Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Ogos 2010

AWAS ! BERSEDIA ! JANGAN MATI SEBELUM MATI



ANAK MUDA BERSEDIA - BANGUN MELAWAN SEBELUM JADI MANGSA




MANGSA LOJI NUKLEAR




LOJI STADIUM YANG RUNTUH




LOJI CHERNOBYL YANG RUNTUH





DAKWAAN FASILITI NUKLEAR DI PD TIDAK BENAR : MB - melayau

Mohamad Hasan hari ini menyangkal khabar angin kononnya beliau mahu fasiliti nuklear yang pertama di negara ini dibina di bandar peranginan, Port Dickson.
Beliau yang terkejut sebaik sahaja diminta memberikan respons berhubung dakwaan tersebut berkata, bandar peranginan itu tidak sesuai untuk dibina apa juga projek berkaitan nuklear.

''Berita ini sesuatu yang baru dan mengejutkan. Kenapa pula saya mahu melobi supaya fasiliti nuklear ini dibina di Port Dickson.

''Kita bersusah payah mahu menjadikan Port Dickson sebagai destinasi pelancongan terbaik di negara ini, tiada sebab mengapa saya mahu melobi untuk mendapatkan fasiliti nuklear di situ," katanya.

KAH KAH KAH

nota:
anak muda bersedia
ini perjuangan anak anak muda
ini masa depan anak anak muda

gerombolan sedang merancang dan mencari tempat.
selangor telah mengharamkan loji ini di buat di bumi
selangor. pulau pinang pun sama. negeri negeri di bawah
pakatan akan mengharamkan loji nukler ini dari menyentuh
bumi pakatan.


berita ini menunjukkan gerombolan sedang
menyusun secara senyap senyap. gerombolan dalam diam diam
telah kelap pasti tempat untuk loji nukler.

mungkin pahang?
mungkin negeri sembilan?
mungkin perak?
mungkin terangganu?
mungkin johor?
mungkin melaka?
mungkin perlis?

bersedia – ini adakah perjuangan hidup mati
antara rakyat dengan kaum pemodal

akan di mulakan dengan seminar
akan dimulakan dengan konferensi
akan ada para kang kong bercakap tentang perlunya tenaga nuklear
ini di panggil proses mengolah persetujuan
jika semua tak berjaya : akan berlaku gelap di beberapa tempat
leterik akan sengaja di putus putus – semua ini adakah cara untuk mengolah
persetujuan orang ramai agar seolah olah tidak ada jalan lain melainkan
menerima loji ini.

nota:
tt jamin loji tangan kedua akan di beli
dari peranchis – lihat dan tunggu



5 ulasan:

Sivakumar berkata...

Ucapan Merdeka dari Tukar Tiub!

Wajib tengok!

Klik di sini!

yb berkata...

Silalah kalian semua ke link ini:

http://telokkemang.blogspot.com/2010/08/rakyat-negeri-sembilan-bakal-berdepan.html

yb

bunbinban berkata...

Salah satunya di Pahang. Area Bentong atau Rompin. Kalau minah sorang ni tipu, aku pun tipu gak la...ha ha ha...Pahang kan satu2nya negeri yg terima benda2 yg negeri lain dah reject...

Tanpa Nama berkata...

Tempat yang sesuai untuk didirikan Loji Nuklear ialah di Pulau Bidong, Trengganu, senyum lebar le Mat Said.

Tanpa Nama berkata...

telor dh kena cekau ngn perancis,pm asik kena pow je wjib d tukar