Khamis, 5 Mei 2011

ANAK MUDA MULA BERKUMPUL




JEMPUTAN ANAK MUDA








PEKAN FRINJAN/FLEA MARKET


http://frinjan.blogspot.com/2011/04/pekan-frinjan-20_5189.html

PADA SABTU INI: 7 Mei 2011

TEMPAT: Dataran Karyawan, Kompleks Belia Seksyen 7 (sebelah tasik dan depan UNISEL)
5 petang - 12 malam

http://www.facebook.com/event.php?eid=139857599420873


PROGRAM:

- Lawak berdiri/stand up coming oleh Hishamuddin Rais aka Tukar Tiub dan pra-lancar buku terbaru TT bertajuk:
Tertangkapnya Sa-ekor Toyo: surat dari teoh beng hock

- Lontaran kata seorang ayam dan pasca-lancar buku Fared Ayam, 'Pada Sebuah Ketentuan'

- Musik rock on


JUMPA MALAM ITU



nota:
buku ini telah memasuki
kedai kedai buku :
mph, popular, kinokunia,
boders, times bookshop, silverfish bangsar
dan first edition

juga pada malam sabtu ini
boleh ditemui di pesta frinjan

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya dah beli buku ni masa kat PWTC.dapat jumpa TT.muka TT sama mcm dlm gambar maknanya x ada superimpose ha ha ha..sy baru baca separuh.waktu breaktime kat office sy baca.insyaallah akan habis dlm masa terdekat nih...good job TT.

Tanpa Nama berkata...

apa apa hal pun thx sign untuk TAPAI dan TST... gomen servent yang baca TT

Tanpa Nama berkata...

BRO...
SORI KUAR TAJUK SKET... LU CBA SIASAT SAPER SI MINAH FARAH HANA JAMALUDDIN KER NAMA DIA TU...ALA PENGARAH JARINGAN ENTAH APER2 NTAH..BAPER BESAR JARING DIA TU..BAPER BANYAK AHLI DIA TU..SUKA HATI TIAP KALI BUAT STATEMENT DAKWA MEWAKILI SUARA SELURUH ANAK2 MUDA KONON..NTAH2 LINE KANGKONG SINTOK GAK

Tanpa Nama berkata...

en tt,

selain buku baru tangkap toyol tu, cadangan aku

1. bukukan hasil tulisan dalam majalah UJANG dulu? (tahun 90an) best tu, cerita2 sempoi dulu.
atau ada ke wakil UJANG di sini boleh tolong?

2.tulisan2 di b hairan dulu pasal seni / filem pun bagus. tapi mau bukukan tu mungkin susah sikit kot.

3. ultimately, aku tunggu kau punya complete bible catatan pengembaraan di luar negara lebih kurang20 tahun itu, bermula dari atas sampan di sg golok (betul ke fakta ni?)

kalau kau tulis, bagi aku, inilah tahap euphoria terbaik seorang fans tulisan kau boleh dapat. semoga kau tulis satu hari nanti.

en. frr

kaki bola berkata...

Lawan bola Frinjan dengan Sokernet tak nak cerita ke?

Tanpa Nama berkata...

isham...

aku setuju dgn en.frr

aku anak muda generasi 80'an yg perlu tahu perih jerih ex-angry young man mcm kau.kali pertama aku membaca pasal kau semasa aku tingkatan 5 (1997) di MASSA kalau tak silap berkenaan kepulangan kau ke malaysia..dan terus menjadi gelodak rebel - anti establishment/punk - politikal dalam jiwa aku.bermula ujang dan berita hairan aku berjinak2 membaca hasil tulisan kau.

dan aku pernah membaca sedikit catatan kau dlm bacaria kalau tak silap pengalaman kau circa 1974.harap kau dpt buku kan kisah pengalaman kau berkelana jauh di perantauan agar menjadi pendorong-semangat anak muda yg lain.

- tangap