Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 November 2011

PENJIHAD ISLAM YANG HEBAT DAN GAH




CERAMAH HEBAT PERJUANGAN UMMAT


zul nordin seorang penjihad islam
telah mengutuk orang kristian
yang cuba mendakwah
zul nordin telah juga telah menyelar
mengutuk memaki dan menghamun setiap
pemimpin pakatan rakyat yang menyokong
demokrasi dan hak asasi

zul nordin telah memberi ucapan berapi-rapai ini
di hadapan lebih darin 2000 buah kerusi
kah kah kah

CERAMAH PERDANA PENJIHAD ISLAM




NOTA:
lihat gambar
ini bukan fitnah
kah kah kah


12 ulasan:

Pencinta Fakta berkata...

Ada yang datang la, cube tgk betol2 kan hadirin tengah berjoget2 tuh kalau tak nampak anak luar nikah hahahaha

Tanpa Nama berkata...

1.oitttt!!berapa juta rosmah dan anak dia berbelanja kat australia tu bhaii!!
2.kih!kih!kih!kah!kah!kah!!

Tanpa Nama berkata...

Hoi..zulNordin..utang bila mau bayar..nanti mati roh tergantung ..

Penari Gelek Bisul berkata...

Tak ada orang ambil pot dengan perjuangan "Islam" ala Zul Nordin.

Kalau Zul nak tunjuk bisul kat pantat dia, sudah tentu ramai yang akan hadir.

Lain kali bawalah penari gelek Arab dari Dubai. Sudah tentu ramai yang akan datang.

Kalau Elton John datang berceramah kat tempat Zul Nordin berceramah, sudah tentu ramai yang akan datang.

KAHKAHKAH

gengjahat berkata...

TT tgk ni...mmg terbaek la...polis kite mmg berhemah...

http://www.facebook.com/ajax/sharer/?s=99&appid=2309869772&p%5B0%5D=100001750747786&p%5B1%5D=292917274065379

Tanpa Nama berkata...

Perlu berceramah juga walaupun hanya di hadapan kerusi kalau mahu fulus masuk.

Tanpa Nama berkata...

salam bro isham..sekarang aku tgh tgk bicara rakyat rtm1 ahli panel dia dato hassan ali dan zul bisul..hassan ali hujahnya bagus...tp zul bisul cakap merapu2,cerite pasal munafik la..menyelamatkan akidah la...GFUY la zul bisul..

Lang berkata...

peminat belum sampai... ahli2 berdaftar perkatak dan perkosa masih menunngu bas yg disediakan sampai... janganlah diperkecilkan zoonodeng yg memangnya berjiwa kecil tu...

Tanpa Nama berkata...

Sungguh tak paham laa mamat mangkuk ni... dlm blog dia bukan main lagi crite pasal Gadaffi pemimpin islam yang baik... pasal demokrasi la ape la... tapi dia sendiri tak tahu ape hala tuju dia.. eeee tak paham laa...buang la kopiah tu bro... baik dok umah layan game lagi baik...hehehe

kalbunUMNO berkata...

tt ini kuat menipulah, orang yang datang mendengar ZulNordeeen al-Bahluli ceramah berpuluh ribu, semua kerusi dipenuhi pendengar,
"siapa yg tak nampak dia anak zina".

Tanpa Nama berkata...

haha.. semuanya buta hati.. sebenarnya berjuta2 malaikat menyaksikan ceramah zunodeng ni..

kalau tak nampak.. memang sah la 2-3 hari lagi nak piap dah!!!

Tanpa Nama berkata...

sepatutnya hukuman untuk zulnordin ini adalah macam gaddafi terima baru2 ini.. sedih melihat kemajuan libya diragut nato dan amerika dengan segala penipuan media...

sahlah kemunafikan zulnodeng ini sudah mencapai tahap gaban.. berapa ribu juta BN bayar yer untuk zunideng.. membodek lebih teruk drpd anjing lagi... nak jadi binatang ternak pun, berpada2 la..