAM,aku benci cerita-cerita perkauman kau,aku benci nama kau,aku benci Bik Mama,aku benci Najib Bibir Merah.

TT nak isytiharkan dia hero pun,biarlah.Dia nak pakai seluar dalam kat luar pun biarlah.Apa masalahnya?

Kau nak jadi hero juga kan Luncai?Nak orang pandang kau Hang Tuah la kan?