Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 September 2010

CARA NEGARA CARI DUIT




WASPADA ! JAGA JAGA !






nota:
duit kerajaan telah habis
banyak projek kantoi
inilah salah satu cara
untuk mencari dana

industri saman ini cukup lumayan
bentuk nya dilihat bukan macam cukai
tapi lebih bahaya dari cukai

tak lama lagi industri pungut saman
ini akan di swastakan kah kah kah..
tunggu dan lihat kah kah kah..

11 ulasan:

hijau bersopan berkata...

OK, la bro isyam... baru2 ni..raya ke-4 sy potong kereta selekoh double line... sebab kereta terhegeh2 baru masuk jln utama... tut2 bro polisi ada kat depan, dari khemah monkey tank.. satu kereta anak2... "ala,.. bah habis kali ini!!"
nasib bro...sy minta maaf alasan seperti di atas.. "lesen, lesen".. lepas bagi hulur balik... hmmmm.. ok
Lepas la bro, kalu tak melayang rm300.. makasih cikgu... encik polisi, kalangan polisi baik selamat hari raya maaf zahir & fizikal atas pemanduan sy..

Tanpa Nama berkata...

cukung UMNO akan bertambah kaya apaila pungutan saman diswastakan..

itulah hukuman terhadap rakyat apabila UMNOBN dibei kuasa berkuasa memerentah negara.

tindas menindas kepada rakyat adalah amalan BN berterusan...

Tanpa Nama berkata...

Melayu dah tak sedar diri dah
Dah tak sedar dah keling nak hapuskan melayu
Melayu gila kuasa berebut Kuasa
syok sendiri
Aku rasa nak sempak je keling keling skrg ni
polis pun dah takut sama keling Skrg ni

dukun melayu berkata...

selamat hari malaysia...hadiah abang buat sayang.ani, abang rosli menunggumu

salute!

mirachantek berkata...

saman senyap ni best gila. tau2 je dah ada notis. tah bila speeding pun tak tau lah

rembau boy berkata...

Jika bukan rakyat marhaen yang menghulurkan dana, siapa lagi?.

Dana ini diperlukan untuk menghindari negara Malaysia dari bankrap pada tahun 2019.

Tanpa Nama berkata...

inilah hadiah spesial untuk rakyat yang bodoh, bangang dan tongong. sokong lagi gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

Alamak lu orang kenapa susah hati ni. Saman hanya untuk yg menyalahi peraturan aje. Kalau tak buat salah kenapa takut.

Ataupun murahati sangat atau kedekut sangat luarang yg mana satu.

Saya jenis murahati. balik kampung baru ni saya sedekah 2 saman untuk gerombolan.
1.Bawak motor laju.(Dimaafkan)
2.Takada cover insuran.
3.Roadtax mati la tu.

Janganla kedekut macam kassimbaba.Gerombolan sangat2 perlukan bantuan. Adakah aku bersalah menderma. Aku tau la.

aidono berkata...

Tanpa nama 15 18:41

kesian ko... yang melayu pembunuh jadi pee em tu ada ko kesah...

tak habis2 rasis

ini mesti keturunan pekasam

aidono berkata...

Tanpa nama 2010 September 15 18:41

kesian ko ni tak habis2 rasis.

yang melayu penjenayah jadi pee em tu ada ko kesah...

bodoh bertingkat2.. mmg mangkok tingkat le ko...

Tanpa Nama berkata...

saman salah satu pendapatan kerajaan
mana boleh dihapuskan.
sama macam rokok dan arak mana boleh diharamkan kerna cukai kedua2nya tinggi...