.

Selasa, 2 Ogos 2016

CALON TETAP PM MALAYSIA








SILA BERITAHU

CALON TETAP


PM MALAYSIA

KU LI HAMZAH

JANGAN 

PERASAAN

MO-1 BUKAN DIA

FBI TAK CARI 

KU LI

KELING BOTOL

PUN TAK LAGI

CARI KU LI



---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dalam GUA kira karung kan

Biasa lah

Tanpa Nama berkata...

Ini tak boleh jadi, aku simpati! Kenapa pulak keling botol pun dah tak cari ku li? sebab ku li dah terdampar kesakitan lalu tarik diri? sebab ku li dah makan hati tiba2 mamak tua naik balik populariti lalu menyepi? sebab ku li dah takde pitih lagi nak lawan 2.6b donasi? sebab ku li dah diugut dakwaan konspirasi bersama 3 tan sri? atau keling botol pun dah tak cari ku li sebab dah ada ku lo?

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah
dokumen sulit di kem terendak bukan perisik biasa yg curi tapi FBI hantar ajen monyet upahan.
kahkahkah gua gelak cuba tahan kencing, tapi terberak pulak kahkahakah