Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 November 2010

UNDI SAMPAI MENANG !



SILAP MATA DAUD PADANG TEMBAGA





POLLS FRAUD : PKR MEMBERS TO REVEAL JUICY DETAILS - mtoday

SANDAKAN: PKR members from two divisions are expected to file legal suits against the party on Monday in which they will reveal roles played by certain individuals in ensuring votes are cast for deputy presidential candidate Azmin Ali.

The suits will highlight the irregularities in the elections conducted at the Libaran and Sandakan divisions earlier this month.

The suits will be filed by members of the Sandakan and Libaran divisions.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


7 ulasan:

kulupSakah berkata...

kahkahkahkahkahkah!
daud padang tembaga akan lantik tt jadi mursyidul am PKR

Tanpa Nama berkata...

Sudah lah hisham rais x yah gebang lebih sgt.
Makin kau cakap terserlah kebodohan kau. Kebebalan kau.

Dulu waktu um demo depan dengan polis pun jadi lembik. X yah tipu anak muda la.

Hari nama x dtg kongres? Malu? Sian kau
Ke kau minum sebab budak kau kalah.

Kau tulis nampak otak kau bodoh. Kalau kau yang kendalikan pemilihan jauh lagi menipu!

Mesyuarat ait tapi buat baju x yah gebang tipu orang la. Orang kg boleh tipu.

Kau punya tulisan x membina langsung hanya menghentam hina orang x mendidik. Kau suka orang bodoh mcm kau juga.

Tanpa Nama berkata...

Tukat tiub makin tua makin bodoh!

dukun melayu berkata...

x peduli la..nak sokong bro jugak..

minum pun pakai duit sendiri,bukan duit org..

pa chu cheng sendirian berhad..

chia duit sendiri..

ini watak jester pada king of england,watak wak dogol pada ramayana,watak nasarudin,watak bahalol(bahalol nama arab pada abasiyyah),watak pak pandir mengutuk raja

anak muda saja salah..anak tua tak dak salah ka?

kepala hotak u memang geliga..

Tanpa Nama berkata...

Apala tt. Makin tua makin gila. Cam ni aku sokong le balik UMNO yang dah sah karut. Dua kali lima je. Lama-lama aku yang gila..

din kaki lutu dreba berkata...

ini satu lagi adik beradik amno
sebijik macam kuli ngan mat zzzzz

yang kalah tu
terimalah kekalahan

bawa kat court
nak nak tukar "keadilan beru" ke
macam "amno baru"

spisis amno jugak rupanya
2 X 5 = 5 X 2
Ceh!

Tanpa Nama berkata...

Dinakan kemimon, cukuplah baah! Patut soal reveal ni buatlah sebaik selsai pemilihan di Sandakan dulu tu. Kalau perlu biar sampai telanjang baahh waktu itu!! Tapi kalau sekarang baru kita mahu buat legal action nampak betul kita ini macam mau bakar kelambu! Kan kes jenapala mahkamah tolak sebab ini soal parti! Seolah-olah kita ini saja-saja bawa ke mahkamah (padahal kita tahu mahkamah tak layan) untuk gembar-gembur masalah dalaman PKR kepada musuh-musuh parti. Tapi kalau niat memang saja mahu PUASKAN HATI, teruskanlah...