Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 Mac 2012

BINCANG SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH BUNUH ALTANTUYA





INGATKAN MUKA INI













NAJIB SEDIA DEBAT DENGAN ORANG BERFIKIRAN MUNASABAH – mkini

Najib Razak berkata beliau sedia berdebat mengenai politik dengan sesiapa saja yang mempunyai pemikiran yang munasabah dan yang serius mengenai masa depan negara.

Dia berkata bahawa sebagai seorang ahli politik dalam sebuah negara demokrasi, beliau tidak dapat elak daripada orang bercerita perkara buruk mengenai diri beliau.


DARI FACEBOOK ZUNAR

TV3 dalam berita sebentar tadi melaporkan petikan dari blog Najib bahawa Najib sanggup berdebat isu politik dengan siapa saja. Tak sampai sepuluh minit, pembaca TV3 membuat kenyataan ralat bahawa yang dimaksudkan Najib bukan berdebat, tetapi "berbincang".




KESEDIAN PM BERBINCANG SERLAH SIFAT PEMIMPIN BRANI - mStar

KUALA LUMPUR: Kesediaan Najib Razak untuk berbincang secara terbuka dengan sesiapa sahaja menunjukkan beliau seorang pemimpin berani dan telus.

Ketua Penerangan Umno Ahmad Maslan percaya langkah itu bukan bagi meraih populariti, sebaliknya atas kesedaran Najib bahawa ia untuk kebaikan negara secara menyeluruh.

"Mungkin dia (Najib) boleh bercakap dengan kepimpinan mahasiswa, NGO (Pertubuhan Bukan Kerajaan) ataupun wakil pihak swasta untuk mendapatkan input yang baik," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BELUM PUN MULA DAH NAK MENIPU.... kah kah kah..

kah kah kah...CAKAP BERANI DEBAT... kah kah kah..

kah kah kah..TETIBA TELOOO KECUT.... TANDA JANTAN TAKUT BINI....kah kah kah..

kah kah kah... TUP TUP TERUS NAK BINCANG.... kah kah kah....

kah kah kah..BINCANG DENGAN PENGAKAP?.... kah kah kah..

kah kah kah...BINCANG DENGAN PANDU PUTERI...INI MACAM RAHIM TAMBI...kah kah kah..

kah kah kah...KEPALA BANA APA NAK BINCANG DENGAN MAHASISWA...kah kah kah..

kagh klah kah...NAK BERI BISISWA JADI PILOT?.... kah kah kah

woit...NAK BINCANG KEPALA BANA APA?.... kah kah kah..

woit...BUKAN NAK BINCANG... TAPI NAK DEBAT.... kah jkah kah

kah kah kah...KALAU NAK BINCANG BOLEH...kah kah kah..

kah kah kah.... SATU DUNIA NAK BINCANG SIAPA UPAH SIRUL DAN ZILAH BUNUH ALTANTUYA?..... kah kah kah


PERSOALAN KURUN INI




SOALAN:

gambar anak kecil bersama ibunya altantuya
soalan timbul siapa bayi ini
anak razak atau cucu razak?


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada sapa2 tgk depa pi bom altantuya?

Juasseh Cafe berkata...

Bincang konon, bincang pasal batang kolope boleh la.
bincang pasal projek mega dengan kontraktor boleh, berapa persen nak sumbang untuk PRU13 nanti.
lepas tu bincang pasal shopping pulak.

Tanpa Nama berkata...

anak razak atau cucu razak?
kah..kah...kah...kah....
kelakar.....
anak dan cucu kedua-dua celaka...
kah...kah...kah...

Jati perlu bertindak berkata...

apsal Hasan Ali xberjuang pertikaikan perlakuan, akhlak dan akidah murujib dan kak mah yg hebat dipertikaikan rakyat? muurujib dan kak tu melayu ape...bknnye keturunan mamak....ngo jati patut tangani isu 2 ekor ni sebelum perpecahan umat melayu jadi lebih buruk...

Tanpa Nama berkata...

Si kelembai ni nak ajak bincang ke atau nak ajak kowtim....

Tanpa Nama berkata...

Belum koreh dah pancut?

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
6 Mac 2012 3:08 PG

hek ele... tgk depa bom kepala bana ape kau ni?

ada ko tengok nabi muhammad nak jadi islam ni?

hek ele... dan tentu-tentu tengoklah bukti ka/saksi ka...

kalau tengok, depa ni bom, dan tentu jadi saksi...

kalau tengok, dah tentu altantuya tak jadi dibom...

hasta la victoria siempre

ANONIMES berkata...

ini la problem jantan jantan akhir zaman, pancut cepat. tension tau. Malaslah debat pasal nih, ada lagi baik kalau diteruskan 'perbincangan' siapa upah sirul & azilah, macam mana bom c4 boleh terlepas kandang, benarkah datin seri rosie berada di tempat kejadian.

im cominggggggggggggggggggggggggggggg.

multiple orgasm sial.

Tanpa Nama berkata...

Yea la lamo dah bincang..
kalau setakat bincang la apa cerita dee

Tanpa Nama berkata...

ada sesapa tgk najib tido?>
apa punya ttturrr la kamu nih..
semua benda mau tgk, baru mau percaya..
akal ada, guna la..follow kes court..pikiaaaaq!!
jgn jadi lembu bodoh tgk tv3 dgn utusan sajeeeeeee...