Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 Jun 2011

SATU HARI DALAM SEJARAH

NOTA:

satu hari dalam sejarah tanah air kita
detik detik ini akan kita turun kan
dari stu klip ke stau klip
untuk anak cucu cicit kita

kita kembali melihat bersih 2007
kita lihat perangai seorang eee

dari mana eee ini datang?
siapa eee ini ?
kenapa eee ini berterabur cakap inggerisnya/

eee ini apa?
kah kah kah


SATU HARI DALAM SEJARAH TAMADUN BANGSA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
kalau klip itu memualkan
sila lihat klip ini

minta maaf jika
ada pembaca yang telah muntah
kah kah kah




HAYATI SEBELUM KE JALAN RAYA



21 ulasan:

f a i z f a r h a n berkata...

menteri bengong. ckp btrabur. tk pyh nk belit2 sgt la brader

Tanpa Nama berkata...

'Penerangan' tapi tak tahu apa yang cuba hendak diterangkan. Kalau yang bercakap itu seorang murid tentu cikgunya dah kata ... 'ntah kenan apa kau ni', tapi kalau satu menteri dah berkelangkabut cakap macam itu eee .... malunya aku !. Teringat pulak aku akan aziz di seniman bujang lapuk. kah,kah,kah,kah!

Tanpa Nama berkata...

achtung!!!! hina punya zainudinmaideen, cakap english mcm anjing..maluu la woiiiii

Tanpa Nama berkata...

kesian kat reporter. tak faham ape melayu celup tu cakap,hahaha! melayu celup tu pn bingai x faham ckp omputeh,hahaha!!

ImNeO berkata...

Alamak...malunya saya..

cityfan berkata...

puak2 umno ngan braheng dah lancarkan baju merah,bagus sebenarnya tu,memudahkan poses penyamaran peserta bersih,memula pakai baju merah,dah sampai sogo,tukar ar baju kuning,takdernyer kene tahan2 ngan polis masa nk pi tu,

Anak Jati Kelate berkata...

Dalam berita tv3suku hari ni KJ cakap ada terima sms ugutan dari geng BERSIH..

Sms ugutan pemuda umno akan kena sembelih 9july ni...

Nah ini no aku amik dlm berita tu..0126300379..

Betul ke ni no dari geng BERSIH..??

Ntah2 geng gerombolan gak..

Saje diorg nak provoke..

Kah kah kah...

Woit tt..

Siasat siapa tuan punya no tu..

Tanpa Nama berkata...

puak umno ngan braheng dah umumkan pkai baju merah,bagus sebenarnya tu,harap peserta2 bersih pkai baju merah dlu,dah sampai 4 tempat berkumpul,baru tukar baju kuning,kurang skit gangguan polis

Tanpa Nama berkata...

Habis la lpas sapa pakai baju BERSIH kena tangkap. Serbuk pencuci kat pasar raya tak laku dijual ,sampai RM1 serbuk pencuci pun org tak mau beli takut baju jadi BERSIH. KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Mcm tu ZM jawab mcm sial. Memalukan...

Tanpa Nama berkata...

minister of misinformation
-zainuddin maidin aka eeee

kah kah kah kah
memalukan memualkan

kah kah kah

sheikhalfarisi berkata...

zainuddin maidin mamak ni cakap ikut jubog dia, tu sbb gagap. seorg menteri ckp mcam tu buat malu malaya je..mesti dia sendiri x paham apa dia ckp.mi iglish no talk talk aa

bigfish berkata...

penjilat mahakutty no.2 slps berehim ali nih buat malu jah. aku nak minum pun xde selera dah. blm tgk muka eee tu lg

Tanpa Nama berkata...

nasib baik eee kalau milayoo cannot imagine what the bloody kaput of mentality to represent this wonderful country. peliknya ada kangkong-kangkong masih sanggup angkat kepala pada dunia. let we append: really meloya as tt puts it. sometimes we cannot blame him because this what possesed the kind of perception we had allowed him to hold on for us. woit pemikir milayoo boleh telan ke habuan otak-otak mcm ni?

Tanpa Nama berkata...

dari mana eee ini datang?
siapa eee ini ?
kenapa eee ini berterabur cakap inggerisnya/


mungkin org yg berterabur inglis mcm berterabur gigi dia kalau kena penumbuk padu mike tyson ni ialah org yg sama dgn yg tulis puisi hodoh lagi BoNgok nih:
******************************
No more erotic sexual in Malaysia hotel because it brought as a court case

Leader Pass urgent challenge Datuk Seri Anwar Ibrahim to resign his post as Leader of the Opposition after the sex video that resembles genuine opposition leader was confirmed by a specialist.

President of the Malaysian Malay Network (MMD), Azwanddin Hamzah said the pass should be more firm in rejecting Anwar and choose the more moral and representatives do not take the silence.

He said Pas previously rejected the 'master' immoral leaders but the party has not taken similar action against him.

''Where PAS leaders called scholars and what their stance on the issue of Anwar's moral?

What is certain''Anwar will continue to deny the perpetrators in the sex video was that he and associate the spread of the video is a game of UMNO, "he told The Star here yesterday.

The facts recited in the magistrate's court here yesterday says the two experts from Dartmouth College, Handover, New Hampshire, United States, Professor Hany Farid and Professor Lorenzo Torresani confirmed that the video is displayed at the Hotel Carcosa Seri Negara in March is genuine.

Azwanddin in the said Anwar as a person associated as an actor in the video should be ashamed and take action to put all the positions he held.

He said people now know and have begun to notice that Anwar has always tried to avoid them and do lie to confuse people's minds.

Meanwhile, Anwar's former private secretary, Anuar Shaari said the Advisory Parti Keadilan Rakyat (PKR) that have to do four things that pushed the former Chief Justice Youth Force (Akin), Senator Mohamad Ezam Mohd. Noor.

Four things, he said, do not swear curse men Anwar denies the sex video; test poligraf to prove they are not lying; sue Datuk Shazryl Eskay Eskay Abdullah and accused Shazryl as a liar.

Anwar''need not 'hide' behind the allegations to the contrary qazaf clear that this country actually practiced law and not takzir hudud, "he said.

dicekup dari malaysia-today.net 26jun2011
******************************
kahkahkahkahkahkahkahkah
poning kepalo den baco nak bagi paham kahkahkahkah
adoilaaa.. ppsmi nihhhhh...!!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya Ada rancagan nak kaitkan komunis dengan bersih nak takutkan orang ramai... Atau unsur jahat dengan sengaja mensabotaj nilai murni Dan niat baik demonstrati aman.. Sila hati2

Nostalgia abkk berkata...

His english is disgusting and this is the Information Minister.
Bukan sahaja bahasa nya teruk tapi orang tanya lain di jawab nya lain.
Ini lah Menteri UMNO dari dulu dan selama2 nya semua syiok sendiri.
Di dalam Local Broadcasting boleh lah berlagak macam orang pandai.....BODOH punya menteri UMNO bagi malu aje.

UMNporNO berkata...

menteri bangang buat kenyatakan...memalukan....macam sial.

Tanpa Nama berkata...

huhu, nak jadi penganut UMNO, dia mesti ada penyakit multiple sclerosis.. orang tanya lain, mesti kena jawab lain.. teknik sebegini sudah biasa management2 kompeni besar buat cerita... orang tanya A, dia jawab K, orang tanya D, dia jawab J, lagi ditanya M, dia jawab X.. macam juboo jer dia bercakap..cuba cari seorang penganut ugama UMNO bercakap dengan betul..

din beramboi pun berjuta2 kali ganda menghiburkan..

Tanpa Nama berkata...

hello joe, talking about morality saidina omar was also a murderer to his own child. ask that milayoo dia tak merancap ke or jilat pantat bini? you know to us we don't even need anwar. we need people like tt and you!

Tanpa Nama berkata...

kah kah aku gelak guling guling dgr seorang mungkee menteri jawab soalan sorang wartawan...jawapan bertarabur cakp berterabur..bahasa english yang berterabaur..bongok punya zainudin maidenn..baik ko takyah jadi menteri aku ingat jaga kat pasaraya maiden lagi bagus bahasa english dia dari mangkuk mungkee nie..bangang