Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 3 Oktober 2010

BEROOKE INI TAK SABAR SABAR




I TAK SABAR NI !




UBAH CARA PEMIKIRAN – TAIB - melayau

SAMARAHAN 2 Okt. - Rakyat di negeri ini perlu mengubah cara pemikiran serta meningkatkan keupayaan mereka bagi memastikan Sarawak menjadi sebuah negeri maju pada masa akan datang.

Taib Mahmud berkata, corak pemikiran rakyat juga perlu selari dengan cara pemikiran ketua mereka bagi memastikan kemajuan yang diimpikan dapat dicapai menerusi pendidikan.

Menurutnya, kaum Cina dan Melayu walaupun rajin bekerja tetapi berbeza kerana corak pemikiran masyarakat Cina lebih berani dan mengguna pakai pengalaman yang dimiliki mereka..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SABAAAAAAR LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah…. TUNGGU JAP LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK TENGOK RAKYAT UBAH PEMIKIRAN ATAU TIDAK…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN NAK CEPAT SANGAT NAK KENA TERAJANG…. kah kah kah..

kah kah kah… DAH TAK SABAR SABAR NAK LARI…. kah kah kah..

nota:
betul orang cina lagi berani
kan dah tunjukkan di sibu kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak sabar aku nak pangkah PR.
tak sabar aku nak tengok raja beroke ini lari ke kanada

cicit ngah layor berkata...

Bubarkan DUN tu dulu...pastu miker tengok ler...pemikiran rakyat berubah ker tidak.Kalau tak berubah - selamat miker,kalau berubah - jangan terojon sungai rajang sudah...takut lari dari malut penjare masuk mulut buayer.....Bahayer yob...banyak buayer.....

mosabit berkata...

muka hangit..
dari muda hingga tua bangka nak mampos..asik isap cipap oang puteh jer dia ni..

kah kah kah kah kah kah .....

opisboi berkata...

berooke dah tak sabar nak jadi TUHAN.

UMNO bongek berkata...

saper lagi yg nak dengar cakap org tua ni oiii...

Tanpa Nama berkata...

Pukimak ko taib. Kubur kata mari. hati masih mau jadi menteri. Pirahhh..budak kecik tengok muka pun pandai takut. Macam muka hantu. Tunggulah kau. Kalau kau mati nanti, kami rakyat sarawak akan gawai besar. Minum tuak, mabuk 7 hari 7 malam.

Tanpa Nama berkata...

Apa yang kau merapek ni syaitan berooke oiii

Lang berkata...

ya... pemikiran rakyat perlu berubah selari pemikiran ketuanya... supaya budaya angguk2 menjadi penyeri semua majlis... supaya rakyat bergaya mcm zombie di kg pisang...

tp jangan nati tuko ketua dari raja bruuks ke raja mungkeeee...

adesss...