.

Selasa, 2 Ogos 2016

KAK MAH KENCING BERDIRI




KAK MAH KENCING BERDIRI


kak mah ni kalo kencing berdiri nampak cute je. nampak comel je..duit tabung simpanan angkatan tentera kan dia dah sapu..sekarang nak suruh org malaysia derma plak..suruh wira2 tentera ni g ganyang najib rosmah sb curi duit tabung diorang..


cakap berdekah dekah, najib dalam jubah bik mama...wahai tentera sekalian, takyah le bermati2 selamatkan negara.negara malaysia sudah dijual melalui perjanjian tppa.takyah la nak labon kat tv kata selamatkan negara dari komunis.aku dah muak dgn sketsa2 ni..korang jd tentera sb apa?sb tak pandai, sb malas belajar?sb nak duit pencen besar masa berpencen nanti..

udah la.kalo nak selamatkan negara, moh turun demo.moh solat hajat 30hari 30 malam utk selamatkan negara malaysia dari dirompak najib rosmah.korang dok berlatih kat saudi tu pasai apa?nak bantu saudi serang yemen.lagi baik berlatih kat laut china selatan.korang2 wira2 tentera melawan pakai senjata..korang tengok mejar zaidi.itu la hero sebenar negara.melawan penipuan suruhan jaya pilihanraya SPR on CURI DERMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/1/16








--------------------

4 ulasan:

usop ali berkata...

betul betul betul....hidup kena ada rukun...benar tetsp benar...salah tetap salah...siapa dua ekor ni..kenapa tak boleh berfikir dgn waras....semuga Allah berikan kamu taufik dan hidayah...amin ya raball alamin...selamat kan Malaysia tercinta... .

panglimo potaseh berkata...

Ye tak ye juga .. sojar sekarang apo kojo eeyy .. kominih dah tak do .. makan tido jo ko, sampaikan Mak Badak yang bulat cam tong taik tu balun duit tabung sojar pon tak sekor sojar pon perasan. Kababooom .. agak eeyy sojar pon dah lupo cam no bunyi bom.

Tanpa Nama berkata...

majoriti tentera arab syria adalah sunni...mereka berjuang menentang tentera upahan zionis yg brpura-pura...erdogan bersama ngan nato menhancurkan libya dan syria...kenape pelarian sukar untuk melintasi sempadan syria-turki tapi kmpulan bersenjata kuar masok mcm umah sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Setuju benar lah

Musuh dalam selimut ini harus di buang dahulu

Bak kata orang tua tua , BUAT APA BELA TUNGGAO HISAP DARAH

Bodoh saja kan