Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Oktober 2011

JAKIM DIMINTA JANGAN JUAL AGAMA




PENIPU




JAKIM DIMINTA AMBIL TINDAKAN TERHADAP ANWAR: ZULKIFLI - mStar

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru, Zulkifli Noordin mahu Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) mengambil tindakan ke atas Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang didakwa cuba menyebarkan ajaran pluralisma di negara ini.

Beliau berkata, tindakan Anwar itu jelas bertentangan dengan ajaran Islam dan boleh memesongkan akidah umat Islam.

"Fahaman pluralisma dikategorikan sebagai sesat oleh JAKIM. Ini tidak boleh diterima...soal akidah tidak boleh dipermainkan.

"Terdapat dua perbezaan besar di antara plurality dan pluralisma. Plurality adalah perbezaan agama yang mana kita hormati agama lain tapi dalam soal menyamakan agama itu pluralisma," katanya.


PENIPU




JAKIM DIMINTA AMBIL TINDAKAN TERHADAP ZULKIFLI: TUKAR TIUB


Tukar Tiub mahu Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) mengambil tindakan ke atas Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru, Zulkifli Noordin yang tidak membayar hutang sebanyak 15 ribu ringgit yang dipinjam untuk membayar cagaran ketika bertanding dalam pilihanraya lalu.

Tukar Tiub juga meminta JAKIM menyiasat kehilangan 30 ribu ringgit dari tabung rumah anak yatim Perkid di Hulu Selangor.

Zulkifli didakwa cuba menyebarkan ajaran meminjam tak bayar dan merembat duit di negara ini.

Tukar Tiub berkata, tindakan Zulkifli itu jelas bertentangan dengan ajaran Islam dan boleh memesongkan akidah umat Islam.

"Fahaman meminjam duit kemudian tidak membayar kembali dan merembat duit tabung anak yatim dikategorikan sebagai sesat oleh JAKIM. Ini tidak boleh diterima...soal akidah tidak boleh dipermainkan.

"Terdapat dua perbezaan besar di antara meminjam duit kemudian tidak bayar dan merembat duit anak yatim . Meminjam duit kemudian tidak dibayar adalah menipu orang yang kita kenali ini tidak sama seperti merembat duit tabung anak yatim yang anak anak yatim ini tidak kita kenali’ kata Tukar Tiub

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

22 ulasan:

ahmad berkata...

kah kah kah kah!!!!

KANDIS berkata...

KAH KAH KAH....

PINJAM SEKUPANG NAK NAIK FERI...
SABAN BULAN TAK CUKUP GAJI...
DAH PINJAM UWANG DIA NI LARI....
MENYAMAR PULAK ALIM BAGAI TOK AJI...

BANGANG.....


http://gerai3abdul.blogspot.com/2011/10/memali-di-harakah.html

Tanpa Nama berkata...

wakakakakkkkkkkkakakakkaaaa
baru padan muka dia

Tanpa Nama berkata...

Salam TT, baik sungguh kitab saheh Zul bisul ni. Baik juga aku tambah sikit pasal mat bisul ni.Patut JAKIM juga mengambil tindakan keras keatas Zul bisul kerana gagal menjadi peguam bela menghalang seorang wanita islam bernama Aishah bukhari menjadi murtad.Dia menjaja kesana kemari nak bela islam tapi dia hanyalah menjadi manusia munafik membiarkan orang islam menjadi murtad.Jakim juga perlu ambil tindakan keatas Zul bisul kerana memperlece hukum Hudud dengan istilah yang berbagai.Patut mamat ni kena hukum pancung sebab munafik besar.Kalau nak tau kitab Zul bisul ni,beli kaset ceramah dia sebelum dia menjadi balaci gerombolan,dan bandingkan kitabnya bila dia dah sama-sama dengan gerombolan.Saheh dia seorang munafik besar.Patut JAKIM mencadangkan dia digantung jadi menjadi peguam muslim sebab dia adalah imam besar puak munafiq.

Tanpa Nama berkata...

Berita mStar tu memang susah aku nak caya, langsung takde fakta mengarut nak mampos. Tapi berita Tukar Tiub aku caya giler pandi fakta RM15 ribu, RM30 ribu, rumah anak yatim Perkid, tak bayar pinjaman, memang padat dengan fakta. Macam nilah berita yang rakyat nak tau.

arturus berkata...

wakakakakakakaaa ! ko memang celaka la isham ! kalau tak buat lawak tak sah !

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ... terbaek ... wa salut lu TT minta JAKIM ambil tindakan ke atas Zul Nordin kerana amalan tak bayar hutang ngan minta JAKIM buat siasatan kehilangan wang tabung anak yatim hulu selangor ... minta JAKIM baca surah yang mengutuk orang-orang yang memakan harta anak yatim dan apa balasan kat neraka nanti ... JAKIM akan ambil tindakan ke tidak ...? pasal orang awam pun dah tak berapa yakin ngan JAKIM... yang jelas depan mata diorang pun diorang buat tak peduli je..

yobstim berkata...

mat songkok putih geng putar alam! orang kulim dah kena kencing dengan bahlol ni. kalau niat dah tak baik akhirnya akan kecundang. satu dunia dah tak caya!

Tanpa Nama berkata...

Good Morning Dear TT,

I love it especially your article about Zul.

Just sweet and made me laugh in this Wednesday morning.

TT, U R REALLY A VERY COOL DUDE!!!!!

Pencuri Berhemah berkata...

KAH KAH KAH

T.T... ZUL NORDING BUKAN MENCURI
TETAPI DIA HANYA MEMIMJAM TAPI TAK NAK MENGEMBALIKAN NYA SAJER...

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Hidup lagi dia ni. Dah jadi macam sewel.

Tanpa Nama berkata...

Salam hormat TT. Nak tambah sikit.... Mohon JAKIM sediakan lebai bersaiz kecil untuk diletakkan dan dipakaikan di bahagian tengah kepala Zul Nordin tu supaya boleh dibezakan di antara orang Ilmuan Arab dan Pendita Yahudi. Takut nanti umat melayu terkeliru dengan fahaman dan fesyen sezaman.

mek berkata...

kah kah kah
terbaik la tukar tiub.
penat aku gelak.

p/s: jakim dengar tak cakap tukar tiub?
kah kah kah

Revolusi_Malaysia berkata...

kah kah kah kah kah...
kah kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..true..

Tanpa Nama berkata...

gampang kau TT, senak perut aku sebab gelak!

kah kah kah
kah kah kah
hsg wye 234
@#$ ^&% ^%@

Tanpa Nama berkata...

wakakakakaka!!

mie berkata...

KAH KAH KAH!!!

ZULKIFLI NORDIN SURUH POLIS AMBIL TINDAKAN TERHADAP ANWAR, TUKAR TIUP PULA SURUH POLIS AMBIL TINDAKAN KEPADA ZULKIFLI NORDIN. PERSOALANNYA, ADE SESAPE MAHU SURUH POLIS AMBIL TINDAKAN KEPADA TUKAR TIUB??

KAH KAH KAH!!!

Tanpa Nama berkata...

TERBAEK.......ZUL KULIM PEJUANG HUTANG TAK BAYAR......

Tanpa Nama berkata...

zul bisul...
kah...kah..
zul biawak...
kah...kah...kah
zul temberang....
kah...kah...kah
zul hutang....
bila nak mampos?
kh...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

kehadapan yang berhormat Mat Bisul,
tuan, xpayah la merengek banyak sgt, next election mmg xda platform utk kau. kau ingat si bn nak bagi kau platform dia ke? org2 dia pun dah berebut nak jadi calon. pr lagi kompom xkan bg peluang ko guna platform dia. kesian betul kau nie...semenjak dua nie macam anak kucing cari mak

Tanpa Nama berkata...

abang isham...lawak terbaek!