Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Mei 2011

FILEM BARU SELEPAS MERING MAHAWANGSA



FILEM BARU KELUAR




JAMBATAN BENGKOK ; SHAZRYL ESKAY KALAH KES TUNTUT RM20 JUTA - minsider

KUALA LUMPUR, 5 Mei — Ahli perniagaan Shazryl Eskay Abdullah kalah dalam kesnya menuntut RM20 juta daripada pengarah urusan Merong Mahawangsa Sdn Bhd, yang didakwa telah menjanjikan “komisen” bagi mendapatkan projek “Jambatan Bengkok”, 13 tahun lalu.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menolak kes Shazryl Eskay, salah seorang “Datuk T” dalam isu rakaman video seks yang didedahkan Mac lalu, ke atas Datuk Yahya A. Jali selaku pemegang saham utama syarikat tersebut.

Shazryl memfailkan kesnya pada Januari 2002 dengan mendakwa terdapat pelanggaran kontrak oleh defendan kerana gagal membayarnya RM20 juta selepas mendapatkan projek itu bagi mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..AWAS!.... BERSEDIA!... BERJAGA JAGA!.... kah kah kah..

kah kah kah…NEGARA DALAM BAHAYA… kah kah kah..

kah kah kah..SIAM LAO INI NAK CARI DUIT.... kah kah kah..

kah kah kah…SIAM LAO INI AKAN BUAT FILEM BARU … kah kah kah..

kah kah kah…SYARIKAT MERONG MAHAWANGSA BERSAMA KRU AKAN TERBIT FILEM BARU…. kah kah kah..

kah kah kah… PARA PELAKUN YANG BOROI BOLEH MELAMAR… kah kah kah…

kah kah kah... FILEM BARU INI APA NAMANYA?... kah kah kah..

kah kah kah... TAJUK FILEM :LIM GUAN ENG ROGOL BUDAK SEKOLAH... kah kah kah...


BAKAL PELAKON


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Eloklah lepas ni siam perut hijau ni masuk Tanjung Rambutan saja. Sebab dah mering terus meroyan nak jilat pungkoq Jibbe yang seangkatan dengannya. Hidup rakyat. Hapuskan gerombolan!

cicit ngah layor berkata...

Habih satu Malaysia diajor dan diajak berkhayal tentang sex dan fitnah.Dikampong2,pak aji dan pak lebai pon bercakap pasai bender ni di kedai kopi.Ader yg setuju,ader yg tidak.Sampaikan ader satu keluarge tu,tak ndak tengok berite TV pukui 8 sbb malu.Pak mentuer,mak mentuer malu dgn anak menantu.Begitu ler sebaliknyer.Sex punyer sex,fitnah punyer fitnah,tau2 minyak naik duer kupang seliter.Tak ker lahanat punyer pemerentah.Maner menteghi?Pasai aper kenaikan harge ni diumumkan olih penjuai minyak,bukan menteghi.Kalau takut berdepan dgn kenyataan,letak jawatan,pergi jadi nelayan.Lahanat betoi.

cicit ngah layor berkata...

Siamang ni memang suker wakil2kan org lain.Nak buat sumpah lahanat,panggil SK jadi wakil.Semaser mengepam peghut budak sekolah sampai buncit dulu,wakilkan LGE masuk jel.Semaser ndak tayang gambor porno diCarcosa bulan lepaih,wakilkan org no2 besor Bukit Gantang untuk sewer bilik.Nanti,biler ndak mati,Allah akan wakilkan Malikalmaut utk meghentap nyawer dier pulak.Maser tu,baghu dier ader akai...tapi tak bulih pikior,dah terlambat.

Tanpa Nama berkata...

mudah2an dengan sumpah lahanat tu trio latok t akan dapat aids

dan latok2 tu mati dengan beraids

Tanpa Nama berkata...

Cicit Ngah Layor.....cheq suko sangat komen komer....ada class!

Tanpa Nama berkata...

Hahahha...dah lama tak dengar perkataan Siam Perut Hijau!

benn berkata...

Mungkin kah ini salah satu bala yg menimpa kerana bersumpah perkara yg x benar?

Tanpa Nama berkata...

beno tu yob...tp kena sabar yob.. LGE yg kena jel masa membela budak sekolah kena rogol dah jadi ketua menteri....kita doakan pulak org yg difitnah jadi org yg lebih tinggi pada ketua menteri...pas tu kita tengok apa jadi kat 3 ekor lahanat tu

Tanpa Nama berkata...

he eh..apa ke bendanyer siam perut hijau tu?..cer ceghiterX2

Tanpa Nama berkata...

TT, apa kaitan KRU dgn projek video lucah 3T????

lu bagi pecah lah ini citer!!!

lu asyik bagi hint jer...lu takut ke?

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah! merong mahawangsa.... kah kah...

oi... dgr kabar dato T penah dilihat berkeliaran di pejabat yusri KRU 3 hari sebelum video dikeluarkan.. kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

apa nak jadi ?
apa nak jadi ?
hari hari tonton tv...
cerita masuk dubur...
cerita seks dan fitnah...
malu buka tv..
sebab orang malaysia..
pemalu sikit...
jahanam depa semua...
apa nak jadi lagi...

Silap Kona berkata...

Nasib baik lah aku ada internet. Berita TV jam 8 aku dah lama tak tengok.