Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 Mac 2012

KERAJAAN LEMAH BAIK UNTUK ORANG RAMAI




BEZA DULU RASUH SEKARANG TANGKAP





BN SHAH ALAM SAMBUT BAIK - meloya

SHAH ALAM 5 Mac - Barisan Nasional (BN) Shah Alam menyambut baik kenyataan i Shaziman Abu Mansor untuk mempertimbangkan permintaan mereka agar kutipan tol di Plaza Batu Tiga dan Sungai Rasau di sini dimansuhkan sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

"Bagi BN Shah Alam, kami sentiasa mengalu-alukan usaha untuk mengurangkan beban ekonomi masyarakat bandar raya ini yang perlu berjimat-cermat kesan daripada kelembapan ekonomi global.

"Sedikit sebanyak beban ekonomi tersebut dapat dikurangkan dengan pemansuhan kedua-dua tol itu kelak," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH





woit..INI LAH BAIK NYA KERAJAAN YANG LEMAH...kah kah kah..

kah kah kah..LIHAT... APA SAJE DIMINTA KAN DAPAT...kah kah kah..

kah kah kah..INILAH HIKMAHNYA MENGUNDI PAKATAN RAKYAT..... kah kah kah...

kah kah kah.... KERAJAAN YANG LEMAH RAKYAT YANG UNTUNG..... kah kah kah..

kah kah kah..LAGI LEMAH KERAJAAN .... LAGI BAIK UNTUK ORANG RAMAI.... kah kah kah...

kah kah kah...JANGAN BAGI MAJORITI BESAR.... kah kah kah..

kah kah kah.... BARU HAK RAKYAT DI JAGA.... kah kah kah...

woit...RAKYAT KATA MINTA MAAF SAJE TAK CUKUP...TOK EZI.... kah kah kah..

woit...RAKYAT NAK TAHU SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH BUNUH ALTANTUYA.... kah kah kah




FORUM DEWAN CHINA JUMAAT INI




3 ulasan:

iban sarawak berkata...

orang melayu kena sedar
selama ini ditipu gerombolan
asyik dengan isu agama dan bangsa
modal lain tak ada
urus tadbir yang cekap tak ada
banteras rasuah tak ada
gejala salah guna kuasa tak ada
yang ada satu pistol dan dua biji telo
kah kah kah
projek masih kepada geng kroni
saya tengok masalah sekarang
kakitangan yang selesa
tak mahu lepas jawatan
pasal tu sokong gerombolan
bro tt kena bagi tahu mereka
rakyat yang berkuasa
agi idup agi ngelaban
rakyat sarawak untuk sarawak
ini pun gerombolan nak sapu
bawa masuh geng toyol dari kalimantan
habis punah hasil negeri
di rompak dan mengkayakan segelintir
geng yang dinobatkan sebagai wakil rakyat dan wakil masyarakat
rakyat masih diberi gula hacks
5 sen kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aku ni pengundi atas pagar, yg mana aku rasa ok aku akan pangkah. wat masa skang ni aku sokong PR pasal umno suka main politik fitnah n aku harap PR mampu membela nasib rakyat yg tak kaya macam aku ni. tapi.. bab isu pasir ni aku mula ragu2 dgn cara PR nak mentadbir.. cuba tgk kat jalan raya area sepang,banting,dengkil penuh dgn lori pasir yg dok ulang alik pikul pasir yg sedang rakus dilombong kat daerah sepang. habis jalan rosak.. pasir berterabur sampai line jalan pon tak nampak sampai jalan dalam kampung pon diorang redah jgk.. bawak laju pulak tu.. cilaka btol.. ni semua keje sape? umno ke? memang la PR syok cerita dia untung banyak. peduli apa aku. lu untung 34 juta bkn aku dpt sejuta pon. kadang2 aku pikir btol gak umno dok kutuk PR dgn slogan korek sampai berlubang. kalu bab pasir ni pon dah tak ble hendle elok2 camna nak handle yg lain..kalu cam ni gayanya PR lagi teruk la dari umno. aku igt nak komplen hal ni kat aduan rakyat TV3.. tp aku tak mau umno menang.. jd PR harus berubah.. bab mentadbir la.. pastu baru la pikir debat.

semenanjung ada perubahan tp sarawak sabah bila lagi? berkata...

org sabah dan sarawak pun kene sedar jgk ba...lu org pun sudah lama diperbodohkn gerombolan...