Khamis, 11 Oktober 2012

SELAIN DARI NABI - MEREKA JUGA MENGUBAH DUNIA




 INI BUKTINYA AUTA KELING MADEY
 


PENCERAHAN DARI PEMBACA
Waaa kalau begitu George Soros adalah Yahudi yang paling mulia dan sangat berbakti kepada semua rakyat Malaysia. Saya cadangkan MahaRajah Gopal anugerahkan TUN kepada George Soros.

 Tun George Soros. 4 lagi lelaki Yahudi paling berbakti kepada semua rakyat Malaysia dan patut dianugerahkan gelaran Tun adalah:

 (1) Tun Larry Page (Pencipta Lebai Google) 
(2) Tun Sergey Brin (Pencipta Lebai Google)
(3) Tun Mark Zuckerberg (Pencipta Facebook)

SABTU 13 OKTOBER BERHIMPUN LAGI

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT ni betul2 ke atheist? mereka yang mengubah dunia ini kebanyakkan berkepentingan sendiri dan bermotifkan keuntungan diri sendiri semata-mata? adakah ini menyamakan mereka ini dengan nabi melalui sifat berkepentingan sendiri dan bermotifkan keuntungan? Dah la ramai mangkuk atheist melayu dah skarang ni. Lupa pada ajaran agama!

qalbi86 berkata...

billgates kate kalau die mati hartanya yg bernilai 58 bilion akn di sedekahkn kepada mereka yg memerlukn.. mane de orang islam yg macam ni... hahaha ingat orang nasrani dan yahudi takde yg masuk syurga..?? ingat Allah tu zalim..? oi kalau takde yahudi mane de dunia harini.. dari sudut kebajikan dan sosial di negare.. mereka lebih baik dari.orang2 islam .. sebenarnya islam mampu kuasai dunia.. tapi orang islam tak bawak islm.. ustat dan ulama harini ini adelah dajjal.. kalau jizyah dn zakatSEDEKAH dapat berjalan dengan betul kapitalis riba dunia ini kita berjaye hapuskn.. kemiskinan ini musuh islam.. jika islm dulu dapat menguasai.. 2/3 dunia melalui ekonomi dan ilmu.. kenape tidak harini.. begitu banyak ayat2 firman dan hadis menceritakn tentang keadilan terhadap sesiape.. islam ini ideology yg hebat dari segala ideology. ini satu contoh kewangan islam menyelmatkn manusia. kenape ramai orang melayu jadi pelacur..? sebb miskin.. sbab ape belnjawan setiap tahun tidk mmperuntukan dana kepada pelacur ini..untuk berhenti melacur..? ini satu trend baru mencegah aids.. secare global iaitu memberi sedekah kepada mereka yg miskin hati dan jasmani.. tidak lagi memperuntukan dana jarum dan kondom kepada pesakit melayu..