Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 Disember 2008

WANITA NAFI BERSUMPAH SOKONG RAFIDAH - MalaysiaKini



Seorang ketua Wanita Umno Johor menafikan mereka telah bersumpah dengan nama Allah untuk menyokong Tan Sri Rafidah Aziz mempertahankan jawatan ketua Wanita Umno.

Beliau juga menafikan dijanjikan wang tunai RM2,000 seorang setiap bulan sehingga Mac depan oleh Rafidah dalam satu pertemuan di rumah bekas menteri itu di Bukit Damansara semalam.

Para perwakilan Wanita di negeri itu juga didakwa akan menerima RM2,000 seorang setiap bulan demi memastikan sokongan kepada penyandang jawatan itu.


kah kah kah…. BERSUMPAH?.... kah kah kah…. INI IKUT PERANGAI SAIFUL… kah kah kah

kah kah kah….BERSUMPAH?......kah kah kah…INI IKUT MAT MONGOL ….kah kjah kah...

kah kah kah… semua nak rekrut tuhan…. semua nak gunakan agama…. kah kah kah…

kah kah kah…..semua nak tunjuk lebih putih dari putih…. lebih bersih dari bersih… lebih suci dari suci…kah kah kah …lebih breeze dari sabun breeze….kah kah kah….

…kalau nak rasuah…. ambiljelaaa duit tu… TAK PAYAHLAH REKRUT TUHAN….kah kah kah



4 ulasan:

dollah yankee berkata...

bising tu bukan apa..,2,000 zaman sekarang nak boleh buat apa untuk orang-orang yang nak jadi perwakilan tu..,tak kan yang tu pun tak paham,tak cukup laa tuu..

ilovebudu berkata...

hehehe...ikut arus perdana gamaknya..
selamat raya aidiladhan saudara isham.

sEmut berkata...

gerombolan = cap ayam
wanita gerombolan = wanita ayam
sokong rafidah = sokong mak ayam

ptui!

Farouk berkata...

Kalau betul perkara ni...memang patut Rafidah disingkirkan dari jawatan tertinggi dalam Wanita. Dah lah orang duk mengata pasal politik wang dalam UMNO, lagi mau buat politik wang... Hampeh!!!...