.

Selasa, 2 Ogos 2016

SUNNI SHIAH PERSOALAN BODOH




52 PERSEN PUN XLEH
Apa laa ko nie bodo ngat aihhh.. cuba pikiaq pakai akai skit.. trg2 syiah 6 persen jaa kat syria.. woiii.. 6 persen nak watpa.. 52 persen kat msia pon xleh wat apa lg.. nie 6 persen.. on SULTAN EDORGAN


in response to erdogan cuba dikudeta..rakyat bangun membela.. hisham menolak erdogan umat islam syria dibunuh bashar syiah laknat.. hisham bela pulak bashar syiah. hisham samakn erdogan dgn najib rosmah. ini keterlaluan i suspek hisham at least pro syiah yg nenyusup. hati2 dgn hisham tq, by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/2/16

KANFIUS KANFIUS
syiah itu melawan, melawan penguasa2 ISLAM yang membunuh keturunan nabi.macam ne ada org yg kata bersusur galur nabi tp tidak melawan bila keluarga dibunuh.macam mane ada org mengaku umat muhammad sedangkan cucu muhammad sendiri kena bunuh dengan islam.

kanfius kanfius.

yg maha benar lagi maha betul lagi maha suci itu cuma la al saud and family je..oh ya..mesir tak aman selepas morsi digulingkan. morsi digulingkan selepas morsi mendoakan kehancuran israel, kemudian israel membocorkan hal rahsia perjanjian perdagang mesir israel di koran terkemuka israel dan diterbitkan dinew york time juga.el sisi kepala tentera didanai oleh kaum2 kaya dari negara minyak arab saudi.

baca juga tulisan bro tt mengenai siapa tentera2 mesir ni.mereka adalah tokey2 kaya yg mempunyai bisnes dlm negeri mesir..dan tokey2 ini juga adalah kawan2 mubarak..tak caya tak pe..sila cari sendiri.kalo malas, tunggu dan cari artikel tukar tiub..kalo tak faham gak, jampikan laptop dan empuk atas kepala..moga2 ilmu dlm on SULTAN TURKI YANG BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/1/16

BANTAH MELAUI HUJAH
Soal sunnah ke syiah itu adalah persoalan BODOH. Apa jadinya kalau sunnah kata syiah sesat masuk neraka; syiah kata sunnah sesat masuk neraka? Hasilnya semua umat Islam masuk neraka. Kalau semua masuk neraka baik kejar duniawi hahaha. Semenjak ustaz ustazah kita menjadi semakin Arab, semakin menjadi jadi polarisasi agama di negara ini. Semakin ramai orang yang mengaku Islam menjadi elstrimis agama. 

Membezakan sesama Islam menurut aliran fahaman itu adalah contoh ekstrimisme agama. Bila kita melabelkan mereka sebagai pro ISIS terus mereka melatah mengatakan ISIS itu sesat. Tetapi pejuang ISIS yakin perjuangan mereka betul, yang melabelkan mereka sesat itulah tang sebenarnya sesat. Jadi siapa yang sesat? Kedua dua berhukum berlandaskan nas2 serta dalil2. 

Begitu juga nampaknya disini, apabila saudara TT memberi komentar terus dilabel syiah. Kalau benar2 berilmu, bantah melalui hujah bukannya melabel. Islam apakah yang orang2 ini amalkan? Ataupun mungkin tok guru yang mengajar berserta on SULTAN TURKI YANG BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/1/16



-----------

5 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Semua hujjah2 di atas betuL saya menitiskan air mata membaca menghayatinya...betapa indah nya isLam dan betapa bodoh kaki LabeL

Tanpa Nama berkata...

yg bangang je suka melabel org.. best pulak pakai pekataan bangang nie... sape bangang...?

noname berkata...

isLam asaLnYe satu , Yg membeze2kan hanYe kite. cune Yg perLu bt kite ummat isLam di m'sia usah di pertebaLkan Lagi permusuhan mazhab ini. berLaku jujurLah pd diri apekah kite ini ahLi sunnah sdangkan keperibadian sosiaL, berpakaian n segaLe aspek kehidupan kite ternYate jauh dr sunnah? n nape perLu sYiah di musuhi sedangkan merekeLah Yg banYak membeLe maruah isLam n mereke rate2nYe berani n keras biLe berdepan kaum kuffar zionis amerika - israeL.

maliy anaka berkata...

Tue laa.. apa pasai tok katib xpernah cerita hussein kena pancung.. apa pasal.. ada rahsia kaa.. takot kaa.. tutup kes kaa.. semua dah tau kaa.. xpenting kaa.. ceritaa dongeng kaa.. ketua pemuda syurga bebb.. cucu nabi.. kena pancung.. syiah kaa aku.. cinta cucu nabi syiah kaa.. aswaja xbleh cinta kaa.. saja tya.. jgn marah.. dah tok katib xcerita.. cari laa sendiri..

maliy anaka berkata...

Asal boh nama anak hussein jaa jd syiah.. kahkahkah