Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 November 2011

DI KELOROK DI SAUDI ARABIA



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



dua ekor suami bini
sedang cuba
mengkelorokan diri
kah kah kah



KELOROK JENIS ARAB














SUMPAH DAH BERSIH









NOTA

berjayakan mereka
berkelorok?
kah kah kah



9 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT..

Ayoyo... kasi kelorok ka? Ayoyo..

Tanpa Nama berkata...

pi mekah tu dah niat nak buat amalan haji...jadi xpayah la sibuk2 nak cakap2 hal negara etc. dok diam2 la kat sana, buat amalan je...nie dah mcm nak menunjuk sgt kat org malaysia yg kau tu xkena laknat pun pi mekah, seolah-olah dia suci. yg paling bangang adalah yg menyokong sgt si lahanat ni.
TENNO GELAP

Najib Razak Baginda berkata...

Zunar akan ditangkap oleh JAIS sebab samakan Kaabah dengan mesin basuh.

Kalau tak percaya nanti tengok. Sudah tentu Utusan Meloya & Berita Hairan akan spin cerita tentang Zunar hina Islam.


Najib Razak Baginda sudah berapa kali pergi Mekah selepas Altantunya kena bom?

Saya nak Tukar Tiub siasat samada Razak Baginda ada pergi ke Mekah tak selepas dibebaskan oleh Mahkamah Tipu.

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

kompom lepas balik dari mekah Parlimen bubar,konon2 dah suci la,dah tau tarikh bila nak bubar,macam Taib mahmud g umrah sebelum bubar parlimen Sarawak..kah..kah..kah..tapi betul ke pergi haji..atau sekadar wayang je berpakaian ihram,siap ade zambri kadir jadi pengiring,siap buat rakaman di handphone,dan yang aku lihat mereka yang kelilingi PM macam orang2 dia gak,wayang je kot..berani ke dia nak jejak kaki ke Masjidil Haram sedangkan masa berangkat ke Mekah,x mintak maaf kalau kot ade salah ngan rakyat,ada hutang yang belum settle,taubat 40 hari sebelum berangkat,even pak2 arab yang datang buat maksiat kat malaysia,balik arab diorang tak terus2 masuk tanah haram,diorang lepak kat madinah dulu kasi cuci dosa 40 hari,baru masuk tanah haram kalau tak,kena laknat la kalau masih ada dosa dalam diri...korang tak rase pelik ke?sedangkan dalam majalah banyak cerita iktibar mereka yang buat dosa ,pergi haji dengan duit haram,masih berhutang,punya payah nak jejak tanah haram,ada yang ditunjukkan dosa2 sebelum itu,disiksa dalam koma,di tutup pandangan dari melihat kaabah..kalau najib steady je xde ape2 kat sane maknenya sahehlah Pembangkang adalah individu munafik? begitu ke? kasi spy sikit rombongan hj Njib al-mongoli ni...muskil2

Tanpa Nama berkata...

Kata para ulamak,salah satu tanda seorang tu dapat Haji Mabrur ialah tingkah-lakunya satelah pulang kertanah air.Kita tunggu sama ada Big Mama akan tutup aurat bila balik nanti,atau masih dengan perangai lama.Kita tunggu.

Tanpa Nama berkata...

kesian kau nuar..dpt pencacai semua yg ahli neraka..
pencacai fakatann kaki kokek juburr...
jijah isteri yg paling bogok dlm duniaa..

Tanpa Nama berkata...

sumpah laknat pun nuar tak berani..ni nak pi mekah buat haji...
kapal terbangb pun tak naik klu sinuar pergi hajii..naik unta lah nuar..pemimpin gilaa sex

FC berkata...

are we forgetting the wife of zunar is also not wearing tudung and covering her aurat? why is he criticizing others Islamic ibadah? in matters of educating wife to cover aurat both Najib and Zunar is similar, they both failed.

Tanpa Nama berkata...

itulah kebodohan kamu semua.. org p mekah korg nk kutuk hahahahaaa... kalau nk berpolitik dtg jumpa sy, sy ajar cr berpolitik dgn bijaksana.