Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 Oktober 2012

LAGI KES BAYI DI BUANG - MAYAT MATI DALAM MASJID



KOMENTAR TUKAR TIUB
bersegama mengentok berancuk
memang menyoronokkan
semua orang jantan
semua orang betina
pak lebai imam tok kadi
padri sami tok cha tok na
pendadah peguam cik gu yb
semua suka mengentot

jangan tipu diri sendiri
memang syiok
memang nikmat 
bila terpancut maka adaklah nikmat
yang paling nikmat
tidak ada nikmat senikmat pancutan

tapi awas pancutan air mani itu
jika bertemu dengan telor wanita
akan berkembang untuk menjadi anak

untuk mengelakkan jadi anak
jalan terbaik ialah memakai kondom
memakai baju hujan
memakai topi peranchis
memakai topi belanda
tak kira apa nama
yang penting pakai

jika air sudah naik ke kepala
jika tidak dapat lagi perhitungan 
jika syurga dan pahala tidak menarik lagi
jika salah dan benar bukan perhitungan
jika batang dah keras
sila gunakan kondom

jangan buang bayi
buang air mani  dalam getah!


PAKAI KONDOM - MENGELAKAN BUANG BAYI

           
MAYAT BAYI DI TEMUI DI MASJID - mkini
Seorang ahli kariah Masjid Ar-Rahman, Alor Merah di Alor Setar tidak menyangka beg plastik yang ditemui di hadapan tandas wanita masjid itu malam tadi mengandungi mayat bayi lelaki.
   
Ishak Chin, 54, berkata dia menyangkakan beg plastik itu berisi sampah namun sangkaannya meleset.

"Selepas menunaikan solat Isyak kira-kira pukul 8.45 malam tadi, saya pergi menutup pintu pagar di tepi masjid dan saya ternampak plastik tersebut.
   
“Pada awalnya saya sangkakan beg berwarna coklat gelap itu berisi sampah dan ingin membuangnya sebelum pulang. Namun setelah mengangkatnya terasa isi kandungannya berat.
   
"Apabila dibelek terdapat satu bungkusan kain putih dan kemudian saya menyelak kain dan terperanjat apabila ternampak muka bayi,” katanya.

Ishak berkata dia telah memaklumkan kepada imam masjid serta ahli kariah lain dan kemudian laporan dibuat di Pondok Polis Alor Merah.
   
Katanya bayi itu cukup sifat dan masih bertali pusat, berkulit sawo matang, mungkin berbangsa Melayu.
    
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Setar ACP Adzaman Mohd Jan berkata mayat bayi berkenaan dihantar ke Jabatan Forensik Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar untuk bedah siasat.
   
“Buat masa sekarang tiada suspek ditahan berhubung kes berkenaan. Kes disiasat di bawah Seksyen 318 Kanun Keseksaan kerana menyembunyikan kelahiran,” katanya.- TIEWNAMA

INI BUKAN KONDOM 
INI BUTANG RADIO BANGSAR UTAMA    

ANAK DAN KAHWIN-KAHWIN

Pasti ada ayah, ibu, datuk dan nenek yang teringat ketika  membesar dahulu pernah 'main kahwin-kahwin'. Pasti ada yang teringat si Anu dan si Anu telah pernah menjadi isteri atau suami. Teringat juga  si Polan dan si Polan yang berlakon menjadi  anak-anak. Ini pemainan kanak-kanak ketika membesar.
Di zaman kanak-kanak kita tidak faham apa itu 'kahwin-kahwin' dan tidak mengerti apa makna 'anak-anak'. Kanak-kanak hanya meniru apa yang dapat  dilihat dihadapan mata.
Kita mendewasa. Akhirnya ada yang berumah tangga. Beranak-pinak. Aman bahagia. Ada yang berkahwin, beranak-pinak kemudian bercerai. Ada yang terus membujang. Kedewasan kita membolehkan kita membuat pilihan. Tetapi sebelum main kahwin-kahwin menjadi kahwin betul-betul, ada satu ruang  yang pada anggapan saya amat 'bahaya'.
Kalau roket Apollo hendak ke bulan, ianya wajib melintasi satu ruang yang dipanggil 'Ven Allen Radiation Belt'. Ini ruang  yang amat bahaya kerana di ruang ini banyak bertaburan meteorit yang mungkin melanggar Apollo.
baca seterusnya:


3 ulasan:

PAKAI KONDOM KALAU TAK NAK BUNUH BAYI berkata...

Syabas bro Isham sebab hanya you seorang sahaja yang ambil peduli tentang kes buang bayi.

Saya amat hairan kenapa ahli-ahli politik dan ulamak-ulamak Malaysia terutamanya ustaz-ustaz, tok imam-tok imam, tok lebai-tok lebai, mufti-mufti, tok guru-tok guru, mullah-mullah, tok wali-tok wali di Malaysia yang bekelulusan Al Azhar dan pegi ke Mekah lebih daripada 1000 kali tak ambil pot tentang kes buang bayi dikalangan umat Islam?

Mengapa yang arif, warak, alim, dan pakar dalam agama Islam tak ambil peduli? Mereka ini lebih suka cari gaduh dengan penganut-penganut agama lain dan cuba buat umat Islam cari gaduh dengan penganut agama lain (contoh Nasharudin MP Bachok, Hassan Ali & Mufti Perak) daripada menolong gadis-gadis Melayu Muslimah yang mengandung tanpa berkahwin.

Kalau pasal cari gaduh dengan penganut agama lain atau kaum lain, maka Nasharudin, Hassan Ali, Ibrahim Ali dan Harussani lah yang paling hebat.

Kalau pasal buat demo kat konsert rock, maka Nasrudin Hassan Tantawi lah yang hero.

Kalau pasal kutuk buku yang ditulis oleh orang lain yang berlainan pendapat, maka Haron Din lah yang paling hebat.

Tetapi kalau cari cara macam mana nak selamatkan bayi daripada dibuang, mereka ini tidak ambil pot.

Mengapa hanya seorang Melayu sosialis liberal yang dituduh "komunis & atheist" macam Hishamuddin Rais sahaja yang ambil berat tentang bayi-bayi yang dibunuh dengan kejam oleh ibu-bapa yang tidak berperi kemanusiaan ini?

Tanpa Nama berkata...

Walaupun gerombolan tuduh TT sosialis, komunis ka, poyo ka, polong ka, aku sungguh respek pada TT kerana memgabil berat masalah anak haram jadah ni!Kalu pemimpin pu kaki entot sampai kena letup bayi dalam perut dengan C4 lagi, apa nak heran. Aku pernah tanya penyokong gerombolan kenapa kera jaan tak buat apa-apa?Dia kata itu mak bapak dia punya tanggungjawab! Moral ceritanya, bila Madey dan gerombolan tak mau hudud, inilah malapetaka yang sedang meimpa Malaysia.Padan muka semua Melayu yang masih banggang!!!Percaya pada manusia lebih dari percaya kepada Tuhan.Kah..Kah..Kah..Padan muka,melayu sudah jadi bangsa haram jadah macam Mat monggol..Kah..Kah..Kah. Kepimpinan melaui tauladan. Ayat Madey utuk tipu melayu.Kah..Ka..Kah.

Tanpa Nama berkata...

Hi uncle hisham.my mother is your cousin
kitorang nye keturunan drpd Mongolia tau...mat monggol n minah monggol gak tapi tak kacau orang. masa I kecik umur 6-7 thn pernah pergi rumah your parents...tulah first time I nengok perigi..sampai sekarang takut tau... :)

Peace