Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Oktober 2011

ROSMAH BERAT ITU PASAL SEWA KAPALTERBANG MAHAL



JELAS RUPA SAEKOR BADAK











NOTA:
jika ini bukan anak badak
maka matahari tidak lagi
terbit di timur




9 JUTA RINGGIT SEWA PESAWAT BAWA ROSMAH BERCUTI : harakah daily

Sebanyak RM9 juta telah dibelanjakan bagi menyewa sebuah pesawat Airbus A319-IIX yang diguna Najib Razak sewaktu percutiannya di Perth Australia.

Pesawat yang disewa daripada Syarikat Penerbangan Malaysia Berhad (PMB) itu bermula 3 Ogos 2007 lagi untuk kegunaan pemimpin terpenting di dalam kerajaan termasuk Yang di-Pertuan Agong, Perdana Menteri dan juga Timbalan Perdana Menteri.

Penjelasan tersebut dinyatakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mohamed Nazri Abdul Aziz dalam jawapan bertulis terhadap soalan yang dikemukakan oleh Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar.

Nurul yang melalui soalannya meminta kerajaan menjelaskan siapa pemilik pesawat tersebut yang telah digunakan oleh Najib sewaktu percutiannya di Perth, Australia serta kekerapan penggunaannya dan kos yang telah dibelanjakan.

Nazri juga memberitahu bagi tempoh Januari sehingga Ogos 2011, kekerapan penggunaan pesawat adalah meliputi 155 sektor di dalam dan luar negara dengan kos penggunaan berjumlah RM9.1 juta yang meliputi kos bahan api pesawat, caj tempat dan kendali, sajian serta logistik krew pesawat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...FAHAM TAK APA MAKNA BERITA INI?..... kah kah kah...

woit...KALAU TAK FAHAM ..JANGAN AMBIL TAHU HAL POLITIK... kah kah kah..

kah kah kah...PERGI MAIN GULI.... kah kah kah...

kah kah kah..MAKNA NYA SATU LAGI CERITA BOCOR.... kah kah kah...

kah kah kah..AWAL TADI NAZRI SAH KAN CERITA CINCIN 24 JUTA DOLAR.... kah kah kah

kah kah kah...SEKARANG CERITA SEWA KAPAL TERBANG.... kah kah kah...

kah kah kah.... INI TANDA BAHAWA GERAKAN ANTI NAJIB SEDANG MENYERANG....kah kah kah..

kah kah kah...NAMPAKNYA SO NAZRI INI TELAH MASUK BAWAH PAYUNG MUHYIDDIN.... kah kah kah...

NOTA:
nazri ada contoh politikus terbaik
nazri akan taat setia kepada ketua
kalau ku li jadi pm
nazri juga akan setia
kalau anwar ibrahim jadi pm
nazri juga anak setia

jangan buat fitnah tuduh nazri tak ada teloo
dia ada tiga biji telooo kah kah kah

8 ulasan:

matstimketum berkata...

kah,kah,kah.............keterangan yang logik. dasar mulut besar, keluarga yang suka makan free tapi tak sedar duitnya dari hasil peluh rakyat. hancur............

Tanpa Nama berkata...

... jadi lepas ni orang akan menilai statement Najib yang dengan bangga dan angkuhnya menyatakan " Kerajaan tak tahu menipu rakyat" ... sekarang dah jelas bahawa penipuan dan pembohongan menjadi permainan "Kerajaan" untuk memperbodohkan rakyat ... kami nak tengok muka-muka yang bermati-matian membela kerajaan yang 'tidak tahu' menipu rakyat selama ini... kami nak dengar apa ulasan korang dengan berita ini... ingin ditekankan dan diulangi berita ini bukan datang dari pembangkang tetapi dari ahli parlimen BN bertaraf Menteri ...

Tanpa Nama berkata...

Aku kalau baca apa yang Makcik Mah ni dah buat, jiwa aku mesti kacau dan meruntun runtun. Speechless sangat. Dah tak boleh nak Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

Bro! Nazri bagi jawapan tipu. Itu pesawat bukan di sewa dari MAS... pembohongan! pesawat itu di beli masa zaman Pak Lah dan di bawa masuk cara diam diam tanpa rakyat tahu.
Kemudian di beri kan kepada PJ One untuk di operasikan. Tanya Mat Monggol duit peruntukan dari mana mereka gunakan untuk mengendalikan pesawat ini?
Tak caya tanya TUDM mereka tahu rahsia pesawat ini hahahahhahah atau terus tanya Mat Tidor LAh kerana dia yang beli dulu.
MP PAKATAN jangan kena tipu buat sikit penyelidekan kalau tak tahu bertanya kerana ramai bekas TUDM yang dah pencen dalam PAKATAN.....
Jangan tertipu......

Tanpa Nama berkata...

"jika ini bukan anak badak
maka matahari tidak lagi
terbit di timur"

petanda kiamat!

Revolusi_Malaysia berkata...

kalu mari si "politik waras" yang mempromosikan revolusi sambil duduk bersimpuh, mahu dia cakap "puan rosmah, sewa kapalterbang mahal sebab puan berat sangat. Sila kurangkan berat".

kalu mari pemuda_spg4, mesti dia cakap, "jangat main-main dengan orang spg4. Kitorang tak takut mati".

Tapi sampai sekarang tak da apa-apa pun?

Kasi baca ini dulu... tengok gambar 2 ekor malaun tu...

http://tukartiub.blogspot.com/2011/09/kumpulan-nato-bersuara-lagi.html

Tanpa Nama berkata...

TT...Gunung berapi anak karakatoa kat indon dah nak meletup....tolong bagi nasihat kat bi mama....tolonglah ...jangan berjoging....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

sahabat,

"jangan buat fitnah tuduh nazri tak ada teloo
dia ada tiga biji telooo kah kah kah"

sebiji lagi tu mesti dicelak kOpek BIK MAMA.

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA