Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Jun 2010

JAWAB SOALAN-SOALAN INI DULU




YANG INI KE KUAT MENYEDUT?



ATAU YANG INI KUAT SEDUT?



PM AJAK RAKYAT BERSAMA NEGARA KE TAHAP LEBIIH BAIK -melayu

Najib Razak mengajak semua rakyat Malaysia bersama-sama beliau untuk mencapai sesuatu yang luar biasa dan membawa negara ke tahap yang lebih baik.

Dia berkata, beliau mahukan semua rakyat merasa sebagai satu keluarga 1Malaysia dengan memberikan sokongan kepada usaha itu.
Saya memegang kepimpinan untuk menunjukkan bahawa saya serius, komited dan dedikasi. Saya boleh beri jaminan kepada anda, saya akan lakukan yang terbaik untuk mengubah Malaysia.

Tentulah perjalanan ini, saya tidak boleh lakukan seorang diri, saya perlukan rakan saya dalam kerajaan, semua kita dalam sektor awam dan swasta.

"Saya perlukan setiap rakyat Malaysia, di mana anda berada bersama saya untuk mencapai sesuatu yang luar biasa. Ini semua mengenai hasil pencapaian," katanya dalam blognya www.altantuya.com.my di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

woit…SEBELUM ITU…. SELURUH RAKYAT MALAYSIA BERTANYA… kah kah kah..

woit…. SELURUH MALAYSIA MENUNGGU JAWAPAN 5 SOALAN INI…. kah kah kah..

woit….SELURUH MALAYSIA NAK TAHU HAL INI… kah kah kah..

1 – siapa beri arahan bunuh altantuya
2 – siapa dia pemandu kereta proton hijau yang berada depan rumah razak baginda
3 – siapa entot altantuya dulu – bala kata najib entot dulu
4 – album ziana zain yang mana yang dianggap terbaik
5 - siapa lebih berat bik mama atau ziana zain kah kah kah

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak garu kepala tak pulak gatal tapi mengenyam seluruh tubuh....

Tanpa Nama berkata...

wah..geli geleman aku baca najib ajak rakyat menuju ke tahap yang lebih baik!

baik puki emak dia! tarik subsidi? kenakan GST? harga barang2 melambung tinggi? semuanya barang2 dan servis asyik naik,naik dan naik? TAHAP LEBIH BAIK PUKIMAK HAPER KALO BERTERUS MACAM NI???

dia boleh la hidup makan bil letrik bil air sumer gomen tanggung!!! cuba gi bayar guna duit sendiri kalo gaji kurang 2000... tahap lebih baik pukimak haper yang dia nak bagi nih???

pegi mampus la lu najib... pegi sudah mampus la lu altantuya... hidup menipu orang, mampus dan masuk neraka la lagi bagus...

Tanpa Nama berkata...

hahaha...cam shial...bleh plak web die www.altantuya.com.my ek
cam celaka dowh,hahaha

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

katanya dalam blognya www.altantuya.com.my di sini hari ini
kahkahkah aku nak surf ada ke website nama amoi ni kahkahkah

mari belajar maksud simpulan bahasa tikus 1malaysia:

1."mengajak semua rakyat Malaysia bersama-sama beliau untuk mencapai sesuatu yang luar biasa dan membawa negara ke tahap yang lebih baik" = menyuruh ramai rakyat bersetuju dengan rancangan2 dia untuk membina projek2 gigamega (seperti parlimen 800juta) lalu tahap ekonomi dan kehidupan org2 penting (vip) dalam malaysia kekal baik atau lebih hebat lagi!

2."Tentulah perjalanan ini, saya tidak boleh lakukan seorang diri, saya perlukan rakan saya dalam kerajaan, semua kita dalam sektor awam dan swasta" = kalau takde org sokong rancangan saya, saya pun takde telor nak teruskan sorang diri, jadi saya sangat2 perlukan ramai balaci2, ramai kaki2bodek dan beberapa kambinghitam untuk menjalankan dan menjayakan usaha saya!
catatan: frasa serupa makna:
"i help you, you help me"

tak pecaya tanya katak berehem (dia tengah bagi tuition bab bahasa sirat ni kat kj)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Lang berkata...

mmg betullah apa yg dia cakap... dia nak ubah mesia ketahap luarbiasa...

skandal scopene... kes tooya... penguasaan s'pore atas hak mesia... menyamakan harga barang dengan negara laen (klu dulu asik berbangga harga dimesia lebih murah), suami berkuasa dari kabinet dapor, pakar manipulator, pengubah hukum dsb..

memang akan menjadi amazing mesia... kalau xde gaji atau potong gaji... jibun sanggup ke buat keje?

Tanpa Nama berkata...

sekang pon dah sampat tahap luar biasa dan gaban

banyak benda dah luar biasa masa amno memerintah nih - korek2, pkfz, enjin bot, kapal menyelam, kotak arab, banyak lagi lah yg luar dari kebiasaan

kalau nak tambah luar biasa lagi, lingkop lah malaysia

Tanpa Nama berkata...

perghh...kalau kuat sedut maunye kecut

chegarMD berkata...

tanya lagi sapa yg nak bawa felda
kelubang kubor selain 3 GLC bersama?

Tanpa Nama berkata...

Tukang Gigi Khir Toyol ini jawapan untuk apa bedzanya "jadi Ketua Pemuda UMNO tetapi tidak ada Jawatan seperti Khairy Jamaluddin"? Tan Sri Khalid sekurang kurang nya ada kelebihan..dia masih Menteri Besar Selangor!!KJ tidak ada sebarang jawatanpun kerana APNO punya stail!!

Jawaplah Tukang Gigi Khir Toyol!!

Tanpa Nama berkata...

Bik mama yang seberat 200Kg
dan
Badak yang seberat 200Kg
Mana satu yang lebih berat !?
Katak Ali the Jaguh Kampung akan kata, memang-lah Badak…
Berok Kari the Jaguh Oxport akan berkata iaitu Bik mama…
Kedua-dua pun betul………………………..

Mee low spik ingris
Kah.kah…kah……………………………..

Tanpa Nama berkata...

Siapa mahu ikut pemimpin yang banyak monyet dibelakangnya? soal soal termasuk altantuya; scorpene; eurokopter; 2xjet enjin yang terbang keUruguai; feld yang dekat lingkup; pkfz yang sudahdilupakan; dll.
pgi lah najib!!apa 1malaysia? ape ni orang bukan islam tak boleh sebut perkataan "ALLAH". diSabah orang disana sudah berkurun tahun sebut perkataan "ALLAH" sekarang tak boleh sebut..praaaak!!!