Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Januari 2012

INI BETUL BETUL HAIRAN















TINDAKAN HASUT SERTAI PERHIMPUNAN 9 JANUARI GUGAT KETENTERAM AWAM : KHALID – mstar

KUALA LUMPUR: Tindakan menghasut orang ramai untuk berhimpun di kawasan Mahkamah Tinggi di sini pada 9 Jan ini boleh menggugat ketenteraman awam selain menghina pentadbiran sistem keadilan negara, kata Timbalan Ketua Polis Negara i Khalid Abu Bakar.

Beliau menasihati orang ramai supaya tidak terpedaya dengan hasutan pihak yang tidak bertanggungjawab yang sengaja ingin membawa masalah mereka ke jalanan dan seterusnya menghuru-harakan negara.

"Banyak kain rentang yang digantung di tempat awam, serta mesej-mesej melalui media sosial yang mengajak dan menghasut orang ramai supaya berkumpul di perkarangan mahkamah pada hari mahkamah membuat keputusan kes perbicaraan (ketua pembangkang) Anwar Ibrahim 9 Jan ini.

"Ini adalah menghairankan kerana mahkamah masih belum membuat apa-apa keputusan mengenai kes tersebut," katanya dalam kenyataan di laman Facebook Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Dalam pada itu, Ketua Polis Kuala Lumpur Mohmad Salleh berkata setakat ini, 168 laporan polis diterima di seluruh negara daripada pelbagai pihak termasuk pertubuhan bukan kerajaan, peniaga, persatuan, ahli politik dan orang awam sebagai membantah kempen mengadakan perhimpunan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BETUL CAKAP POLIS INI...kah kah kah...

kah kah kah....MEMANG BETUL CAKAP POLIS INI...MEMANG MENGHAIRANKAN.... kah kah kah..

kah kah kah...HAIRAN MAHKAMAH BELUM BUAT APA APA KEPUTUSAN LAGI...kah kah kah..

woit... ADA SATU YANG PALING MENGHAIRANKAN....kah kah kah...

kah kah kah... ORANG BELUM KELUAR BERDEMO LAGI... MACAM MANA POLIS TAHU INI GANGGU KETENTERAM AWAM?..... kah kah kah...

kah kah kah.... LAGI SATU ... 168 BUAT LAPORN POLIS.... PASAL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah... MANA ADA ORANG BERDEMO.... INI YANG JUGA MENGHAIRANKAN.... kah kah kah...

kah kah kah..... BENDA BELUM BERLAKU... MEREKA INI NABI KE ATAU NUJUM?....kah kah kah




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat berhimpun akan lebih ramai dari Bersih 2.0. Itu Polis jangan ambil pot.....dia tukang salak UMNO aje, dia pun sama dengan badan kehakiman dan peguam negara, tak boleh pakai....Anwar adalah harapan baru dan penyelamat negara yang akan hancur oleh tangan-tangan Melayu Kafir, munafik dan korupsi itu. Oleh itu jangan ambil pot, cakap si munafik-munafik tu, jangan jadi hamba kepada bangsa sendiri yang munafik dan hina. Jadilah hamba kepada Allah dan Rasulnya dan kepada akal yang pintar dan menegakkan kebenaran.

Tanpa Nama berkata...

kalo nak menghanjingkan diri.. inilah jadinya..

khalid ni eeee.. sebab tu elok la perangai pun macam eee..

kita tolak eee.. eeni memang jahat.. sebab nakkan pangkat..

Tanpa Nama berkata...

ostad zol nodeng kata...
sila jgn percaya pada anwar.org2 seperti saya dan rakan2 saya telah terpedaya dengan anwar.
adik2,mahasiswa tolong jangan percaya pada anwar.anwar seorang penipu....

jika anda semua berhimpun tunjuk sokongan dan simpati pada anwar kami tidak teragak2 untuk menghalangnya...

khakhakha....mula2 merayu2....pas tu main ugut2 plak...

gasak ko la nodeng....

turun tetap turun!!!!

Stupid University berkata...

Perompak dah umum nak mengganas da! Kah! Kah! Kah! Kah! Sila jangan pakai apa-apa barang berharga semasa perhimpunan! Kah! Kah! Kah! Kah! Nanti perompak samun! Lepas tu mengaku tak rompak dan tak pukul! Semuanya self-inflicted! Kah! Kah! Kah! Kah! Chit! Podah! Pandy Kutty! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Pro_Pembaharuan berkata...

lu cakap nabi2 ni, kejap lagi ade la pulak yg terlebey2 islam dari nabi sendiri ni...

vvvvvvvvvv berkata...

Ini self-protect. dia ckp ada huru dan hara... ini dia punya mindset. kalau takde huruhara, dia akan buat sampai ada... Syabas inspectorrr shahab... syabasss. tak sesia amik apco jadi tuan penasihat.

albert magic berkata...

berhati hati dijalanraya, anjing dah mula menyalak

$amdol berkata...

901 ni aku akan turun jugak. Sebabnya, aku tinggal rumah pangsa tingkat sploh. Nak gi kerja memang aku kena turun dulu. Pah tu baru naik bas.

Kalau aku MC hari tu, aku akan turun jugak. Beli nasik bungkus kat kedai mamak fucimaa'

john lennon petai berkata...

SALAM..mmg negara kite ni mcm kangroo..raykat kite byk sgt makan daging lembu..bari kecik dh gisap susu lembu.sbb tu polis polis di malaysia ni mcm lembu kena panau..tgk malikus senbab pun kena panau waktu kecik sampai lebam tak hilang hilang..kah kah kah..polis sepatutnya menjaga rakyat,,,ni dia plak jaga perompak perompak negara..raja plak mcm jep sen king..asik makan tido makan tido mcm dajjal..kah kah kah...hisammudin rais plak asik tulis blog je..nak ajak gi perang dh tua..ajak gi serang johor ada byk kije..klu betul pejuang..meh sini ikut aku kite serang johor..bg tumpang itu umno puki mak..kelontik basi..amacam ada berani tak jang oooiiii...potik didinding nyalo..