Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Mei 2011

TEKA TEKI - SIAPA BOLEH JAWAB



MENANGI HADIAH LUMAYAN



LAGI PROJEK UMPORNO NK TIPU MELAYU...
Siapakah Eskay? 1) Eskay asalnya beragama Hindu. Bapa beliau berbangsa India dan ibu berbangsa Siam. Beliau anak ke-3 dari 4 adik beradik dengan seorang abang, dan seorang kakak, serta seorang adik. Nama abang Eskay adalah Chandran. 2) Tujuan Eskay memeluk Islam adalah untuk membolehkan beliau mendapat status 'Melayu/bumiputera' bagi mempermudahkannya dalam urusan perniagaan dengan kerajaan. Namun begitu Eskay tidak mengamalkan cara hidup Islam dan sering bergelumang dgn maksiat. 3) Eskay bercita-cita tinggi dan juga berminat dengan politik. Beliau pernah cuba merasuah pegawai JPN bagi menukar status bangsanya dari 'India' kepada 'Melayu/bumiputera' semata-mata kerana ingin memudahkan urusan perniagaannya. Eskay juga didakwa berminat untuk menjadi ahli UMNO tetapi gagal kerana status bangsanya. 4) Eskay mempunyai tabiat kuat minum dan suka mabuk. Tempat beliau berhibur adalah di salah sebuah bar di Hotel Armada PJ. Ketika mabuk, tabiat Eskay akan minum dengan gelas yang kacanya bukan dari jenis lutsinar supaya orang lain tak nampak apa yang diminumnya. lagi pendedahan sila lihat di MiloSuam DAN CINA ISLAM
Oleh ESKAY SIAM HINDU pada POLIS SUMPAH LAKNAT pada 11/05/05

TEKA TEKI

Kenapa Najib Razak talipon
Datuk Eskay kelmarin?

Kenapa hari ini Datuk Eskay
talipon Najib Razak?

Nota:
jawapan teka teki ini
akan di siarkan pada
jumaat esok!

sila teka apa jawapan
teka teki ini!


14 ulasan:

Lang berkata...

sebab nak tanya bila waktu sesuai nak buat pendedahan baru...

sebab nak tanya berapa dan bila boleh masyuuuk...

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik dia pi pekena todi dengan Sami Vello lagi bagus. Senang dia dapat status PARIAH tajaan UMporNO tu. Sebab tu dia tak kisah nak sumpah sampai jadi sesumpah pun sebab kuat minum todi. Kah...Kah..Kah.. Melayu kena tipu dengan pariah!Padan Muka. Percaya lagi kat gerombolan? Harga minyak pun dah naik. celaka kau gerombolan...

Anti TELAN berkata...

SoALAN teka-teki yang amat mudah untuk dijawab. Siapa tak tahu dia adalah UMNO.

Jawapannya - 'First Lady tak ada di Malaysia sekarang, ada di Turki'.

So minta Eskay supply yang slim la...dah lama mengidam ni...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

mereka buat dealinthedark- siapkan jalang slim aku selamatkan kau!

Tanpa Nama berkata...

najib telepon eskay sbb najib nak entot jubor eskay.

eskay telepon najib sbb eskay nak entot jubor rosmah pulak wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

TT sia tau jawapan nya! Eskay aka SK akan beri tao Najib bahawa adalagi pita video dengan sabtital Melayu.

Tanpa Nama berkata...

woit...eskay tu = s.k. = siam + keling..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Patutla selamba jer buat sumpah lahanat. Rupanya sk(siamkeling)convert agama ada makna. Mcm gampang!!

Tanpa Nama berkata...

TAK MAHU TEKA,NANTI BETUL KENA TIDUR BAWAH KOPEK BIK MAMA,,,,,KAKAKA ,TAK MAHU,,,,

Tanpa Nama berkata...

Najib cakap masa kat TV3 tu dia x de kena mengena dgn Eskay ni.nape tepon..jeng jeng...

Tanpa Nama berkata...

TERROR LA LU BRO WOIT

SK=>Siam + Keling + Mereng berkata...

woit...Merong Mahawangsa ke Mereng (tak betol/3 suku) Mahawangsa... buat jambatan bengkok, nati bengkok sgt sampai pusing2 cam roaller coaster tu yg tak lulus tu kah kah kah...

Small Mama berkata...

kah..kah..kah..

eskay kol sebab nak hantar invois.

najib ketaq lutut tgk invois eskay nala pya juta2.

kah..kah..kah..

najib pun kasi naik harga minyak sbb nk byr kat eskay.

abes 1malaysia kena tipu ngn eskay.

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

aku angkat tangan tinggi2 sambil lompat2 sebab semangat berkobar2 nak cuba jawap, untung2 menang hadiah dari tt!
jawapan aku adalah sebegini....

najibabi tipon sk:
atok, kamu carikan, saya order yg puteh yg selim

sk tipon najibabi:
atoksri, betulke, tolong kompemkan atoksri nak puteh ni apa intensity dia, apa tint, hue, shade, brightness, luminosity. atoksri nak slim ni berapa berat dia, berapa tinggi dia, bidang dada dia, ukurlilit pinggang, saiz punggong. atoksri nak bangsa apa. atoksri nak berapa org. atoksri nak jantina apa perempuan ke lelaki.
najibabi: alamaaaakkk... banyak pulak soal kamu! kalau macam tu, ini belum muktamad!