Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Mei 2011

DEMO JUMAAT TENGAH HARI DI MASJID NEGARA




JUMAAT ESOK DI MASJID NEGARA













JOM TURUN DEMO BERAMAI-RAMAI !!!


HIMPUNAN AMARAH RAKYAT
BANTAH FITNAH

JUMAAT 6 MEI / 12 Tengahari
MASJID NEGARA KL


anjuran S.A.F. Anti Fitnah
(gabungan NGO dan Tokoh Ulama Cendekiawan Islam)
& M.A.R.U.A.H.
(gabungan Pemuda Pakatan Rakyat Anti Politik Lucah - Fitnah)

RAKYAT BANGKIT LAWAN FITNAH

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

esok pkai bju warna ape?

Tanpa Nama berkata...

Mari2 kita tunjuk kat mat monggol, jangan dia syok sendiri. Lepas ini akan banyak lagi kempen membantah puak gerombolan. Yang terbaru kenaikan harga minyak. Bila minyak naik malaysia pun untung, tapi mane pegi wang minyak. Yang pasti IPP masih bebas dapat subsidi. Tak gune punya kerajaan mat monggol tuya.Selamatkan malaysia dari penyamun tarbus! Amco.

makanbola berkata...

bodoh betul pembangkang ni...lg baik main isu minyak la celaka..isu minyak ni bola tanggung la,bodoh betul

leekonyou berkata...

Thursday, May 5, 2011
RON97 Naik Lagi?
Salam,


Kecoh sana sini mengenai isu harga minyak RON97 naik sebanyak 20sen. Minyak naik terus nak ubah kerajaan. Akai ada? Kononya kerajan yang baru akan kurangkan harga minyak 50sen. Masa PRU12 dulu selalu dengar ungkapan ni "hari ini kita menang, esok minyak turun 50sen". Boleh percaya ke? Pembangkang janji 10 perkara dalam manifesto, habuk pun tarak.

Isu yang paling tak laku sekarang ni adalah isu RO97. Mengamuk sakanlah atau berguling sakanlah semua pemimpin pakatan. Rakyat buat tak tahu je la sebab kami semua kebanyakanya guna RON95 termasuklah aku.


Kerajaan masih pertahankan harga minyak RON95, itu yang patut kita hargai bukannya melompat macam kera sebab benda yang tak ada kena mengena dengan kita pun kita nak bising.


Kalau nak lagi senang, hapuskan sahaja RON97. Apa susah, orang kaya tak bising pun inikan orang macam kita yang miskin ni yang nak terloncat lebih-lebih pula. Hey kengkawan, RON97 tu lagi murah daripada Tongkat Ali la. He he he.


Sebelum aku cabut, nah ambik pantun 3 kerat.




Nak beRjimat gunakanlah RON95,
Nak meRembat gunakanlah RON97,
Nak meLiwat gunakanlah KY-Jelly.


video : kereta terbelah dua akibat minyak naik harga




Tukang Taip Anak Teruna at 5:26 PM

Tanpa Nama berkata...

Ajak sekali PEMBELA ngo melayu pejuang islam...Dr Yusri mane??????

Siti Nur Amirah berkata...

kenapa tak sabtu??T_T

Tanpa Nama berkata...

pakai baju berwarna warni
budaya malaysia
polis sudah tunggu
gas dan belantan
jaga jaga wahai puak demo
nanti kena belasah
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Demo boleh ikut jika isu & usulnya betul, benar & adil.

Cuba pikir, terutama golongan muda. Bila kita kena tuduh - kita tuntut saksi ikut Shariah. Bila kita MEnuduh orang hatta tuduh bunuh pakai C4 - tak pernah seketul saksi pun kita hadirkan.

Ini namanya MUNAFIQ.

Bila tanya pasal Omega - emosi macam artis kena terjah Melodi. Apa barang Syam??

Jangan subahat dengan perkara yang BELUM pasti. Bila kita kata FITNAH bermakna kita sendiri SOKONG FITNAH yang belum wujud Kepastiannya.

Jangan jadi alat. Guna akal.

Apamacam bro?