Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 Mei 2011

BINI ROSMAH MEROYAN LAGI




BN ERTINY NAJIB BINI ROSMAH





UMNO MUSUH NOMBOR 1 NEGARA
– harakah daily

Bagaimana PAS boleh bersatu dengan Umno sedangkan Umnolah yang 'menjajah' bumi dan rakyat Malaysia, kata Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar.

Katanya, Umno bertindak zalim terhadap rakyat dan bumi Malaysia dengan mencengkam kebebasan rakyat dan bertindak tanpa keadilan kepada rakyat dan bumi Malaysia.

“Fatah dan Hamas boleh bersatu menentang Israel, mengapa Umno dan PAS tidak dapat bersatu membela umat Melayu?” soalnya dalam kenyataan kepada Harakahdaily.

Jelasnya, Hamas setuju untuk bersatu dengan Fatah semata-mata atas tujuan membebaskan bumi Palestin daripada penjajahan Israel.

Katanya lagi, penjajahan Israel zalim, yang mencengkam kebebasan rakyat Palestin dan penjajahan yang menidakkan keadilan sejati kepada rakyat dan bumi Palestin.

“Bagaimana boleh kami, PAS bersatu dengan golongan (yakni Umno) yang mengamalkan budaya rasuah, yang mempratikkan budaya politik samseng dan yang mempersendakan hukum Allah SWT?” soalnya yang juga ahli Parlimen Pokok Sena.

Justeru, PAS tegasnya akan terus memperjuangkan untuk meminda Perlembagaan dan undang-undang negara agar badan keadilan dan perundangan (judiciary) benar-benar bebas dan Peguam Negara (AG) bertanggungjawab kepada Parlimen.

Selain itu, tambahnya SPR, SPRM dan ROS diletakkan di bawah pengawasan Parlimen dan pembentukan IPCMC dan diletakkan di bawah pengawasan Parlimen.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI KENYATAAN PALING JELAS... kah kah kah...

kah kah kah... TAK KAN ORANG MELAYU TAK SEDAR SEDAR.... kah kah kah

kah kah kah... MASA NYA TELAH SAMPAI UNTUK KITA SEMUA HUMBANKAN GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah.... MENIPU DENGAN GUNAKAN SLOGAN KETUANAN MELAYU.... kah kah kah..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku rasalakan, kalau amno dan pas bersetubuh.....
a. akan lahir beberapa kumpulan penyamun 1- penyamun sedia ada 2- penyamun kelab baru tubuh 3- penyamun hasil dari persetubuhan 4- penyamun kelab yang diceraikan
b. Islam akan lebih kuat- bukan pengaruhnya tetapi ditekan dan dihina
c. parti politik baru akan ujud 1- sprm 2- pdrm 3- spr

pakatan baru ni nak dinamakan apa ye? HAMPEH & CO. (HANTU AMNO PAS DAN APCO)

Bigfish berkata...

tak abis-abis lagi cerita kerajaan perpaduan. memang umno ni dasar tak reti malu. bila dah tersepit baru nak mintak tolong. poodah chit!

cicit ngah layor berkata...

UMNO ndak berbaik dgn PAS sbb ader sesuatu yg diidamkan.Tahun 74,lepaih bergabong bwh satu payong,demer buat hai,cucuk saner,cucuk sini,akhirnyer Kelantan dibawah pemerentahan MAGERAN.Dan yg akhir sekali,demer 'ngap'Kelantan dr tangan PAS.Sekaghang 4 negeghi dibwh Pakatan.Ndak ghampaih mcm lanun hanyer berjayer diPeghak jer,yg lain tak berjayer sbb ADUN pakatan kuat semangat Bukan mcm askar pencen dan posmen pencen.Jln terbaik utk dpt perentah negeghi2 tersebut,kener ler buat baik dgn PAS.Sayangnyer MO demer tak berubah,mcm ceghiter sex tu juger.Ndak jatuhkan Anwar,kener timboikan cerite sex,kalau ndak perentah semuer negeghi,kener buat baik dgn PAS.Kalau jalan itu pon org PAS tak nampak,akibat jumper jalan mati ler.

Tanpa Nama berkata...

takda faedah umno nak join pas
pas parti cakap kosong dan kelentong lebih je
nik aziz pun dah melalut
harapkan hadi dan nasrudin je
yang lain,org politik je
nama je partai islam
tapi perangai susah nak faham
cakap tak sopan
hentam sana sini
semua orang salah
dia saja yang betul...

PAS ni perlu insaf dan sedar kalau semua manusia maksum...kita ni jadi malaikatlah.
belajarlah dari kesalahan sendiri
bezakanlah ugama dan politik kotor
jadi kuda dap n pkr je lah...