Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Julai 2011

MEMBURU MAT MONGOL




HANYA IMPIAN SAHAJA






SAMBUTAN KUNING UNTUK PM DI KL SENTRAL : 10 DITANGKAP
– mkini

Sepuluh orang termasuk pembantu ahli parlimen Ampang dan pemimpin pemuda PKR ditangkap di KL Sentral petang ini kerana berpakaian kuning dan cuba menyerahkan memorandum tuntutan BERSIH 2.0 kepada Najib Razak.

Mohd Fareez Kamal Intidzam, pembantu kepada Zuraida Kamaruddin, ditahan oleh sekumpulan anggota polis sejurus sebelum ketibaan Najib dan rombongannya.

"Ironinya, seorang daripada kami memakai jersi bolasepak pasukan Malaysia dan saya sendiri memakai warna merah 'Patriot' ketika kami ditangkap,” kata Fareez kepada Malaysiakini.

Semua mereka yang ditahan kemudiannya dibawa ke balai polis Travers.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI KERJA BAIK…. kah kah kah..

kah kah kah…KEMANA SAJA MAT MONGOL PERGI HARUS DISAMBUT DENGAN KUNING… kah kah kah..

woit… HARI INI MAT MONGOL MAKIN TERPENCIL…. kah kah kah..

kah kah kah…DALAM GEROMBOLAN PUN KENA TIBAI…. kah kah kah…

kah kah kah...MALIKUL SEMBAB SUDAH BERSEDIA UNTUK JADI PM... kah kah kah

kah kah kah…KERANA KERAJAAN HARI INI ADALAH KERAJAAN ANAK BERANAK…. kah kah kah..

woit…TAHU KAN APA DIA KERAJAAN ANAK BERANAK…. kah kah kah..

kah kah kah… KERAJAAN ANAK BERANAK IALAH KERAJAAN ROSMAH…. ISTERI ROSMAH… DAN SEPUPU BINI ROSMAH…. kah kah kah,…..



RAKYAT GERAM PADA KERAJAAN ANAK BERANAK


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat monggol diburu sebab dia pekak badak!Padan muka.Rakyat kata jangan tibai duit negara,dia buat pekak.Rakyat kata jangan anak-beranak makan free,tapi tabiat buruk ahli2 parti gerombolan memang suka makan free.Sekarang berani buat berani tanggung.Semua dah terlambat.Malikul pun sama.Rakyat sudah kasi kata dua. Lu dua-dua orang boleh pimamposs lepas PRU13 ni....Kah..Kah..Kah.

DX berkata...

utusan ugut tak mahu sokong najib? ada yang da tak sabar ni.. haha!

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/punish-bersih-or-risk-losing-support-utusan-warns-bn/

DX berkata...

link dari utusan

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0727&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_03.htm

Tanpa Nama berkata...

kenapa sibok datang ganggu majlis orang. apela. tak strategi langsung. macam budak budak baru nak mumaiyiz. ni main dtang serbu ke majlis orang. memanglah kerja baik. dah tentu mereka pun dalam kelas nak pertahankan status quo mereka. kan dah korang membawak nama buruk nama bersih. hampeh. orang2 kampung pun mesti anggap tindakan korang salah. boo.

Tanpa Nama berkata...

Polis Malaysia tak ada kerja lain. Sebab tu terlalu banyak jenayah tak boleh selesai.
Sebab polis buang masa nak tunjuk konon-konon buat kerja.
Bila ada trafik jam masa tu semua olis ilang.
Sebab polis lagi suka buat road blok sambil menyorok belakang pokok nak tangkap orang x pakai talipinggang.
Punyalah banyak lori x ada lampu belakang dan lori bawak muatan lebih tapi polis tak tau nak buat apa sebab x dpt masyuuuukkkkk.
Kepandaian polis melaysia tangkap org pasal talipinggang dan pasal handphone. Memang jahanam bila yang naik bun mangkuk.
Ni CPO Selangor sekarang ni sedang tunjuk pandai. Dia tgh aim mana tau boleh naik cepat macam bekas CPO Selangor yang dah naik nak jadi IGP.
Aku takut bila Najib bungkus mula lah bakar fail macam di Mesir tu. Habis satu bangunan bakar fail sebab takut orang tahu depa ni kaki pukul orang dulu. Tau pulak takut masa Mubarak dah jatuh. Tak pulak berani pukul orang macam dulu.

yb berkata...

Malam semalam rombongan choir kanak-kanak sebuah negara luar tiba di KLIA dengan berbaju T kuning.

Ramai yang melihat berseloroh tentang BERSIH.

kalbunUmno berkata...

kah kah kah!
jahanam .... pada hari raya ni kami sekeluarga dah setuju warna kuning adalah warna tema, semua baju yang ditempah bewarna kuning, gerun seram kami sekeluarga, kerana tersalah pilih warna, takut-takut ketika kami seronok beraya, polis datang serbu dan tahan kami sekeluarga atas tuduhan chbaan mengadakan demo.
apalah nasib negara ku, macam undang-undang kartun aje.

Tanpa Nama berkata...

pemimpin kerajaan Dajjal ni sudah kepanasan..dia mahu menongkat langit..dia sememangnya pemimpin yg mahu meneruskan gagasan kepimpinan Dajjal yg bermula sejak 1957..namun si pemimpin Dajjal yg penuh riak dan angkuh, yg baru2 ini begitu taksub bertemu kepala Dajjal iaitu Pope Benedict lupa..dia lupa atau mungkin tak pernah tahu..bahawa janji Allah itu benar..janji Allah bahawa kerajaan Islam pasti akan bangkit pada hujung zaman..wallahualam

tok jenggot berkata...

ppegawai polis dilihat bodoh
konstabel lagi 18x bodoh dilihat dari pegawai..
kesian polis2 tu jadi hamba najib, kena soal nak jawab tergagap2..
pandai2 nak tangkap tanya sebab tak tau.. berhenti je la jadi polis kalau mcm tu..
kalau tak pun jd pak polis trafik je jaga jalan dapat masuk lebih, boleh pau driver lori.. boleh pau company lori pasir.. bg je simbol tampal kat cermin lori, satu stiker seribu.. TNS-trafik negeri selangor- tak nak saman..
SK-sudah kautim.. sapa2 nampak lori pakai stiker itu maknanyya polis sudah kautim