Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Julai 2011

PERGI MAMPOOOSLAAAAA





KHUSUS UNTUK MEDIA BARAT




nota:

diperangkap oleh media antarabangsa
media barat cemburu kerana rosmah ada
cincin 24 juta ringgit kah kah kah



PERHIMPUNAN HARAM BUKAN AMALAN NEGARA MAJU : KHAIRY - meloya

REMBAU 27 Julai - Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, adalah tidak benar bahawa perhimpunan haram menjadi perkara biasa dan diterima oleh masyarakat kota raya besar di negara lain.

Beliau berkata, memang wujud demonstrasi di bandar raya lain tetapi ia bukannya boleh diadakan sesuka hati, dan jika adapun, ia tidak menimbulkan masalah dan pesertanya tidak melakukan provokasi terhadap polis.

Dia berkata, hujah pembangkang kononnya kerajaan menyekat kebebasan bersuara ternyata tidak tepat kerana di Amerika Syarikat misalnya, penganjur demonstrasi perlu memohon permit untuk perhimpunan walaupun perlembagaan negara itu memberi jaminan mengenai kebebasan bersuara.

Khairy berkata, agenda pembangkang di negara ini dalam mengadakan perhimpunan adalah untuk melakukan provokasi terhadap polis dengan niat untuk menunjukkan keburukan pihak berkuasa jika polis bertindak balas.

"Perhimpunan haram yang dianjurkan tempoh hari sebenarnya sudah lari dari matlamat asal... tajuk dulu ialah untuk pilihan raya yang adil tetapi semasa berhimpun, sudah jelas bahawa mereka mempunyai motif politik yang buruk,” katanya. – Tiewnama

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…PERGI MAPOOOOSLAAA DENGAN NEGARA MAJU…. kah kah kah..

kah akh kah…NAK PEDULI APA… MEREKA BERDEMO ATAU TIDAK… kah kah kah..

woit…ITU DIA ORANG PUNYA PASAL LAAA…. kah kah kah..

woit…MEMANG LAH DEMO BERSIH ADA TUJUAN POLITIK…. kah kah kah..

kah kah kah…INGAT DEMO INI MACAM KENDURI LENGGANG PERUT… kah kah kah..

kah kah kah…INGAT DEMO INI MACAM KENDURI CUCUR RAMBUT…. kah kah kah..

woit…MEMANG NAK TUNJUK PADA DUNIA… KERAJAAN GEROMBOLAN INI ZALIM… kah kah kah..

woit…TAK KAN BARU SEKARANG SEDAR….kah kah kah..

woit… YANG JADI BANGANG … POLIS GANAS SIAPA SURUH…. kah kah ka..

kah kah kah…. JADI BANGANG…. TEMBAK AIR ASID SAPA SURUH…. kah kah kah..

kah kah kah…KENAPA JADI BODOH....kah kah kah..

kah kah kah…PADAN MUKA…. KENA PERANGKAP MEDIA ANTARABANGSA… kah kah kah..

nota:
bayangkan kalau 9 julai polis tak ganas
betapa boringnya hidup kita semua
berdemo lepas itu balik letih
satu cerita pun taraaaaak
kah kah kah


nota:
kerana polis ganas
mat mongol jadi bodoh
lalu malikul sembab mengeluarkan taringnya
kah kah kah


TERUSKAN PERJUANGAN KITA

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... terbaik laa bro.
aku takleh bayang kalau polis yg dididik apco tak ganas!!

bro, kau kasi penampar sikit budak KJ tu.. kureng pelempang budak tu!!

Tanpa Nama berkata...

Seorang lagi munkee pariah yang takde apa-apa jawatan dalam gerombolan sedang meroyan. Masa bapak mertuanya jadi PM dialah berlagak macam PM. Dialah pandai, orang lain bodoh.Kononnya lulus Oxport. tapi bodoh bikin malu pada Oxport,perangai macam budak tak ngaji sekolah.Mesti pi ngaji kat oxport lulus cukup makan.Kah..Kah..Kah. Jadi kelentong wahai munkee Kera Jahat.

Tanpa Nama berkata...

pergi lanchoowww la lu menantu ayah..
lanchoowwww la lu..ngancook la lu..
kah!kah!kah!kah!

Tanpa Nama berkata...

TT..u bpunya blog terbaik la..

yobrizab berkata...

ada bahlolnya juge sibadut ni!

Revolusi_Malaysia berkata...

bayangkan kalau 9 julai polis tak ganas
betapa boringnya hidup kita semua
berdemo lepas itu balik letih
satu cerita pun taraaaaak
kah kah kah


ya betul!!! time kasih polis... kita skarang mau turunnnnnnn lagi... kalo ari tu umno dan polis nampak bodo, kali ni kita buat ngan umno2, polis2, keturunan depa, atuk nenek depa, raja-raja nampak cam bangang nak mampus pulak...

Revolusi_Malaysia berkata...

dia ni bukan ke ari tu pun turun demo???

kata diri sendiri ke apa dia ni????

Tanpa Nama berkata...

hahaha!! diri sendiri turun tarak pikir. nie paria mane la nie. haha!!

Ibnu Ishaq berkata...

Muahahaha bukan amalan negara maju yer... Jadi yg patriot buat nak rempuh polis 9 Julai tu bukan amalan negara maju lah yer? Ketua yg lulusan Oxford dgn anak2 buah dia lulusan Dhaka tu buat amalan rimba lah yer... Hisyam, depa dah mengaku yg depa ni munkee muahaha....

p/s: Heran, polis sorang boleh pegang 2 org pendemo walaupun depa ni ala2 gangster rempuh polis? Lakonan ker atau depa ni memang aaawwww?

Ibnu Ishaq berkata...

Lagi satu Hisyam, kalau jadi Bersih 3 nanti aku rasa kita kena rempuh polis sbb precedent dah ada... budak2 Bersih dok elok2 tak kacau orang kena ligan dan keronyok ramai2 ngan polis, geng Patriot rempuh polis, sorang polis jer bleh tangkap 2 orang. Moral of the story, kita rempuh jer... Nanti kita cakap sama itu IGP yg dia x perlu letak ramai polis sbb mmg kita nak rempuh,so boleh standby polis sorang pegang kita 2 orang muahaha....

Tanpa Nama berkata...

Tak malu betul la budak KJ ni...Nak belakon lagi sokong bini Rosmah??? Ngko tu jawatan pun x der, Woii!! Najib tak pandangpun ngko!!! Lu sapaaaa!!!! Baik lu buat parti baru laa...nak join PR? gi mandi 7 kolah masjid dulu, pastu mandi bunga, mandi tolak bala complete!!!

Tanpa Nama berkata...

hahahaa...munkee pariah takde jawatan....SESUAI sangat dengan rupa dan perangai....terbaik!!