Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 10 April 2009

MADEY TAK LAKU - ZAID



KUALA LUMPUR, April 10 - Zaid Ibrahim memperlekehkan Madey sebagai orang tak laku. Seperti Mugabe dan Suharto, Madey tidak tahu bahawa orang tidak mahukan dia lagi.

Mengikut Zaid , Madey datang berkempen tapi undi Pakatan Rakyat bertambah. Kalau betul Madey ada pengaruh mesti Pakatan Rakyat ruyup tetapi yang ruyup gerombolan.

Mengikut bekas Menteri Undang Undang ini – bukan gerombolan yang menjemput Madey tetapi Madey yang menyondol masuk. Orang oarang dalam gerombolan hari ini merasa takut dengan Madey. Mereka takut jadi macam Dolah Badawi. Kah kah kah.




13 ulasan:

3viL X eIjI berkata...

kahkahkah!

madey kembali nak memperbodohkan rakyat..

tapi die tak sedar rakyat sume dah genius..

rakyat rasa madey memperbodohkan diri sendiri..

kesimpulan?

jangan memandai - mandai..

wahkahkahkah!!

Tanpa Nama berkata...

Hidung tak mancung, pipi disorong-sorong, itulah Madey berjaya masukkan anaknya ke kabinet lantas diejek sebagai " Madey diutamakan, Kroni didahulukan' atau lebih kurang begitu. Pokoknya pemimpin UMNO yang kasi dia peluang berbuat demikian, bagaikan pemimpin UMNO sudah kena'marang kerapu....'Madey. Natijahnya UMNO bangan melakukan sedemikian dan cuma memperkuatkan persepsi Madey masih bertaring untuk mempengaruhi tindak-tanduk pentadbiran Najis. Apa yang akan menyusuli ialah gabungan KJ dan tim Rustam jika mereka masih bernafas dan bernafsu untuk membuat kecoh sikit dan UMNO kembali 'tak stabil' untuk membuka ruang bagi PR mengambil alih Putrajaya. Dalam keadaan tak stabil itu nanti Madey mengambil kesempatan maksimumnya. Najis cuma dapat berdengung dengan impian palsunya yang dia sungguh-sungguh adalah pemimpim UNMO seperi ayahnya dulu, sementara Bik Mama pun beralung terbuai kerana berada di awang-awangan.

Tanpa Nama berkata...

cisssss......sapa berani kata mamak kutty takde pengaruh? sapa? sapa? kalau takde pengaruh, macamana firaun kecik boleh jadik timbalan menteri..

nan

nmjnh berkata...

Sambung gelak ...kakakakakkakakakakak

http://globalbreakingnews.blogspot.com/2009/04/zaid-dr-mahathir-is-unwanted.html

paley berkata...

hahahaha
terguling-guling.
dukun tua nk menyebok ker ape?
hahaha

melnikov berkata...

kah..kah..kah.."takpa2,anak aku ada."

Tanpa Nama berkata...

Madet berusaha keras menatuhkan PakLah & memberi sokongan padu pada bini Rosmah padahal dia pun tahu rekod buruk bini Rosmah.. kenapa?.. Mungkin situasi bini Rosmah lebih mudah untuk beliau kembali memanipulasi kuasa untuk kepentingan keluarga & keturunannya?...

tayar pancit berkata...

ramai ahli pertubuhan kebangsaan melayu bersatu rasa amat sukacita sekali setelah kemasukan kembali ahli nombor satu mereka iaitu mahathir..yang diluar pagar kini dalam pagar..memang dia yang menyondol masuk dan agendanya besar untuk si botak dari jerlun..kini dah pun menjadi timbalan di kementerian yang menguruskan hal AP..siapa bodoh? bukan mahathir tapi ahli pertubuhan kebangsaan melayu bersatu..presiden mereka, si mamat mongol akan sibuk dengan karenah mahathir selepas ini..nyatalah yang memerintah malaysia sebenarnya mahathir..untuk pengetahuan semua masih ada melayu bahlol yang menganggap mahathir ini relevan lalu dipuji dan disanjung tinggi hingga lebih dari mak bapak mereka sendiri..ada jugak yang bukan anak mengaku mahathir ayahanda mereka..hebat bukan?.itulah namanya melayu..mahathir sendiri pernah berkata yang melayu ini mudah lupa..tapi mahathir - dari kerala hingga menjadi perdana menteri malaysia..mana melayu yang berbangsa melayu??

Tanpa Nama berkata...

wei tak baik korang ckp dia mcam tu!!! btimbang rasa la skit!!
hormat la skit tengok la dia tu saper:-

-bekas penyagak negara dan kembali menyagak
-perompak yg belum diberkas
-good actor
-puppet master
-immortal bro but kubur kata mari (ntah la kubur nak terima ker tak mungkin salah kot)rumah kata pergi tp xsedar2 lagi
-muka x malu
-always right
-gila kuasa
-zalim 7 petala langit
-hipokrit
-poyo

banyak sangat bro letih aku nak taip!!!!! sampai sini saje lah!!! hahaha.ha..
wartarakyat.

Tanpa Nama berkata...

dah haji ker blum org tua ni!!??
x ingat nak mati ker!!???

Tanpa Nama berkata...

Madey ...pulangkan kembali harta2 rakyat yg family kao dah kebas!!!!!!!!

karat ijau berkata...

DEY MAMAK!!!

PENCEN LAA..
DUDUK SANA HELANG,JAGA KASI KILAT LAGI BAIK...

BILA MAU TERBANG?????

Tanpa Nama berkata...

ada yg pnggil madey ni ayahnda la..bangng btl la org ni,