Rabu, 15 September 2010

UTUSAN PERLEKEH NAJIB





INI DIA MAHARAJA
MAHAFIRAUN




NAZRI : UTUSAN MAHU MAHATHIR GANTIKAN NAJIB ?

Nazri Aziz has questioned Utusan Malaysia’s apparent attempts to undermine Datuk Seri Najib Razak, asking the Umno newspaper if it was conspiring to replace the prime minister with predecessor Tun Dr Mahathir Mohamad.


NAZRI PERSOAL AGENDA UTUSAN PERLEKEH DASAR NAJIB SOKONG PERKASA - minsider

Nazri Aziz mempersoalkan tindakan Utusan Malaysia seolah-olah memperlekehkan gagasan Najib Razak sambil berkata, sama ada akhbar milik Umno itu berkonspirasi mahu ‘menggantikan’ beliau dengan Mahathir Mohamad.

Nazri memberitahu The Malaysian Insider bahawa arah aliran laporan Utusan Malaysia dan editorialnnya sejak kebelakangan ini menunjukkan akhbar harian itu terbitan Kumpulan Utusan sudah lupa siapa ketua mereka yang sebenarnya.

“Saya tidak boleh faham Utusan. Siapa ketua mereka - Najib atau Mahathir?

“Saya kadangkala tertanya-tanya jika mereka ada agenda untuk membawa balik Mahathir untuk menggantikan Najib,” kata beliau ketika dihubungi malam tadi.

Nazri dengan memainkan kenyataan-kenyataan Mahathir menyokong pertubuhan hak Melayu Perkasa pimpinan Ibrahim Ali, ia dengan jelas memperkecilkan konsep satu Malaysia dibawa oleh Najib.

“Mereka seharusnya mempromosikan konsep satu Malaysia dan bukannya memperlekehkan program beliau. Saya lihat begitu... mereka menyokong Mahathir,” katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit… PERANG SUDAH MULA…. kah kah kah..

kah kah kah….. MELAYAU SUDAH BERANI LAWAN TOWKAY….. kah kah kah..

woit…. MAT LENGGONG NI BUAT BUAT TAK FAHAM…. kah kah kah..

kah kah kah…. UTUSAN BUKAN NAK MADEY…. kah kah kah..

kah kah kah… UTUSAN NAK MALIKUL SEMBAB…. kah kah kah…

kah kah kah…. KERANA ISTERI MALIKUL SEMBAB SLIM DAN CUN…. kah kah kah…

kah kah kah... BILA BUBUH GAMBAR ISTERI MALIKUL .... AKHBAR INI LARIS... kah kah kah..

kah kah kah…. JANGAN BUAT BUAT TAK TAHU RANCANGAN MAHAFIRAUN…. kah kah kah..

woit…. MAHAFIRAUN NAK NAIKKAN KAN FIRAUN KECIK…. kah kah kah

nota:
najib ni ada telo atau tidak?
telo najib suami dia simpanlaaa kah kah kah


4 ulasan:

matstimketum berkata...

iklan stim ini disiarkan beberapa hari saja sebelum raya! potong stim betul! iklan ini diluluskan oleh pengarah melayu tengah stim tv3suku ke?

GOLONGAN ZIONIS ADA DI MANA2 berkata...

Inilah iklan 1Malaysia...

Perkataan 1 ni ada di seluruh dunia skrg...bermula 2001, US memulakan agenda 'The New World Order', kerajaan 1Dunia yg berpusat di Israel, makanya pastilah semua negara di dunia akan pakai 1 didepan nama negara masing2. Tak percaya???

Tengok moto Malaysia dan Indonesia, tak sama ke??? Kebetulan???

Malaysia= 1Malaysia, rakyat didahulukan,pencapaian di utamakan

Indonesia= 1Indonesia, rakyat dahulukan, capaian di utamakan.

2012 nanti ada peristiwa besar yg akan berlaku...jika kita tak berjaga2 maka kita akan menangis tidak berlagu...

Tanpa Nama berkata...

Silap Nazri tu, apa plak konspirasi utusan nak gantikan najib dengan madey..salah tuuu.. Utusan sebenarnya nak gantikan Najib dengan Beraheng Katok laaa...Timbalannya Mamak Zam Maidin 786..tu yang dok klua cite depa tu konon gagah PERKASA pejuang bangsa..itu KEJUTAN yang dikatakan Beraheng akan berlaku pada PRU akan datang...ape la mung Nazri Bodoh Pangangggg....

ayah chu berkata...

bini rosmah wat pe sekarang ni hah ...? nyorok kat kopek laki dia kot ? kah kah kah ... masa tok dollah ngantuk dulu berani gak dia jawab balik... tapi mat mongol langsung sengap (kata orang perak)... media pun lebih banyak buat coverage kat braheng katok dari dia ... tak best la bila kena balon tak lawan balik ... tok dollah ngantuk ada juga cakap ( I qoute ... " saya pantang dicabar " ) mat mongol belum abis pantang lagi ke kah kah kah