Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Disember 2012

SATU LAGI PROJEK BANGANGKAN RAKYAT



SAPERTI YANG DIJANJIKAN
SATU JUTA 12 JANUARI

MB: Permohonan tanah di Pahang selesai selepas p'raya
11:50AM Dis 23 2012
Kerajaan Pahang memberi jaminan akan menyelesaikan permohonan pemilikan tanah oleh rakyat negeri ini selepas selesai pilihan raya ke-13. 
    
Menteri Besar Datuk Seri Adnan Yaakob berkata di kebanyakan tempat, permohonan tanah telah diselesaikan oleh jawatankuasa permohonan tanah pejabat daerah.
    
"Ada tempat yang 100 memohon, semua dapat. Tapi ada juga kebanyakan tempat hanya 30 peratus yang selesai, 70 peratus lagi masih dalam proses. Ini akan kita selesaikan selepas pilihan raya nanti," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...  INI TERANG TERANG NAK TIPU ORANG RAMAI... kah kah kah..

kah kah kah... 5O TAHUN TAK SIAP SIAP PROSES BORANG PERMINTAAN.... kah kah kah..

kah kah kah...DAH NAK MAMPOOOS PUN ... NAK TIPU LAGI...kah kah kah..

kah kah kah... NAK MINTA TALIAN HAYAT LAGI... kah kah kah..

woit...TUNGGU 12 JANUARI... NAK TAHUN LANGIT TINGGI ATAU RENDAH... kah kah kah...

kah kah kah... TUNGGU 12 JANUARI... TAK PERLU BORANG BORANG.... kah kah kah...

kah kah kagh.... BUKAN SAJE POTONG TELINGA... KUBURKAN TERUS.... kah kah kah





-----

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

kah kah kah kah....lepas berak baru nak korek lubang...kah kah kah..kau ingat denan rakyat ni lahir dari rahim mak engkau ke...!!!..kah kah kah kah...semua melayu kau nak tipu...kau tukar nama lah denan..jadi macam samadiyahuuuu....tapi ko spesel sikit...DENANTAIPALAT...kah kah kah...tak habis habis siresdung ni....menipuuuuuu jeee...kah kah kah ..hakkkkkssss tuiiiiii.....

insafdoh67 berkata...

Macam biasa ku dengaaaaar tp di manaa.. Ooooh dah dkt pru... Jnji tanah.borang isi.. Lepas tu pru pulok doh... 55thn jnji sama je... Melayu masih tadok tanah... Jgn caya lg puok ni... Nawok... Janji sokmo dkt pru... Lps tu senyap 4thn.. Lama doh tunggu psl tanah... Beranok cucu cicit doh.... Tak selesai selesai.. Janji.janji.janji sokmo.. Cis..... Hampas pon tarak... Serik doh wei jnji puok Umno ni... Baham lebong je... Kih.kih.kih.. Insaflah.. Wei..

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah apasai takot isytihar harta? "bahayakan keselamatan" konon. kalau isytihar, satu calon pun tak layak kah kah kah http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pengisytiharan-harta-mungkin-membahayakan-keselamatan-calon-kata-ahli-parlimen-bn/

Tanpa Nama berkata...

10.18,10.45,01.07..kihkihkih tiga2 bengong kihkih..tukaqtiub?? hapraak!

Wak love Umi Haflida berkata...

Dah nazak baru nak beribadat...pegi mampuslah sama Be End.