Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Jun 2010

TERKINI - PEMECAH BERITA - KASSIM BABA KANTOI




INI USTAZ MOBARAK




INI CERITA DARI GUA BATU KASSIM BABA


Terkejut sungguh aku. Tak sangka dalam 40 orang Ulama muda yang dicanang UMNO menyertai mrk baru2 ini rupanya dipermainkan oleh UMNO. Komen Ustaz Mobarak , salah seorang yang dikatakan memasuki UMNO :

“Kami dibawa masuk melalui bangunan sebelah Mall, naik escala...tor, pusing-pusing tiba-tiba sudah berada di dalam Bangunan Umno di PWTC, diminta beratur menyambut Najib datang dan bersalaman, ketika itu gambar diambil bertalu-talu.

“Kemudian diumumkan kepada media bahawa inilah 40 ulama muda yang menyertai Umno, benar ada yang menyertai Umno tetapi ramai yang tertipu melihat kepada reaksi mereka yang asyik menunduk sahaja,”.

“Saya dan tiga lagi sahabat lepasan Jordan, Mohd Fakhruzzaman, 37, dari Shah Alam, Mohd Akram An-Nazilin, 27, (Putrajaya) dan Mohd Jalaluddin Tahir, 26 (Sungai Petani) menafikan kami berbuat demikian sebaliknya Umno yang menipu,” tegasnya.

Aduh, penipuan apa ini wahai Datuk Seri Najib Tun Razak? Penipuan apa ini wahai Datuk Seri Shahidan Kassim? Penipuan apa ini wahai UMNO Cawangan Dataran Merdeka? Jeliknya permainan politik kamu.

( e-mail dari ustaz mobarak)


KAH KAH KAH…

woit… MEMANG PELIK… PELIK LAGI MELIK….kah kah kah…

kah kah kah…UMNO CAWANGAN DATARAN MERDEKA!!!... kah kah kah..

woit… DIMANA RUMAH AHLI AHLI UMNO INI ?.... kah kah kah..

woit… RUMAH DALAM SELANGOR KELAB KE?.... kah kah kah..

woit… RUMAH TEPI WARONG TEBING KE?.... kah kah kah..

woit… ATAU RUMAH DI BAWAH TEMPAT LETAK KERETA KE?.... kah kah kah…

kah kah kah... MACAM MACAM NAK TIPU ORANG MELAYU.... kah kah kah..

woit... NAK TIPU BUAT LAAAA BETUL BETUL...kah kah kah..

woit... JADIKAN MEREKA AHLI UMNO JLAN CHU CHENG KAY.... kah kah kah

kah kah kah... ATAU AHLI UMNO FLAT SAM MANSION... kah kah kah..

woit.... BARU SELURUH MALAYSIA PERCAYA.
... kah kah kah..

35 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah...
terbarai bolos...
kantoi... kah kah kah
nak menipu ni mainan org pandai,
bukan orang bodoh mcm gerombolan!

Tanpa Nama berkata...

INILAH POLITIK UMNNO..

umar al khattab berkata...

astaghfirullah.

bangsatnya umno. bangsatnya najib. lebih jijik dari najiss sioootttt! patut la SN shahnon ahmad dulu menggambarkan suasana najis didalam perut,usus, dan lobang jubor dan seterusnya masuk ke longkang untuk umno!!!

penipu lahanat. lu ingat itu student2 aliran agama macam budak kecik ka?? bawak jalan2 shopping then alih2 kena salam PM???

patut la dato' onn & tunku keluar umno di penghujung usia. rupanya tidak mahu bergelumang didalam lopak yang penuh tahi khinzir.

mahaza berkata...

Aku pun musykil UMNO Caw DATARAN MERDEKA? Setau aku kalau ada pun alamat... tu yang ramai duduk bawah jambatan dan jaga tak bertauliah parking....

Tanpa Nama berkata...

hebat-hebat betul. umno pasti menang pru13

Tanpa Nama berkata...

nasib baik ulamak ini tak jadi ULARMAK..kah kah kah

ular + mamak = ularmak

satu suka patuk, satu suka putar belit..kah kah kah

yang mana patut di pukul dulu?

siapa betul, dapat hadiah..hadiahnya ialah ......dapat susu cap gantung

Tanpa Nama berkata...

Shaziman confirms no relocation of Parliament

Hazlan Zakaria | Jun 28, 10 2:05PMPARLIAMENT

This is an apparent contradiction with the government’s earlier claim that it plans to house Parliament in a new building at Putrajaya.



FLIP.. FLOP...
LIP...LAP....
BING...BONG...
KAP...CHAI...
GANG...BANG...
LAM...BUL...
ZOO...DIN...
ZIANA...ZIN...

Tanpa Nama berkata...

TERINGAT AKU KES USTAZ RAMLAN PORIGI...

'JIHAD' MU TAK DAPATKU LUPAKAN...

DIMANAKAH BELIAU SETELAH DIPECAT DARI JAWATAN? SEMOGA ALLAH SENTIASA BERSAMANYA..

SAMA2 KITA SINGKAP PENDEDAHAN BELIAU KETIKA PRK PERMATANG PAUH.


“Saya bukan Imam besar di situ saya cuma imam biasa sahaja. Imam besarnya ialah Haji Abdul Malek Saleh. Di televisyen mengatakan saya Iman Besar di situ salah sama sekali kerana kehadiran saya di situ untuk menikahkan pasangan pengantin.

Bila sudah upacara angkat nikah tiba-tiba saya diajak ke program sumpah Saiful untuk menjadi saksi mendengar jika sekiranya tersilap perkataan terutamanya kalimah bahasa Arab,” ujarnya di hadapan ribuan jemaah.

Menurutnya, pada pukul 6.05 petang semasa menunggu tiba-tiba Saiful datang dengan beberapa orang dan terus membaca sumpah laknatnya.

Beliau juga memohon maaf kepada semua rakyat Malaysia kerana hadir dalam program berkenaan dan berharap pengakuannya malam ini mengakhiri tangapan buruk terhadapnya sepertimana yang tersiar dalam media dan internet.

Suku Samdol berkata...

Inilah dipanggil KUPU
Kumpulan Ulama Paksa UMNO

cayala weeyyyyy ... hahaha

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah... tipu semua !!!

Mampos la UMNO !!

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
tipu lahanat bukan dibuat oleh geng sonkok tinggi (GST) tapi dilakukan oleh ketua penyamun pemilik gua bukit tunggal yang sarat dengan harta rampokan.

Demi zeus, demi dewatamuliaraya Yang Maha Kuasa - penipu super ini telah menipu para marhen sejak lima dekad tanpa henti demi kepatuhan pada machivellian "end justified the means'..
Ulama, paderi, sami - mesjid, temple, churh telah dinajiskan oleh gerombolan.
"might is right' - anak segala bangsa di malaya ini sedang berdepan dengan proses penipuan yang luarbiasa dalam segala hal. Segala mereka yang berkonspirasi dlam menghina susuk2 agama musti dihukum / diikat-disumbat dlam bakul babi yang berbatu dan dihumbankan dalam selat teberau.
gua ucapkan 'selamat menipu anakbangsa sebelum kamu dibakul-babikan...

Tanpa Nama berkata...

bro isham..skali pandang lu ni macam Maradona laa...hahaha

Tanpa Nama berkata...

sebelum ni, ahli2 UMNgok cawangan Dataran Merdeka terdiri daripada:
a) mat dam & mat ganja beralamat di bawah2 jambatan sekitar sungai kelang berhampiran
b) mat2 rempit & ahli2 fan club mereka (majoritinya minah2 bohsia)

dulu mat ngantuk pm, dia tak sedar keadaan ni
kini, najib lak pm, dia turun padang bak kata teks ucapan agung mizan, pergi jalan2 sekitar jln tunku dan masjid jamek, jadi dia terkejut tengok begini punya rupa ahli UMNgOk cawangan dataran merdeka, lalu dia mula buat rancangan nak transformasi...

dulu, 'u-la-la...mak-ai!pheee-wiiit!!' 40orang ni sebenarnya ahli UMNgOk cawangan jalan alor di bkt bintang, yang terletak cuma sepelaung dari kawasan dataran
tetapi, sebab datok bandar yg dulu dah pergi lupuskan jalan alor dan dia tukar (tanpa diketahui pak lah sebab tgh tidor macam biasa) jadi jalan kejora, lalu UMNgOk cawangan jalan alor dah bubar dan taraf keahlian 'u-la-la...mak-ai!pheee-wiiit!!' 40org ni tergantung...

menyedari 2hakikat di atas, najib pun tarik 40org ni, bagi jubah free dan misai+janggut palsu free, transformasi depa dari 'u-la-la...mak-ai!pheee-wiiit!!' jadi 'ulamak muda', dan letak sebagai ahli2 baru UMNgOk cawangan datraan merdeka. alamat bilik2 mereka masih di jalan alor, eh, jalan kejora...

(tak pecaya tanya amoi cina ahli parlimen dap)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Tanpa Nama berkata...

cawangan Dataran Merdeka!!! keh keh keh.....
pakai nama Padang Kelab Selangor la ....

Tanpa Nama berkata...

celaka btl UMNO ni..ni mesti madey punya keje,sial ko madey

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

MANA DIA GENG2 PUKIDA, GST, PERKOSA....TAK KAN DIAM JA KAT MAMAT GERAKAN NIE YANG MEMPERSOALKAN KETUANAN MELAYU..

A Kedah Gerakan leader's maiden speech at the Penang Speakers Square yesterday drew brickbats from a group of senior citizens, when he criticised Chief Minister Lim Guan Eng for being 'biased' in implementing state policies.

It was uncertain, however, if the hecklers were members or supporters of DAP.

Kedah Gerakan secretary Tang Hing Lye lambasted Lim for allocating more state funds to the Malay community.

This caused the group, all men over 50, to jeer loudly in the Hokkien dialect, telling Tang to “keep quiet and go home”.

“This place is for the DAP,” they shouted, but Tang ignored the insults and continued to express his scathing views on Lim, who is also the DAP secretary-general.

Tang claimed that Lim had given better treatment to the Malay community by setting aside RM24 million for the bumiputera (Islamic affairs) welfare fund.

This is triple the sum of RM8 million allocated for non-bumiputera (for Chinese, missionary, religious and Tamil schools in Penang), he said.

Lang berkata...

apa lagi lapor polis... saman media.. nak saman gomen susah sket... saman media.. ada banyak tu.. meloya, hairan, awanberahi... dan banyak lagi... juta2 tu uztaz...

kalau antar e-mail jek satu mesia tak tau... selama beberapa hari ni... dah terhambur sumpah seranah org pada yang terlibat... yg pasti ramai yg tak senang dr yg senang hati.

merahsilu99 berkata...

jangan percaya dengan makhluk yang bersumpah dengan DEMI ZEUS, DEMI DEWATAMULIARAYA YANG MAHAKUASA.
Kesalahan manusia mesti dihukum dengan undang2 negara & agama. Menghukum manusia dengan menyumbat ke bakul babi dan dihumban ke selat teberau bermakna meletakkan manusia setaraf dengan babi!
Harap maklum jangan ekstrem/fanatik ...

Tanpa Nama berkata...

merahsilu,

kau ni potong stim laaaa...ptuihhhh

-madey kimak-

anti umno berkata...

Kah kah kah....

Maaflah ini cuma persepsi saja, sebab ada orang kata dalam berniaga, kalau tak TIPU bukan Cina.

Rupanya dalam politik pula, kalau tak TIPU bukan umno.

Tanpa Nama berkata...

tu dia paktam wakenabeb...

Tanpa Nama berkata...

Ini apa cer ni
baru masuk 3 hari dah pecah lobang
baru masuk 3 hari dah 3 kali pancut
pancut pulak ikut bontot
buat malu kompeni
ceh!!

Tanpa Nama berkata...

merah segan silu!!

cuba kau beri pendapat dan nasihat macamana nak hukum amno dari segi undang2 islam setelah mereka mengkelentong budak2 belum cukup umur itu? Cuba kau beri kaedah macamana nak hukum amno yang menipu rakyat malaysia 1 dunia tentang kemasukan budak2 tak cukup umur ini dengan ayat "ulamak menerima amno"??

macamana nak hukum????? adakah mereka boleh dihukum???? bukankah mereka kebal dan berasa diri mereka kebal waima pada hukuman Allah. kalau gitu, bukankah elok mereka dimasukkan dalam bakul babi dan dicampakkan di selat teberau??

sheikhalfarisi berkata...

sy setuju pandangan dr merahsilu99.sy nak tnya kingkonglee99 + madey kimak, zeus + dewatamuliaraya tu jin jenis apa. seseorg islam yg bersumpah/menyokong sumpah selain ALLAH SWT boleh terkeluar dr islam. *sila rujuk dgn ulama

Tanpa Nama berkata...

ahli ahli cawangan Dataran merdeka ini kebanyakannya tinggal di Masjid Jamek dan di bawah jambatan sg Kelang

sri hartamas

Saiful berkata...

belum jadi ahli dah kena tipu dek apno..

Tanpa Nama berkata...

50 orang sami siam mendaftar sebagai ahli PAS....tak pulak
jadi isu....kah...kah..kah

NIPAH VIEW berkata...

TAK HAIRAN, BULAN DEPAN ADA PADRI BUMIPUTERA PULA MASUK UMNO DUA MINGGU LEPAS TU ADA SAMI BUMIPUTERA PULA MASUK UMNO DUA MINGGU SELEPAS SELEPAS ITU ADA PADRI YAHUDI ZOINIS BUMIPUTERA PULA MASUK UMNO. DEN TAK HERAN. DAN DUA MINGGU-MINGGU SELEPAS ITU... JENG... JENG... JENG

A semart said berkata...

NI APA PUNYER CERITA!!
MAIN TANGKAP MUAT
MAIN TUJU TUJU
MAIN TUNDUK TUNDUK

ULAMAK MUDA
SAPA YANG GELAR ULAMAK
AMENO MAIN TANGKAP MUAT
AMENO MAIN TIPU MUSLIHAT
AMENO DAH HILANG INGATAN
AMENO DAN HILANG TIMBANGAN

ULAMAK MUDA
PULANGLAH KEPANGKAL JALAN
JANGAN BERSEKEDUDUKAN DENGAN GEROMBOLAN,
PULANGLAH
PULANGLAH
PINTU TAUBAT MASIH TERBUKA

Tanpa Nama berkata...

merah silu,

ni sekor lagi tahi kucing ulamak puki amno

bodoh...kecik kecik tak mahu mapus, sudah besar buat aku habis masa baca komen bodoh kepala anjing dia.

bagi tau aku..bila hukuman di malaysia ni adil????

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah belajar nun jauh kat padang pasir dua butir dapat gelaran ularmak ujung ujung kena kelentong kah kah kah kesian dia

GROmbolan kaki kelentong macam mamak kutty and sons pemakan najis babi no wahid kah kah kah day mamak jangan mati dulu itu najis babi banyak lagi oooooooooo kah kah kah

rtm klg

Papa Mia berkata...

Sila search 'Akram Nazilin' di FB utk anda direct tanya terus kat dia apa yg telah terjadi. Harap membantu...

Tanpa Nama berkata...

mmasuk umno ni cm masuk lubang najis ko...nsib baik meraka xmasuk lg,klu dh masuk jd cm zul nordin la ulamak besar umno..

dariana berkata...

Aku rasa ulama2 tu payah masyuk kat cawangan Dataran Merdeka, masuk aja caw Masjid Jamek,atau Masjid India, Masjid Negara atau caw Federal haouse, atau cawangan Daya Bumi, atau cawangan Colosium...BANYAK UMNO2 di situ...

Cepat2 daftar nanti tak sempat. Umno tengah laku sekarang nih ...ajaklah bersama Mat2 Rempit dan Bohsia2 di situ...

dariana berkata...

Aku rasa ulama2 tu payah masyuk kat cawangan Dataran Merdeka, masuk aja caw Masjid Jamek,atau Masjid India, Masjid Negara atau caw Federal haouse, atau cawangan Daya Bumi, atau cawangan Colosium...BANYAK UMNO2 di situ...

Cepat2 daftar nanti tak sempat. Umno tengah laku sekarang nih ...ajaklah bersama Mat2 Rempit dan Bohsia2 di situ...