Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Mei 2011

SUDDEN DEATH? - KES APA PULAK INI?



PELIK SELUAR KOYAK



nota:
teoh dikatakan mati jatuh dari bangunan
teoh tidak tersangkut pada apa apa

ini jadi pelik

macam mana seluar dia koyak?

seluar koyak kalau teoh ini
ditarik dabn di humbankan ke bawah

inilah kuci kes teoh - terang tak perlu bersuluh
tak perlu kuntau muntau
tak perlu lentong kelentong


KES SARBAINI: POLIS SERAH SEMULA KERTAS SIASAT JUMAAT – minsider

Kertas siasatan berhubung kematian pegawai Kastam Ahmad Sarbaini Mohamed, yang telah dikemaskinikan, akan dihantar semula ke Jabatan Peguam Negara selewat-lewatnya Jumaat ini dan polis tidak menolak kemungkinan saksi-saksi baru dipanggil jika diperlukan.
Ketua Polis Kuala Lumpur Zulkifli Abdullah berkata, ada kemungkinan saksi-saksi baru akan muncul berikutan hasil soal siasat susulan yang dijalankan baru-baru ini.

“Dalam proses siasatan, ia terbuka... kami tidak pernah hadkan saksi. Jadi, bila keterangan diambil dan timbul nama-nama baru, kita akan teruskan siasatan,” kata beliau kepada pemberita di sini hari ini.

“Proses siasatan tidak akan mati. Dalam siasatan memang ada kemungkinan (akan ada) saksi baru. Jika ada, keterangan saksi baru akan diambil jika ada keperluan.
“Tetapi apa pun, ia masih lagi dalam siasatan kerana kita perlu mengesahkan apa yang dikatakan itu betul,” katanya lagi.

Zulkifli menjelakan, kertas siasatan yang baru diterima pihaknya akan diteliti sebelum dihantar kepada Jabatan Peguam Negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SORONG TARIK… SORONG TARIK… TAK PANCUT PANCUT… kah kah kah..

kah kah kah…ADA PAKAI APA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah...BERAPA BANYAK SAKSI DAAAA.... kah ah kah..

kah kah kah… NAK TUNGU RAKYAT LUPA?.... kah kah kah..

kah kah kah…NAK BAGI KELUARGA HATI SEJUK…. kah kah ka..

kah kah kah…NAK BAGI ORANG KASTAM TAK MARAH… kah kah kah…

woit…KELUARGA DAH CAKAP SARBAINI BUKAN BUNUH DIRI… kah kah kah…

kah kah kah...KALAU LAIN DARI DIBUNUH... KELUARGA TAK TERIMA... kah kah kah

kah kah kah…KAWAN KAWAN KASTAM DAH CAKAP SARBAINI ORANG ALIM… kah kah kah…

kah kah kah… NAK BUAT MACAM KES TEOH… kah kah kah..

kah kah kah…NAK TENGOK SAIKOLOJI KELUARGA…. kah kah kah..

woit..TAK PAYAH GUNAKAN PERKATAAN MATI MENGEJUT/SUDDEN DEATH ... kah kah kah..

kah kah kah..INI BUKAN PIALA BOLA DUNIA ADA SUDDEN DEATH... kah kah kah..

nota:
satu malaysia tunggu surat wasiat
yang telah ditemui dalam poket sarbaini
apa isinya? kah kah kah

kalau tak ada buat laaaa kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku dah tengok video di web papagomo tak hebat mana pun papa jahat malaysia ...tak nampak orang sakit belakang pun anugerah biasa biasa je dari tuhan...8 minit menyelam Malaysian sandwich style alahai...kah kah kah babi punnya CIFUT BABI tukar tiubbila nak buat tahyat awal cara baru ajaran pluralisme tak payah angkat jari angkat kote je kah kah kah putttuiii

Tanpa Nama berkata...

menurut kebanyakan orang kampung sharbani, kes ini patut ditutup sahaja. ini kerana sharbani pernah berwasiat supaya mayat dia dibuang dari tingkap bangunan. sharbani juga percaya yang dia tidak mati, dia cuma pitam untuk selama2nya sahaja.

apala penyokong PR ni.. tak sporting langsung la..tengok polis tengah kowtim cerita, gaji pun ciput, 2000-4000 jer, buat apa nak kerja bersungguh2 sampai cari nahas? buat perlahan2.. dah mati, matilah.. siasat pun bukannya sharbani boleh hidup balik kan?

silap2 jadi saksi, silap buat kenyataan, kene buang kerja pulak..

sharbani memang wajar mati begitu kerana dia telahpun berwasiat secara lisan dalam mimpi (http://www.youtube.com/watch?v=poR7DF5i4hE&feature=share) sbb bende ni realiti...mamat dalam video ni, kalo dia mimpi pachucheng pun, kendian dalam mimpi lupa pancut, dia akan tensyen dan akan cuba pancutkan jugak selepas bangun dari tidur..

mahaza berkata...

mari kita syorkan MYTHBUSTERS buat ulangsemula.... CONFIRMED, BUSTED or PLAUSIBLE untuk mati berdiri kaki ke atas

Tanpa Nama berkata...

tt
buat apa kau nak antar kertas siatsetan tu kat sana semula
bukan buleh ubah keputusan pon
pules dah bagi sebab kematian adalah mengejut
kau sorong tarik2 kertas siatsetan tu 14 kali pun keputusan tak kan ubah punya
sebab keputusan sudah ada
keputusan tak buleh diubah

sapa ubah nanti turun pangkat

sama macam kes kawan arwah, beng keok

tak nak turun pangkat....
jangan ubah....

Tanpa Nama berkata...

“Dalam proses siasatan, ia terbuka... kami tidak pernah hadkan saksi. Jadi, bila keterangan diambil dan timbul nama-nama baru, kita akan teruskan siasatan,” kata beliau kepada pemberita di sini hari ini...

ha ha 10X (pinjam dari Tukar Tiub)...dah berapa banyak kes yg kita tengok..saksi2 utama tak dipanggil untuk siasatan..especially kalau melibatkan Najib dan Mahathir

Tanpa Nama berkata...

siasat siasat apa pun tak jadi
tunggu dan tunggu
apa pun tak ada
tahap profesionalisma polis macam tu
kah kah kah
asyik fikir duit je
cuba huluq sikit depa laju lah siasat
nie tak huluq
lambat lah kena ikut prosedur
karut marut depa nie
kalau huluq puuui cepat sungguh settle
kah kah kah