Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 Mac 2012

KENAPA CHINA MAKAN BABI MULA SOKONG PAS





SIAPA DIA JANTAN INI?




ARKIB : 11/08/2011 - MELOYA

POLIS MALAYSIA LEBIH BERHEMAH

KUALA LUMPUR 10 Ogos - Ahli akademik dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) menganggap polis negara ini lebih berhemah dan sistematik dalam menyelesaikan sesuatu masalah termasuk isu keganasan berbanding apa yang berlaku di London ketika ini.

Setiausaha Majlis Profesor Negara, Prof. Dr. Raduan Che Rose berkata, biarpun negara tersebut lebih maju dan mempunyai pasukan polis antara terbaik di dunia namun, mereka masih gagal menghalang rusuhan sehingga menyebabkan kecederaan dan kecurian.

"Pendekatan yang dilakukan oleh pihak polis di sana dan polis di negara ini ternyata berbeza. Di sana punca utama menyebabkan mereka bertindak ganas ialah selepas seorang remaja kulit hitam ditembak mati oleh polis.

"Berbanding di negara ini, polis lebih banyak menggunakan pendekatan pencegahan malah, lebih sistematik dalam mengatasi masalah agar tidak merebak menjadi lebih serius," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau yang juga Timbalan Naib Canselor (Akademik dan Antarabangsa) Universiti Pertahanan Nasional Malaysia berkata demikian ketika diminta mengulas kejadian rusuhan di London yang gagal dikekang malah mula merebak ke seluruh Britain.

GAMBAR HIASAN KAH KAH KAH



ORANG RAMAI MARAH POLIS TENDANG REMAJA - mkini

Kurang dua hari disiarkan, gambar seorang anggota polis yang didakwa menendang seorang penunggang motosikal semasa sekatan jalan raya sehingga menyebabkan remaja berusia 14 tahun itu mengalami kecederaan teruk telah dikongsi oleh tidak kurang 10,000 warga maya.

Gambar-gambar yang dimuat-naik itu menunjukkan seorang anggota polis berpangkat koperal yang memakai jaket hijau kuning serta bercermin mata gelap hitam dan remaja yang terlentang selepas terjatuh itu menimbulkan kemarahan warga maya yang membidas apa yang disifatkan mereka sebagai keganasan polis.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
semua ini akan memastikan
undi dari masyarakat china
melempah lempah masuk
ke dalam peti undi pakatamn rakyat

inilah isu dan ajenda yang terbaik ketika ini
tak perlu ceeramah
tak perlu hasutan
hanya tunjukan gambar ini
kah kah kah



ANAK ANAK MUDA UTARA








NOTA:
anak anak muda adi tanjung
anak anak muda di bagan
anak anak muda di selatan kedah
anak anak muda di urata perak

dijemput untuk bersama
lamar dan daftar sekarang


NOTA:
orang tuan boleh juga datang
tapi yang cool dan trendy



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam eee aje

Tanpa Nama berkata...

hutang darah bayar darah, hutang nyawa bayar nyawa. cari saja anggota polis berkenaan, ambil no anggota, dari balai mana, tempat tinggal anak bininya, buat tindakkan apa yang patut, tak payah susah-susah naik mahkamah.

POLIS SAMA TARAF DENGAN MUFTI berkata...

Mengapa polis samseng Malaysia sama taraf dengan para ulama dan mufti Malaysia?

Sebab kedua-duanya (polis, ulama, imam, ustaz, & mufti) gagal SPM!!!

Kebanyakan polis dan ulama Malaysia terdiri daripada budak-budak yang samseng dan gedeber sewaktu di sekolah menengah.

Bila mereka gagal SPM, maka mereka ini akan menjadi polis, askar, atau pergi ke Pakistan dan balik jadi ularmak dan ustaz.

Sebab itu standard para ulamak di Malaysia sama dengan polis yang memukul orang ramai di perhimpunan aman Bersih 2.0.

Semuanya berkhidmat untuk Rajah Gopal bukannya berkhidmat untuk rakyat dan negara.

Jadi PDRM = Polis Di Rajah Gopal Malaysia.

KAH KAH KAH KAH

Revise Modul Latihan Polis berkata...

budak motor ni usia 14thn memang bersalah sbb nak lari road block polis....tp polis ni jgk salah sbb guna kekerasan hingga sbbkan budak tu cedera teruk....

pernah korang pikir ke kot2 budak tu nak langgar polis ni...kalo polis ni cedera parah pulak camne???....

anyway sbb rakyat bayar cukai LHDN dan hasil LHDN tu jgk antara yg membayar gaji, imbuhan bonus, elaun OT dan pencen polis tu...sepatutnya pihak polis cara pendekatan dan strategi lain camne nak tahan motor tanpa mencederakan diri dan penunggang motor tu....at the end dpt tangkap dan dakwa tanpa belasah2....

polis ni masih xseganas polis2 Shah Alam yg tembak kepada adik Amirulrasyid dulu....yg tu lagi teruk hingga membuatkan aku nak undi pembangkang...kalau anak korang kene camne????

Tanpa Nama berkata...

Kalau polis anjing nie masih berdegil, kita pakat tak mau bayar cukai! Kah! Kah! Kah! Biar mampus kering kerajaan! Kah! Kah! Kah! Jumpa anjing dan polis, ketuk bini Rosmah dulu! Kah! Kah! Kah!

benci eee berkata...

bygerepolis diraja melayu
ada 90 % orang melayu
orang yang beragama islam
paparan ini beri satu mesej
sahaja
rombakan polis diraja melayu
perlu diadakan secepat mungkin
supaya melayu tidak dihina
supaya melayu megah
tak akan melayu hilang
rupa rupanya eee yang bawa bencana
sejarah melayu sudah berulang
golongan eee menjadi ganas
golongan eee perlu dihalau
dari melayu
kerana eee melayu dapat buruk
melayu tak sama dengan eee
eee bahaya
cepat cepat halau eee dari
muka bumi
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau kena anak dia macamana???
kalau kita doa anak dia mati kena langgar lori balak macamana???

imalaysia post berkata...

pol masuk bakul angkat sendiri. Tak sedar pol byk yg tak betul. Brp byk pols terima rasuah. Yg paling byk rasuah kesalahan jalan raya. lebih had laju, minta paling sikit RM50 kalau nak lepas. Ada yg minta RM100. Sbb kalau kompaun dah tentu 300. Bila dah dekat raya, paling byk road block. Buat projeklah tu. Dpt sambut raya sakan sbb byk dapat duit dari projek road block. Itu utk pols peringkat rendah. Yg tinggi buat projek lain pulak. Puluh-puluh ribu dpt.

Ini pol yg dikata terbaik?

Tanpa Nama berkata...

Polis Malaysia memang "NATANG"
Polis Malaysia memang "TANPA UGAMA"
Polis Malaysia memang "RASUAH KUAT"

Jom ke Jalanraya, sebelum PRU-13

People's Power !!!!