Khamis, 28 Julai 2011

SIAPA TERORIS DAN SIAPA TERER?




BERI ARAHAN BUNUH IALAH TERORIS




MY NAME IS FAREEZ - I'M NOT A TERRORIST (28 July 2011)

Susulan laporan penahanan saya dan aktivis Bersih lain semalam, sehingga tempoh 24 jam ini saya telah diserang hebat di twitter, facebook dan blog pro-Umno bahawa kononnya saya ditahan kerana cubaan sabotaj terhadap program edaran Jalur Gemilang semalam.

Malah ada yang melampau sehingga mendakwa bahawa saya merancang mahu memcederakan dan membunuh YAB Perdana Menteri semalam hanya kerana kapasiti lain saya sebagai pengasas Pertubuhan Revolusi Anak Muda Malaysia (PRAMM).

Ingin saya ingatkan kepada tentera media upahan Umno dan Najib, hatta Papa Gomo sekalipun, bahawa jika Najib terus-terusan menipu, menindas dan membuli rakyat, bukan sahaja rakyat akan menolak beliau dan Umno-BN pada PRU13 kelak, malah tidah mustahil ada yang akan sanggup membunuhnya juga nanti.

Maka, demi memelihara keselamatan YAB PM, saya menggesa agar seluruh jentera Umno jangan pernah mencabar kesabaran rakyat lagi.

Penahanan semalam juga menggambarkn seolah saya dan aktivis lain umpama pengganas di negara ini. Hanya sebuah kerajaan yang bersalah pada rakyatnya sahaja akan takut berhadapan dengan rakyatnya.

"Dear PM, my name is Fareez. And I'm not a terrorist."

Saya hanya seorang rakyat. PM adalah hak rakyat. Maka adalah hak untuk saya berjumpa dan menegur PM kerana PM itu milik rakyat. Demi Rakyat, saya sayangkan negara saya. Demi Rakyat, saya mahu PM letak jawatan.

Sekian. Terima kasih.

Mohd Fareez Kamal Intidzam
Political Secretary to YB Zuraida Kamaruddin
Contact No.: 0133367701 (BBM 20C9179)


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salute lu fareez. teruskan perjuangan.

Tanpa Nama berkata...

tindakan najis nie semakin hari semakin melampau...biadap...kurang ajor...ingat najis kesabaran Rakyat ada hadnya...ingat najis kamu dibela oleh Rakyat bukan najis bela Rakyat...ada paham ke!!!

Fairuzalia berkata...

tak ley blah gua tgk muke2 barua umno!!pencacai tukang sapu taik najib!! since 09072011, people will never respect the police any more!! please la PR tolong bubar Polis bile dpt tawan putrajaya nanti!!!

Tanpa Nama berkata...

dengar kabar razak baginda lagi hebat dari menteri... iya kerr..

average pai

Tanpa Nama berkata...

pasai apa tak boleh jumpaq piem?.sebagai rakyat itu hak kami,tak boleh ke kita rakyat nak pi ngadu kat piem tang rakyat susah,tang rakyat kena tipu kiri kanan,kena kelentong kat wakil depa,kena tipu kat spr,sprm,hakim berok,perundangan rimba dan polis yang ganaih.salah besaq kah?.sekarang memanglah terbukti rakyat sudah tersalah besaq pilih piem ngan konco konconya sebagai wakil pemerintah negara.tak mau atau tak bagi jumpa takpa mai pilihanraya kami pun tak sior nak jumpa depa.piem pilah operate lutut tu bagi baik,tak lama lagi hang nak pakai lutut tu nak melutut undi rakyat.

Tanpa Nama berkata...

kau apa citer TT??? ee jugak.....kahkahkah!

ee baik tuuuu.....kahkahkah

kereta kuning berkata...

Tahniah Fareez!!! kamu adalah satu ingatan sejarah revolusi 2011. Bukan revolusi 48 yang kian dilupakan buku sejarah.

-sejarah adalah pihak yang menang-

Tanpa Nama berkata...

selamat menyambut bulan puasa fareez. lain kali kurangkan kontroversi dan tingkatkan prestasi ye.

Barua Fareez Kamal Intidzam berkata...

Mohd Fareez Kamal Intidzam

Political Secretary to YB Zuraida Kamaruddin ?

HAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAhahahahahahaha. Ok aku sudah penat gelak. Hahahahahahahaha

Nazari'Seremban berkata...

Saudara Fareez...idea itu bagus dikeluarkan tapi idea membawa keburukan mcm ni... meningkatkan kebodohan saudara. Saudara desperate sgt ke sjk kena thn polis ari tu... jgn terlalu ekstrem pada sebelah je... lihat kepincangan dari semua sudut... dlm hal ini juga saudara bertindak ke arah yg sama .. utk perbincangan lanjut sila hubungi saya di laman http://mnazarij.blogspot.com/2011/07/api-perjuangan-orang-kita-masih-menyala.html?..