Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 April 2011

TAIB MAHMUD MUSUH DUNIA




LIHAT DAN DENGAR PAGI INI



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia mesti dihalau dari bumi kenyalang supaya tanah adat orang penan dapat dikekalkan

boleh pegi Lanchowww la raja berooooke!!!

siti harapan berkata...

Bangkitlah dan berubahlah rakyat Sarawak!!

p/s terima kasih untuk video pendek ini...sungguh menyayat hati!

hasl berkata...

masalahnya.. native tak tengok kot video n... yg tengok org2 bandar yg dh tau mcm kita n..

Tanpa Nama berkata...

mendidih darah aku tgk video ni....wahai rakyat sarawak bangun lah...UBAH
ubah parti
ubah pemerintah.....hanya undi anda saja yang boleh merubah segala2 nya....
walaupun dah merdeka dari british...tapi korang masih dijajah oleh bapak penjajah raja berooooookkk....tu, dia lagi zalaimmm korang tau tak....

Tanpa Nama berkata...

Anon 5.49 am...budak sg pelek ni..yang meroyan pagi2 buta apa ke hal ni..bad dreams or wet dream..kah..kah..kah