Selasa, 2 Ogos 2016

BERITA BAIK UNTUK PAKATAN






DAH LONGGAR

INI BERITA 

AMAT BAIK


Sokongan ahli Umno di Perlis dan Kedah semakin longgar, kata Mahfuz

02 Ogos 2016
Pendedahan isu-isu semasa  dan mesej untuk mewujudkan parti baharu yang akan diasaskan oleh  Mahathir Mohamad kini dapat disampaikan dengan jelas kepada orang kampung di Arau dan Jerlun, kata Pengerusi Penyelaras Gerakan Selamatkan Malaysia Negeri Kedah  Mahfuz Omar.
Beliau berkata, kebanjiran ribuan penyokong di Majlis 'Bicara isu-isu Semasa' di Arau pada 28 Julai  dan Majlis Rumah Terbuka Mukhriz Mahathir di Jerlun pada 29 Julai lalu, membuktikan ahli akar umbi parti itu menyokong bekas pemimpin utama dari utara tanah air itu.
Malah katanya lagi, ia bukan sahaja berkisar mengenai isu 1MDB yang diperjuangan  Mahathir semata-mata, bahkan pemecatan Mukhriz dan  Muhyiddin Yassin serta pengantungan  Mohd Shafie Apdal juga dianggap sebagai isu nasional yang harus diberi perhatian oleh ahli akar umbi parti di dua negeri itu.
"Kali ini kita dapat lihat ribuan yang hadir untuk mendengar mesej yang akan disampaikan oleh bekas-bekas pemimpin Umno ini memang luar biasa.
"Mesej kepada orang Umno di kampung-kampung itu sudah sampai. Mereka kini memahami kenapa perlu diwujudkan parti baharu yang akan diterajui oleh bekas pemimpin Umno itu,"ujarnya kepada Malaysia Dateline.

DAH LONGGAR

DAH LOHE

TAK KETAT

INI KE SEBAB

RAMAI GI DANOK

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahaha org kedah dulu bermati matian protes sebab mukhriz kena tendang dari kerusi MB, kononnya dah berpatah arang dgn BN. Kau tengok la nanti, bila dapat kain pelikat dan milo setin dari mat bashah kelulusan SRP, semua akan runtuh terbarai kena jual. Hahaha akhirnya BN akan kekal subur dalam hati sanubari org kedah.

Nazrio berkata...

Nak tanya...
Foto bwh tu apa benda
BisuL, pusat actress Hindi,
Puting teteK 12y asian,
Puki asian n danOk...
Banyak yg x nak
Tunggu syurga...
Naa u'zuu aku

Tanpa Nama berkata...

Nie sembang wak jawa dgn banjarsungai besar ke?.. kena tanya abang2 utara... nak agama ke, nak dedak, nak tebu...