Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Februari 2012

CENDAWAN CENDAWAN MULA BERKUMPUL




MANA DIA FATWA?




NOTA:
siapa mamat ini?
kenapa cendawan dan ularmak senyap?
bagaimana mamat ini masuk malaysia?

NOTA:
sapa tak tahu mamat ini
maka dia anak kondom
yang bocor kah kah kah


300 BAKAL BERHIMPUN BINCANG ISU UMAT ISLAM
- berita hairan

KUALA LUMPUR: Lebih 300 ulama, cendekiawan Islam dan blogger akan menyertai Himpunan Ulama, Cendekiawan Islam dan Penulis Maya Kebangsaan 2012 di Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur selama tiga hari, bermula Jumaat ini bagi membincangkan isu semasa membabitkan kepentingan umat Islam di negara ini.

Himpunan anjuran Kelab Sahabat Bina Negara (KSBN) itu juga akan membincang dan menyusun langkah kesederhanaan (wasatiyyah) Islam dalam tindakan semua pihak, selaras dengan wawasan wasatiyyah diilhamkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, yang turut dijadualkan menyampaikan ucaptama pada jam 11 pagi Ahad ini.

Presiden KSBN, Mohd Khairuddin Mohammad berkata, sasaran utama himpunan itu bagi menyatupadukan dan mewujudkan kerjasama intelektual antara pihak terbabit bagi memperkasakan umat Islam di negara ini.

Katanya, ia juga bertujuan mendedahkan isu penting semasa negara daripada perspektif Islam dan peranan blogger, meningkatkan kefahaman konsep wasatiyyah di kalangan semua pihak, selain mempertingkatkan pemahaman terhadap usaha transformasi 1Malaysia berdasarkan pendekatan Islam yang unggul dan memaksimumkan input dalam ruang media alternatif.

“Himpunan ini diharap mampu menggerakkan keilmuan dan tanggungjawab bersama dalam melahirkan ummah bersatu, masyarakat lebih kritis, idealistik dan konstruktif melalui pelbagai media alternatif yang begitu dekat dengan masyarakat sekarang,” katanya dalam kenyataan, di sini, semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..CENDAWAN CEDAWAN..OPPS CENDIKAWAN BERBINCANG?.... kah kah kah..

kah kah kah..BERBINCANG KE NAK RANCANG KEMPEN TIPU MAK CIK FELDA?.... kah kah kah...

kah kah kah.... KAH KAH KAH...NAK TIPE MRLAYU DENGAN JUBAH ISLAM... kah kah kah..
..
woit... BINCANG LAAA SIAP BUNUH ALTANTUYA....SIAPA BERI ARAHAN?... kah kah kah..

kah kah kah...BICANGKAN APA DIA PERJANJIAN RAHSIA ANTRA MALAYSIA DENGAN AMEERIKA...kah kah kah..

kah kah kah...BINCANGKAN BERAPA BANYAK PERNIAGGAN JUAL BELI ANTARA MALAYSIA DENGAN ISREAL.... kah kah kah..

woit... TAK PAYAH TIPU MELAYU DENGAN AYAT QURAN... DAH BODOH MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah... TAK HABIS HABIS DENGAN FATWA KENTUT DAN DAN TAHI HIDUNG... kah kah kah...

woit..BILA NAK BUAT FATWA TENTANG RADIO AKTIF DARI LYNAS?... kah kah kah


BERDEMO TAK PERLU FATWA



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cuma melayu yg lembiklonglai takcukup air je yg suka berpersatuan ni, segala macam persatuan dibuat dan didaftar, segala macam jawatan direka dan diada... sorang boleh jadi ajk dalam 3-10 persatuan, dari persatuan bersilat tangan sampai persatuan bersilat lidah... nampak macam hebat macam gah... tapi sebenarnya layuterkulai dan lembiklesu jika bersorangan atau dalam bilangan kecil (terlupa telur)... itu pasal jenis ni cukup suka jugak bila dah ada ahli2 persatuan, maka diwajibkan pakai uniform terutamanya pakaian seragam spesis batik lenganpanjang ala persatuan boria 4b... supaya mereka tahu ada pengikut2 (baca: balaci2) sekeliling mereka yg boleh dikerah buat itu ini utk mereka dan boleh jugak dijadikan perisai bila terdesak... harapkan diri sendiri nak ke depan? tak kira lah samada utk beradu berlawan bertumbuk atau setakat beradu bahas mulut je - mereka ni selalunya laju utk mengelak je, sebab telur tertinggal kat rumah lupa nak pakai, dan kalau ada sesiapa dari kalangan balaci yg sanggup volunteer ke depan, laju je tawaran tu diterima ala2 tender direct nego tak payah banyak2 soal, macam tender lembu nfc tu!
persatuan kunun... persatuan temberang ada la! sama la dgn persatuan temberang jualan langsung yg merekrut balaci2 lepas tu mestikan pakai seragam dan boria!
hujung2 habuk pun tarak!

-average joe-
klakka-la.blogspot: SELAMAT MERDEKA 2

Juasseh Cafe berkata...

Masuk persatuan ahli mesyuarat tingkap sudah la, semua tu persatuan balaci