Ahad, 6 November 2011

NI TANDA PILIHANRAYA MAKIN CEPAT




MAT ZZZZZZZZZZZZ




NOTA:

zzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzz
kah kah kah





70 ANGGOTA PAS DI KUALA KEMAYAN KELANTAN KELUAR PARTI SERTAI UMNO – mstar

BACHOK: Seramai 70 anggota Pas yang terdiri daripada nelayan tradisional pantai Kuala Kemayan di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Tawang, di sini, mengisytihar keluar parti Pas berikutan kecewa terhadap sikap kepimpinan mereka gagal membela nasib mereka yang dibelenggu kemiskinan.

Ketua kumpulan itu yang juga bekas penyokong tegar Pas, Azlan Mamat, 39, menyerahkan borang keanggotaan UMNO kepada Ketua UMNO Bahagian Bachok, Awang Adek Hussin.

"Kami akan berusaha menarik lebih ramai lagi anggota Pas dari kalangan nelayan yang tinggal di Kampung Kemayan, Pantai Senok dan Kuala Kemasin supaya turut berhijrah bersama kami," katanya pada majlis pemimpin bersama rakyat di Kuala Kemasin di sini, Sabtu.

Beliau berkata tiada sebarang bantuan disalurkan kepada nelayan di kawasan itu oleh kerajaan negeri Kelantan pimpinan Pas sepanjang lebih 20 tahun ia memerintah Kelantan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..LANGKAH 70 ORANG INI CHUKUP BAIK...kah kah kah...

kah kah kah...MASA DIPILIH UNTUK KELUAR PARTY CUKUP STRATEJIK.... kah kah ka..

kah kah kah.... SAAT DAN KETIKA CUKUP CUN...... kah kah kah..

kah ka la.... ESOK NAK RAYA... PETANG NI KELUAR PARTI MASUK PARTI GEROMBOLAN.... kah kah akh

woit... KERANA KELUAR PARTI MAKA YANG 70 ORANG INI DAPAT SEORANG SAEKOR KAMBING... kah kah kajh..

kah kah kah.... MEREKA BERKORBAN UNTUK DAPAT KAMBING KORBAN...... kah kah kah


INI LAPAN TUNTUTAN KITA



5 ulasan:

Jebat2 berkata...

ini tanda2 umngok makin nazak. bermati-matian pertahan putrajaya.
KENAPA? Sebab makin ramai rakyat menerima slogan 'bagi PR perintah 1penggal, kalau tak jadi lebih baik, kita pilih BN semula'.
SElangor & Penang contoh terbaik utk rakyat memilih kerajaan Pakatan. Kaum kerabat aku kat Johor sudah mula memuji kerajaan pakatan. yg malu nak memuji hanya diam...DIAM TANDA SETUJU!!! Mcm PRU12.. diam2 5 negeri bertukar kerajaan.. gerek seh..

matstimketum berkata...

kah,kah,kah.......................
lawak pagi raya aji!

Tanpa Nama berkata...

Semuanya kerana imbohan dan kemiskinan. Kalau 1-Borang komisennya 1-RM tentu tak berapa banyak habuannya. Sudah tentu tidak akan menjadi tarikan. Tapi kalau 1-Borang ada terselit 1-Lembu, ramai lagi akan terliur, kemana hendak dikerumun semut kalau bukan kerana manisan. Ada betul ka?.

Itulah akibatnya kalau perjuangan siang malam hanya mimpikan RM. Tunggulah bila pitih royalti masuk nanti, muga-muga termakbul doa semua!. Akan terhigau-higau semut hitam ini nak cari bulan. Dan nanti UMporno pula yang akan dicaci konon tak pernah pedulikan mereka. Orang agama bermotivasi diri berlandaskan agama, orang motivasi berceramah agama berlandaskan apa ya ?.

Tanpa Nama berkata...

Jebat

SElangor & Penang contoh terbaik utk rakyat memilih kerajaan Pakatan.
....................................

KAH..KAh.. Tuih..

sasau ke ko ni?

Tanpa Nama berkata...

Nelayan2 tu tak dpt cari ikan pasal terpaksa bersaing dgn kapal2 lesen pukat tunda Malaysia yang di sewakan kepada org2 siam... Tuan punya lesen adalah Dato' Zahari Batu Pahat, proxy TPM sendiri........

Dahlah dpt tangkap ikan dekat perairan Malaysia, dpt diesel subsidi plak, ikan di daratkan di Selatan Thai......hihihihi....sbb tu la Nelayan Laut Dlm tak darat ikan di Jeti dlm negara Malaysia, org siam rupanyaaa......