Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Ogos 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU



SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA




PEMIMPIN BERTELAGAH MENYIMPANG PRINSIP ISLAM : RAJA NAZRIN – mwlayau

Raja. Nazrin Shah bertitah, pemimpin Islam yang memilih untuk bertelagah dan bersaing mencari pengaruh, sehingga tergamak melakukan perkara-perkara ekstrem yang mencemar agama dan maruah ummah, sebagai golongan yang telah menyimpang dari prinsip asas Islam.

Menurut baginda, penderitaan dan penghinaan yang menimpa sebahagian umat Islam di dunia terutama contoh-contoh ketara di Palestin, Afghanistan dan Iraq, bermula dari pemesongan yang berlaku di kalangan pemimpin hingga mereka sendiri membuka laluan yang membolehkan bukan Islam melakukan pencerobohan dan kemusnahan.

KAH KAH KAH

kah kah kah… PEMIMPIN ISLAM MEMANG MENYIMPANG… HINGGA JADI SELAM… kah kah kah

woit… ADA YANG MERAMPAS KUASA DARI YANG HAK…. kah kah kah..

woit… ATAU TIPU... WALHAL BUKAN RAJA GOPAL NAK JADI RAJA GOPAL…. kah kah kah

kah kah kah… ATAU MENYAMAR SEBAGAI ALIM… TAPI NAMPAK AMOI SEBAT… kah kah kah..

woit… MACAM MACAM TEORI ADA…SEMUA NAK TIPU MELAYU … kah kah kah..

nota:
tak payah lah tipu melayu
melayu dah banyak bodoh
kah kah kah

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku baru baca semula sejarah kejatuhan Islam di eropah.
SEMUANYA berpunca daripada borosnya raja raja dan pembesar Islam diwaktu itu,khianatnya kepada agama Islam dan jahatnya kepada sesama manusia.
juga antara punca kejatuhan ini adalah disebabkan sifat munafik yang berada dalam diri raja raja ini.diwaktu arak,judi dan betina diharamkan kepada rakyat(Islam menegaskan begitu),ianya menjadi harus malah wajib pada mereka.
*mudah saja untuk cari apa yang ada dalam sejarah.Tanya Lebai Geoogle

HajiKepalaLembu berkata...

raja-raja ni pun satu hal..

Tanpa Nama berkata...

raja nazrin ni sapa ha?? raja raja ni apa bende.... yang terjuntai celah kangkang ke? lanchow la kalau setakat cakapbudak tak sekolah atau keluaran serenti pon pandai...... sedarla , makan pon rakyat yang tanggong baik pegi mampos jer la...!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bodo punya statement, Raja Gopal malas membaca Al-Quran, cakap mereng gila babi...

Palestin jadi macam tu kerana arab sekeliling tunduk pada Yahudi la ngok.

Afghan jadi macam tu sebab Tuhan nak uji pejuang Afghan sebelum muncul sebagai panji-panji hitam membawa kemenangan. MUjahidin ni tak pernah tewas dengan kuasa besar dunia, dari Mongolia, Rusia, sampailah kepada US.

Raja Gopal cakap merapu, lebih merapu dari Ayoh Ping....kah...kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

menyimpang dari prinsip islam?habis bini raja muda dan sultan dedah aurat tu macam mana ?itu nama nya menderhaka pada allah kenapa tak faham sangat.

Tanpa Nama berkata...

dah boleh bantai burit betina lawa, lu boleh duduk diam2 sudah la..

sudahla makan minum sumer rakyat tanggung.. tibai projek balak keliling pinggang makan adik beradik..projek2 rakyat pun adik beradik balun...cakap banyak pulak doh...

tangkap rajagopal ni sama... republikkan malingsial..

suis-media berkata...

Assalam Bro.
Gerombolan melayu yang mampu di-perbodohkan oleh raja gopal hanyalah dari gerombalan umNOK.Apabila gerombolan bongok ini dah pupus maka raja gopal akan di-buang ke-sebuah negeri yang di-beri nama negeri keling.

Tanpa Nama berkata...

SESIAPA CAKAP UNTUK KEBAIKAN TAPI X SERUPA BIKIN..PERCAYALAH ORANG2 INI AKAN MASUK NERAKA DULU...
NUN DISANA NANTI JAWAB SENDIRI

Tanpa Nama berkata...

Hah..jacs berbla bla lagi!..islam malayia adalah versi primitif yahwehlah..dan pak aji hanya tau "tutup aurat",lu kafir sy islam,baca hapai quran..woi !!lu org think quran tu pizik,economics kah?!lu org think ayat ayat quran adlah output intelek kah?!!podah!!

Tanpa Nama berkata...

Semua dah dapat free lagi nak sapu tak kira hak rakyat.Kemudian suruh rakyat sembah......pppiiiiirrrraaahhh

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,

Ni raja gopal dari peghak yang bebal..Tgk muka bapak anak beranak mcm alim suci..tapi merembat harta rakyat peghak ...org peghak lak yang dungu..

Raja gopal semelaya ni kalau bercakap..pijak anak gajah pun tak mampus..macam terror..perasan ketua agama lak tu..Cakap penuh santun dan hemah konon .nak keluar tak keluar je ayat nye..tapi korang jangan tak percaya..ini ketua penyamun tarbus..Harta, balak , tanah org peghak dah habis dikebasnya oooi..
Ni le org Kuala Kagsaq yg banggakan dan besarkan bontot Putera Rajja Gopal....
Duduk diam2 lah gopal..ujung bulan elaun masuk dah...