Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 Disember 2008

KLIP VIDEO LINGGAM: JABATAN PEGUAM NEGARA ARAH BPR, POLIS SIASAT -mStar

KUALA LUMPUR: Jabatan Peguam Negara telah mengarahkan Badan Pencegah Rasuah (BPR) dan polis menjalankan siasatan terhadap hasil laporan Suruhanjaya Diraja mengenai klip video V.K Lingam, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz.

Nazri berkata BPR sudah menjalankan siasatan lanjut terhadap beberapa individu seperti disyorkan suruhanjaya itu daripada aspek kesalahan rasuah dan penyalahgunaan kuasa.

"Siasatan BPR tertumpu kepada dua perkara iaitu percutian Tun Eusoff Chin (bekas Ketua Hakim Negara ketika itu) di New Zealand bersama V.K Lingam (peguam)dan perkara berhubung pelantikan hakim.


kah kah kah…. NAK SIASAT LAGI?.... berapa kali nak siasat… kah kah kah…

kah kah kah… banyak kes dah siasat…. sampai sekarang satu habuk pun taraak…kah kah kah…

kah kah kah… ingat tak dua minggu dulu kes UNGKA SAWAN terima duit…. satu habuk taraaaaaaaaak…. kah kah kah….

kah kah kah… ingat tak kes EUROCOPTER dan LAPORAN PAC ke parlimen….kah kah kah..

kah kah kah... cakap tiga hari akan beri laporan…. kah kah kah….

kah kah kah...sampai kecut dan layut…. satu habuk taraaaaaaaaaaaak…. kah kah kah…

woit … ini nak siasat lagi ?…. janganlaaa bodohkan melayu… cukuplaaa… hentikan… hentikan projek membodohkan melayu…. kah kah kah




5 ulasan:

GUiKP berkata...

Look forward to another interesting ride with you - your hugely entertaining and insightful coverage on the fascinating KT
by-election.

Tanpa Nama berkata...

nak tunggu puting bik mama layut mencecah bumi baru boleh dapat laporan kot? hehehehehehehehe..

nan

joe berkata...

ish, udah le..ghentikan le harapkan buah yang tak luruh..

sukom pon tak terbentang2 lagi... udah le tu..

Tanpa Nama berkata...

aku mcm dah tau jer keputusannyer...

cam dh terbayng jer tajuk2 utama kat paper...saapa yg bg komen kt tv...

lingkup beb...lingkung...

chekamala berkata...

siasat ke siat-siat?