Jumaat, 7 November 2014

KETUANAN MELAYU SUDAH LEEEMBIK



SOALAN MENUNGGU
 JAWAPAN
adakah muka ini muka sosok melayu
muka ini jelas keeelihatan
muka saeeekor keeeling


KOMENTAR
united malays national organistion
dan kuncu kuncunya sedar
bahawa mereha hanya 
mendapat 47% undi orang ramai
ini pun menang dengan cara tipu

kalau tunjuk gedebe sekali lagi
kalau tunjuk samseng sekali
lagi ramai rakyat menyampah


NOTA
kalau terus jadi samseng
nanti jadi macam kesd
saddan hussein pulak
kah kah kah


UMNO kini tidak berani bersuara
 | November 7, 2014
Peranan UMNO kini telah diambil alih NGO dan PERKASA kerana orang UMNO kini berada dalam ketakutan kerana dianggap sebagai ekstrem atau tidak relevan dengan pentas globalisasi.
PETALING JAYA : Zainuddin Maidin menyatakan UMNO kini tidak lagi bersuara lantang dan berani dalam soal yang menyentuh akidah dan maruah bangsa, terutamanya dari Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin.
Beliau berkata, peranan UMNO itu kini telah diambil alih oleh badan bukan kerajaan (NGO) dan PERKASA kerana orang UMNO kini berada dalam ketakutan kerana dianggap sebagai ekstrem atau tidak relevan dengan pentas globalisasi.

“Orang bukan Islam dan fanatik Kristian mengambil kesempatan ini untuk mengeksploitasi konsep ini bagi terlihat memihak kepada mereka.
“Terkini orang Islam telah digunakan untuk mendedahkan tiada kesederhanaan dalam Islam di Malaysia bila orang Islam ditonjolkan tidak boleh menyentuh anjing dan pesta arak dibantah oleh orang Islam di negara Islam ini,” katanya.
“Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin tidak bersuara dalam soal penganjuran Pesta Arak dan Sentuh Anjing yang sengaja dilakukan untuk mendedahkan menerusi kebangkitan berbagai reaksi bahawa kesederhanaan bukan sifat orang Islam Malaysia,” katanya.
Katanya, sindrom sederhana ini menyebabkan Melayu dan Islam berada dalam keadaan bertahan dan pihak musuh di pihak menyerang.

KAH KAH KAH
woit
gerombolan
sudah ada nama baru
perkano  pukisma
pekembar sudah  jadi toyol
sudah ilang teloooo
bila jadi kontrektor kelas f

woit
nak jadi berani apa
sokongan hanya 47%
nak tunjuk terer apa
tak ada sapa sokong
apa punya tuuuuur

KAH KAH KAH



---------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Puak-puak ketuanan melayu diam sebab nak jaga tembolok sendiri.Nanti buka mulut soruuu miss.Kerja gerombolan telah di sub pada barua-barua mereka, macam brahim ali, zul bisul, isma keeling, mamak pedukang dan lain-lain yang seangkatan dengan kerja-kerja saekor barua.kah..kah..kah..Kalu tak cukup lagi boleh panggil YOU JI untuk terus jadi barua pil kuda.kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

khordhing ghell......

Tanpa Nama berkata...

Bila saekor eee berkokok, maka ianya bersahut-sahutan eee lain berkokok-kokok juga. Eee menjadi UMNO yg berani manakala UMNO totok mmg biol duduk senyap-senyap kecut telor sebab malas membaca, malas mengkaji dan akhirnya dapat degree beli dan cetak sendiri. Dalam UMNO, siapa ada degree adalah kawan sbb degree dia amatlah penting utk dicopy dan buat ijazah print sendiri. Eee ni pun dapat ijazah dgn print sendiri. Lebih2 isteri ada ijazah, lagi senang copy dan jual kat kengkawan. Sbb tu UiTM mmg toplist ahli UMNO utk dpt ijazah berkembar.

Tanpa Nama berkata...

Pembela melayu islam hanya mamak eee
Tiada yg lain
Madey yg ketua
Eee kling klong cakap biar melayu bodoh terus
Eee senang cari makan peerkuda melayu
Ingat kejatuhan anuwar
Teerpengaruh dgn eee lawan hindu di penang
Ketuk kepala eeee dulu
Eeee ular bercabang
Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Soalan untuk ngo umngok? Eeee ni perantau atau pendatang? Adakah dengan berbahasa sanskrit dan menjadi bani umngok menyebabkan eeee lebih peribumi lagi dari melayu?