Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 3 Oktober 2010




KHUUULIFAH DAN EEMAM


nota:
ya kuulifah apakah hukum nya
mendengar album ziana zain kah kah kah

wahai eemam agung
apakah hukumnya bercuti
di ulanbator kah kah kah



NAJIB IMAM KHALIFAH AGUNG PSSGM
– berita hairan

Najib Razak semalam menerima penganugerahan Sandang Mahkota Agung Seri Bintang Pelangi Imam Khalifah Agung Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (PSSGM) Kebangsaan.

Sandang kebesaran itu tergolong dalam susunan Sandang Kehormat di mana ia hanya dianugerahkan kepada Raja-Raja Melayu, pemimpin tertinggi negara atau negeri bagi melambangkan ketaatan murid dan ahli Silat Seni Gayong kepada kepemimpinan mahu pun kedau-latan negara.

Najib , beliau berasa amat terharu dan menyifatkannya sebagai satu penghormatan sangat besar kepada dirinya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit.. INGATKAN DI BAGHDAD SAJE ADA KUULIIPAH… kaha kah kah..

kah kah kah… TAK SANGKA KG. PANDN PUN ADA KUUULIIPAH…. kah kah kah..

woit…. PATUT LAAA … RAMAI NAK JADI ABU NAWAS…. kah kah kah…

kah kah kah… SYUUUKURRRR…. kah kah kah..

kah kah kah…. SELAMAT KITA SEMUA…. MASUK SYURGA…. kah kah kah..

kah kah kah… IKUT KUUULIIPAH INI... KITA PASTI SELAMAT…. kah kah kah..

woit… HANG INGAT KUUULIPAAH SAJE…. JADI EEEMAM JUGA…. kah kah kah..

kah kah kah…. EEEMAM APA?....kah kah kah….

kah kah kah…. EEEEEMAM MONGOLIA….KE?. kah kah kah

kah kah kah... BUKAN SAJE KUUULIPAH EEMAM... AGUNG LAGI .. kah kah ka

woit... KALAU MACAM INI MESTI NAK BERAK SUSAH.... kah kah kah


nota:
sebagai khuulifah tak
perlu bersumpah lagi
sebagai eeemam mesti tak menipu
kah kah kah

nota:
apa komen para agamawan
apa komen mufteee dan kadeee
tentang eeemam dan khuuuliifah
kah kah kah

21 ulasan:

Pasembur Rojak berkata...

...kah kah kah....ni la gelaran paling bangang bunyinya penah teman dengor...cuba tanya pakar astronomi uitm apekah jadahnya bintang pelangi...ni la bila takda ilmu...hidup berlandaskan tahyul dan mitos...imaginasi cam bangang...takpun masa kecik kuat toceng bertenggong...kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Kalau khalifah gayung mesti lah pandai bersilat . Ini semua projek nak bodek .
Kalau zaman dulu yang jadi khalifah mestil yang terhandal sekali , tapi hari ini khalifah yang banyak keluarkan projek . Apa punya banggang puak- puak pemimpin gayung ini . Bagi gelaran kepada orang luar dari ahli gayung .
Semua bodek nak cari nama . Dalam dunia ini kalau semua pertubuhan 2 ditubuhkan untuk cari makan ............ jahanamlah negara .

Tanpa Nama berkata...

Ok ini memang betul-betul KAHKAHKAH!!

Jamaludin kaki lutu berkata...

isteri imam dan khalifah yang dulu-dulu, bertudung lingkup.....

harap-harap isteri imam dan khalifah yang terkini ni pun bertudung lingkup jugak.....

cicit ngah layor berkata...

Aper maner gelarannyer tadi?Kalau DiPeghak tak sedap benor bunyinyer...Aper? SANDANG MAHKOTER.Teman ulang lagi..SANDANG MAHKOTER,SANDANG MAHKOTER,SANDANG MAHKOTER........Itu ler gamaknyer tempat teman tak ader tengku mahkoter.....KAH KAH KAH....Bulih teghojon lombong dibuat dek demer niiiii.....munoh!!

Tanpa Nama berkata...

hah!!!

mmmmm!!!!!!!!!!!

KHAikkkkKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PTUIIHHH!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Kalau guru tertinggi di jagat persilatan dipanggil Adi Guru, tapi yg ni dipanggil Khulafah pulak. Kalau di Baghdad dulu ada sistem khilafah. dari pelbagai suku sakat kabilah sehingga dipanggil dinasti. Khalifah ni dari dinasti mana?

Tanpa Nama berkata...

penganugerahan Sandang Mahkota Agung Seri Bintang Pelangi Imam Khalifah Agung Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (PSSGM) Kebangsaan

panjangnye masyaAllah! nak sebut sampai habis tu, berkati2 airlior org yg membaca tersembur!

kalau menteri belia, sha-beri-ucapan-sampai-berbuih-buih-mulut-hingga-pipi-atau-orangputeh-cakap-cheek, yang cuba baca anugerah kat atas tu, mesti habis satu muka dia dari hujung bibir sampai ke bawah dagu dan sampai ke ubun2 kepala pun habis diselaputi buih2 airliur!

kependekan atau acronym dia:
SMASBPIKAPSSGMK
kahkahkahkah! 15 huruf tu beb! itu baru kependekan macam bik mama, belum kelebaran mcm bik mama lagi! kahkahkahkah

dah ada mahkota, ada agung lagi
dah ada bintang, ada pelangi lagi
dah ada imam, ada khalifah lagi
dah ada malaysia, kebangsaan lagi
macam jugak dah ada kolej, ada universiti lagi
dah ada universiti, ada institut lagi
kahkahkahkah!
memang spesis belia haprak genre bodek berbaju batik berseluar slack licin berkasut hitam berkilat yg langsung 1jutaX tak cool!
siapa nak suka/support beb, kalau tak cool?!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

kok ye pun.... Imam tu kan yang mengepalai solat...sementara khalifah tu kan mengepalai negara... pppeeerrgghh macam nak jadi perang dunia je bang!!!!

Tanpa Nama berkata...

BRO.,Kenapa hanya kepada isteri saja diberi dan tidak yang lebih hak lagi iaitu si lakinya?
Kalau betul nak bodek dan nak cari makan ini sudah silap orang.

Tanpa Nama berkata...

dengar lagu ziana zain OK
date dengan ziana zain KO

Kulupfah Mareng Perapu Kepunden Pareng Sekeper
Anugerah Seludang Kelapa Wangi
Seni Silat Cebok Bontot

KIPAS JANGAN TAK KIPAS

nanti tak masyuuk.....

mat lendir berkata...

aloo cucu ngah layur....

tempat teman kat parit pulak
SANDANG tu makna PEGANG...

Ate kalu sandang mahkoter tu makna kat tempat teman PEGANG KOTE

ape ke nama punya anugerah tuuu!

Tanpa Nama berkata...

KHALIFAH PUKIMAK

UMNO bongek berkata...

kesian kt otai2 yg dh lama nuntut...
yg dpt org yg xde kena mengena dgn pertubuhan...

Tanpa Nama berkata...

Khuulipah Baksis al fulus al Mongoli Najistuya murujeeeeb....hau hau hau hau....natang ape tuh?

HantamSajalahLabu berkata...



Ya Habibi..
Kah Kah Kah...

Lang berkata...

lu tolong gua, gua nanti tolong lu...

lu bagi gelaran kat gua, nanti gua bagi gelaran sama lu...

lu kasi pengundi sama gua, nanti gua chai projek bagi lu...

tapi lu musti hingat... komisyen jangan buat2 lupa...

harris berkata...

Haha..Lawak siot!Ntah menatang gampang ape la punye gelaran.

ibnuyassir berkata...

Najib bukan Imam Khalifah Agung Umat Islam

http://ibnuyassir.blogspot.com/2010/10/najib-bukan-imam-khalifah-agung-umat.html

Tanpa Nama berkata...

anon 16:19

khalifah dinasti mongol daa....

Papa Chang berkata...

bijan kata pengamal silat gayung adalah benteng pertahanan ketiga negara.. boleh le kome mintak elaun baju uniform, latihan, tugas harian.. kehkehkeh

Udah diiktiraf Imam Khalifah, boleh le imamkan solat Jumaat di Masjid Negara! kehkehkeh