.

Selasa, 2 Ogos 2016

SHAHIDAN SOKONG SIAPA?






HUBAYA

HUBAYA

APA KATA

SHAHIDAN


KOMENTAR
berita telah pecah
gambar telah viral
puluhan ribu telah datang mendengar
ceramah kempen jatuhkan najib
di perlis
di kedah

ahli gerombolan berasak asak datang
semua nak dengar
apa kata mahathir
apa kata mukhriz
apa kata muhyiddin

maka mustahil dilarang
mustahil diambil tindakan
mustahil dihadap lembaga displin

maka keluar kenyatan ini
untuk mereda keadaan

ombak anti najib
ombak mahu najib undur
makin mengampuh



Ahli Umno bebas hadir program pembangkang, kata Shahidan

 | August 2, 2016
Bagaimanapun, ketua Umno Perlis itu menyeru ahli supaya sayangkan parti





KANGAR: Umno Perlis tidak melarang anggotanya mendengar ceramah atau kempen mana-mana pihak di negeri ini, namun mereka dilarang terlibat dengan penganjurannya, kata Pengerusi Badan Perhubungannya, Shahidan Kassim.
Beliau berkata tindakan disiplin akan diambil ke atas ahli parti yang didapati terbabit menganjur ceramah atau berkempen untuk pembangkang.
“Saya ingin mengingatkan ahli-ahli Umno supaya tidak melanggar disiplin sebaliknya meletakkan kepentingan parti melebihi kepentingan diri,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat perhubungan negeri malam tadi.
Shahidan mengulas dakwaan ramai ahli Umno menghadiri ceramah bekas perdana menteri Mahathir Mohamad di Arau pada malam Khamis lepas.
“Ahli Umno mesti meletakkan disiplin mereka pada tahap tertinggi, sayang dan cintakan parti kerana Umno satu-satunya parti yang terbukti memperjuangkan bangsa, agama dan meletakkan negara pada tahap kukuh,” katanya.
Sehubungan itu, Shahidan mahu pemimpin parti lebih kerap mendampingi rakyat, menyelami masalah dan membantu mereka menyelesaikannya.

WOIT

SHAHIDAN 

BELAH MANA

SOKONG NAJIB

ATAU

SOKONG MADEY

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BAU TAIK aka NAJIS jauh sebatu boleh tahu

Tak kan nak MATI DENGAN TAIK kan

Biasa lah

Ini masa ada lagi , UBAH !!!!!!!

Bukan muda lagi macam bebudak lain

Bunyi pun dah tahu SIAPA NAK TAIK aka NAJIS ??????

Kalau macam tu ke TUN jugak lah

HIDUP TUN !!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Shahidan ni kalau jumpa Mahathir..dia mengaku Hang Tuah. Bila jumpa Najib..dia sanggup jadi Lembu.