Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 November 2010

INI EEEE BETINA PULAK



LIHAT DAN SAKSI



nota:
perhatikan betul betul
ada rupa melayu atau tidak?
ini bukan rasis tetapi
kaum eee ini memang banyak
bawa masalaah untuk orang melayu




MB SELANGOR TIDAK MALU - berita hairan

Tindakan minta diberi 20 peratus cukai dari negeri tak wajar: Shahrizat

BANTING: Shahrizat Abdul Jalil menyifatkan Menteri Besar Selangor, Abdul Khalid Ibrahim sebagai seorang yang tidak tahu malu apabila meminta semua dana bagi negeri itu untuk diuruskan sendiri.

"Dia minta RM100 juta bagi kepada kerajaan negeri. Permintaan Abdul Khalid mencerminkan cara pentadbiran Parti Keadilan Rakyat (PKR),” katanya mengulas permintaan Abdul Khalid supaya 20 peratus daripada bayaran cukai rakyat Selangor dipulangkan kepada kerajaan negeri untuk membantu rakyat memerlukannya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas menghadiri Program Gempur NKRA Meningkatkan Taraf Hidup Isi Rumah Berpendapatan Rendah di Dewan Orang Ramai, Kampung Bukit Changgang, Sepang, di sini, semalam.

Shahrizat berkata, beliau bimbang jika kebajikan ditadbir melalui kerajaan negeri, ramai rakyat Selangor akan menderita.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
ini bukan kes tak malu
ini kerana rakyat selangor
adalah pembayar cukai yang
terbesar di malaysia

ini kerana selangor negeri terkaya di malaysia
ini kerana tunggak ekonomi negara bergantung
pada dua negeri pakatan – selangor dan pulau pinang

kalau kes tak malu
yang tak malu ialah kerajaan federal gerombolan
ambil duit cukai selangor pergi gunakan
untuk beli kapal selam
ambil cukai selangir untuk pergi beli
kereta kebal poland
ambil duit cukai selangor pergi gunakan
renovasi katil rosmah 66 juta ringgit

rakyat selangor menderita?
kah kah kah

selama 50 tahun habis harta rakyat
selangor dirembat oleh kroni gerombiolan

lihat kes PKFZ – pelabihan klang – 12 bilion rinngit lesap
tanah orang kampong di paksa jual dengan bayaran murah
kemudian tanah yang sama di naikkan harga di jual pula
pada kerajaan – inilah kerja geromboolan

anak mami berbontot besar dan bertetek labuh ini
sila nyatakan siapa suami kamu
kerna kamu selalu bercakap tentang
keluarag mitali kah kah kah


nota:
muka gedebab macam ini
patutlah selamat di banting
hantu pun takut melihat kah kah kah

nota:
tanya minah ni
dirumah cakap bahasa apa?
kah kah kah

nota:
perhatikan dari kerajaan melayu melaka
lagi kaum eeee sudah buat kacau
tak percaya sila baca sejarah melayu
kah kah kah

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Spesis ni tahu TELAN jer. Kalu tak boleh TELAN...PELINGKUP...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Minah EE gedebab ni dah puas rembat duit rakyat. Projek bagi kat syarikat adik, mak saudara, bapak saudara. Mami menakan dia jadi setiausaha dia. laki dia hampir berjaya rembat IJN. Anak dia tiga orang yang masih mentah diberi soft loan berjuta juta ringgit untuk bangunkan (kononnya) projek mega ternak lembu di Gemas. Dia dan keluarga dia yang sepatutnya MALU, ni tak, kulit muka punya tebai lebih dari kulit gajahhh...

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Barulah berjiwa rakyat.Macam bapa nak bagi anak makan,sanggup berpanas asal anak kenyang dan sehat. Syabass MB Khalid.Pedulikan BN yang gila talak tu.Lambat laun rakyat PR ke BN ke akan sedar pengorbanan mu.

Tanpa Nama berkata...

haha.. gerombolan anak harammm..
haha.. ak duk selangor zman toyo yg paling sengsara.. skrg zmn khalid lagi bagus r.. diorg jeles tu.

Tanpa Nama berkata...

Semenjak dua menjak ni..perangai Minah eee ni memang gedikz semacam..ikutkan hati aku mmg benci mak janda tu..tapi bagus gak mak janda tu jadikan Minah eee gedikz ni mcm org suruhan dia je sana sini...hehe

Tanpa Nama berkata...

renung kembali.....memang eeeeeeee punya pasal sejak kesultanan melaka sehingga kini...eeeeeee punya yang banyak buat hal !!

dukun melayu berkata...

eee: fareena,rasheed,zainudeen..

suka dipanggil mami dan mamu(golongan pelik-freak..orang biasa suka dipanggil encik atau puan)

x suka berkawan dengan india..katanya india bangsa low class,juga suka menempek mengaku melayu,katanya lau nak hidup,kaya senang dgn melayu kena baik dgn mereka...orang melayu pun tak mengaku teruk camtu.wei eee eee sekalian,kami x rasis mcm korang r..dgn semua kami kawan,baik indian,chinese...org kl '69 silap r buat riot gaduh dgn kawan2 sendiri..patut holocaust eee,bukan gaduh ngan member

Tanpa Nama berkata...

Why why why?

Kenapa bani eee suka buat taik?
Dulu kini dan selamanya... why?

Tanpa Nama berkata...

Dia Se Spesis sama Madday..
Pergi MAMPOSSSSS sama Madday..

Tanpa Nama berkata...

Cakap melayu pon lidah bergulung..
nak jadi pejuang melayu...
Porahhhhh.....
Tengok mamak {enang yang mengaku melayu yang kata Yes to ISA..
memang spesis PUKIMAK.....
cakap telo tamil nak mengaku Melayu..
Oi...Mamak pundek pegi Mampossslah..

Tanpa Nama berkata...

WOI SAPA NAMA LAKI DIA NAK TAU JUGAK
KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Datuk Dr Mohamad Salleh Ismail ni laki dia ke?

Tanpa Nama berkata...

anak mami berbontot besar dan bertetek labuh ini???
wtf!!!!!!
kah kah kah

cerek itam berkata...

wa pegi uitm ada konvo adik ipar wa,ada species eee ghupanya kat sana..x silap aku nama sahool...ha..ha..ha..melayu ker?...ha..ha..ha..mcm shah rukh khan adalah...

Tanpa Nama berkata...

kenyataan paling puas dibaca dalam tt tahun ini,
"ini bukan rasis tetapi kaum eee ini memang banyak bawa masalaah untuk orang melayu".

tiada apa yg diperkata kecuali, KAUM MELAYU JATI P.PINANG dah muak dan menunggu masa untuk melawan balik kaum eeeee.

Tanpa Nama berkata...

ISHAM bbuatlah homework sikit..jangan malas dok tidoq ajo...betul hang kata.....cuba siasat INSTIUT SOSIAL MALAYSIA yang di bawah kementerian Eeee Sharizat di tepi lebuh raya Plaza tol Sg Besi sana. Apa dah jadi..macam gajah putih...perhabis duit rakyat...apa yang lSM buat..apa hasil dan tindakan selama ini????Eeee poorahhhh...

Anak Melayu Jati.

Tanpa Nama berkata...

hal yang saudara semuanya cakap belum sampai tahap malu bagi tetek labuh ni.yang paling tak malu dan tak sedakkan diri ialah hang bukan wakil pilihan rakyat.cuma dilantik aje.yang ni lagi tak malu...tak usah dok lebih mami oooi

Tanpa Nama berkata...

eeeee, buruknya muka diaaa, kendur aku punya ayammm...kah kah kah kah

rembat berkata...

Dari dulu sampai kini..Melayu spesis UMNO dan Raja2 dulu dan mungkin kini kena main dengan spesisnya MiB ni....

Kalau Melayu Umno tersedar pun mungkin dah terlambat sebab MiB
ni dah ramai dan berjawatan..

Spesis MiB ni bijak bawak diri, janji boleh buat fulus dan satu lagi kepakaran mereka selain cucuk mencucuk depa juga pakar mengampu asalkan ada imbuhan yang boleh diraih.... bukan semua cuma yang ada dalam parti tu.... memang jenis macam tu....