Khamis, 1 Mac 2012

BERRAPA SEKILO HASAN ALI JUAL?



NOTA:

tidak lama lagi akan ada
syarikat untuk:

ambil upah sembahyang
ambil upah puasa
ambil upah zakat
ambil ucap buat kebajikan

bila melanggan semua ini
upah mengucap akn diberi percuma!

sila ambil perhatian






PENCERAHAN PEMBACA

Saya seorang penganggur. Sudah 5 tahun menganggur dan sekarang terpaksa bawa isteri dan anak menumpang di rumah mertua. Sangat memalukan. Jadi jika ada sesiapa yang nak menjual agama, saya tak mampu nak beli. Apa yang saya perlukan ialah pekerjaan untuk menyara anak isteri.

Kalau ada orang Kristian atau Hindu atau Buddha atau atheist yang nak menderma wang kepada saya atau membantu saya, saya akan ambil wang itu dan menerima bantuan mereka.

Saya tak hirau apa yang Harussani atau Hassan Ali atau Ibrahim Ali nak cakap. Mereka ini semua cakap banyak! Sekejap nak jaga Islam lah...nak jaga Melayu lah....nak jaga Raja lah.... ARRRRGHHHHH! BOLEH PERGI BELAH LAH! RAJA DAH KAYA RAYA! BUAT APA NAK JAGA MEREKA????!!! BANGANG BETUL BETUL BANGANG SI HASSAN ALI & HARRUSANI NI!!!! MENGAPA TAK NAK JAGA ORANG MISKIN MACAM SAYA?????

Yang penting bagi orang miskin macam saya ialah bagaimana nak pelihara anak bini di rumah. Kalau nak cakap pasal akhirat, kita boleh bincang besok. Yang paling penting bagi saya ialah MASA SEKARANG!!!!!
By Lelaki Miskin on JUAL AGAMA - SDATU PERNIAGAAN PALING TUA on 2/25/12


NOTA:
penjual agama
sedang ke hulu ke hilir
dengan road show
mencari pelanggan
menakut nakut kan orang ramai
berwaspada
kah kah kah



PAS HILANG IDENTITI AKIBAT PARASIT: HASAN ALI – Mstar

KOTA BAHARU: Hasan Ali mendakwa PAS sudah hilang hala tuju perjuangan untuk menegakkan negara Islam dan memartabatkan hukum Hudud disebabkan oleh pengaruh kumpulan "parasit" dalam parti itu.

"PAS sudah hilang falsafah agung perjuangannya untuk menegakkan negara Islam dan memartabatkan hukum Hudud...sudah tidak ada, sudah tutup buku, siapa yang tutup, bukan ulama tetapi parasit inilah yang menutupnya," katanya ketika menyampaikan ceramah di sini malam Rabu.

Hasan yang dipecat daripada PAS, berkata parti itu kini dikuasai oleh golongan "parasit" sehingga menyebabkan pengaruh golongan ulama semakin terhakis.

"Mereka sudah jatuhkan saya dan sekarang mereka hendak jatuhkan Ustaz Azizan (Abdul Razak) di Kedah, dan mereka akan pergi dari satu tempat ke satu tempat kerana mereka ini ramai," katanya.

Menurut Hasan, golongan parasit itu terdiri daripada mereka yang belajar di luar negara dan mengamalkan "politik jatuh menjatuhkan" itu sejak di luar negara lagi.
Beliau berharap anggota dan penyokong PAS sedar terhadap apa yang sedang berlaku dalam parti itu. - TIEWNAMA


PEREMPUAN AKAN BERDEMO




13 ulasan:

Stupid University berkata...

Hasan Ali adalah pejuang Melayu Islam yang "SEBENAR"! Lain semua adalah parasit! KAH! KAH! KAH! KAH! KAH! KAH! Orang buta pun tahulah! Hasan Ali sedang melelong agama secara borong! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

bunyi ucapan hasan macam tu dikata nak jaga islam, jaga melayu, jaga raja????

Lancau lahhh

Orang lain pencen politik, masuk misjid jadi kaki misjid belajar agama sbb kubur makin dekat

hasang pencen politik jadi kaki fitnah, putar belit dan kaki pecah belah

Juasseh Cafe berkata...

dia lah yang memang parasit, bukan takat parasit saja, bacteria, virus, hama,kutu, tungau dan segala macam pembawa penyakit

Anti Raja Gopal berkata...

Memang betul! Terlalu banyak NGO ditubuhkan untuk mempertahankan hak RAJA GOPAL manakala tiada sesiapa yang nak tubuh NGO untuk mempertahankan hak orang yang miskin dan dianiayai sebab tiada yang nak bagi gelaran Datuk.

Buat apa kita nak sertai NGO yang tujuannya ialah untuk melindungi hak-hak orang yang sudah kaya macam Raja Gopal? Adakah tanapa JATI, kedudukan Raja Gopal akan terancam? Raja Gopal sudah kaya raya. Jadi mereka boleh menjaga diri mereka sendiri.

Lebih baik tubuh NGO untuk menolong penganggur mencari kerja daripada membazir masa menolong orang yang sudah kaya.

Raja Gopal boleh membunuh sesiapa sahaja di Malaysia tanpa ditangkap. Mengapa tidak menubuhkan sebuah NGO untuk melindungi rakyat yang dianiayai oleh Raja Gopal?

Tanpa Nama berkata...

hasan ali kaki ice, cakap serupa kutu lalok tepi longkang!!!

hasan ali ada rumah besar berkata...

lelaki miskin itu adalah hero ku...

tapi heran.. dia sempat bagi komen kat blog tukar tiub..

apa2 pun.. hassan ali smasa memegang potpolio hal ehwal ugama..

berapa banyak zakat selangor dia agihkan???

negeri Islam??negara Islam??

hopeles...

Tanpa Nama berkata...

aku pun nak jual lesen kapir dan lesen islam.. bagi orang kapir, kalau nak toron, lu boleh toron china doll takper, tapi kalo kantoi, kene tunjuk surat/kad kekapiran la.. tak ada kad kekapiran ini, kene saman la 300..

kad kekapiran ini, aku boleh design.. rege RM50 jer satu kad.. kerajaan kenelah bagi projek ni kat aku.. hanya aku sorang saja yang boleh cetak kad baru tu.. buat projek ni untuk aku macam bagi lesen gula dan beras kat syed mokhtar, macam bagi lesen komunikasi kat ananda krishnan.. sure aku pun boleh jadi kaya punyer..

pukimak la sumer jabatan2 agama ni..

Gorgom berkata...

Bro TT,

Gambar mamak penang yang ko siar beberapa kali tu ada kat malaysiakini. versi baru n siap ada nama skali. haha..Rupa-rupanya ketua pemuda umno pulau pinang adalah eeee..haha..Shaik Hussein Mydin nama melayu ke? hahaha..

http://malaysiakini.com/news/190615

Tanpa Nama berkata...

ada rajagopal pun orang kita banyak yang miskin

lain kali sapa2 yang nak tubuh NGO, tubuhlah NGO yang jaga orang miskin pulak

daripada tubuh NGO jaga melayu, baik korang tubuh NGO jaga pemburoh-pemburoh yang tak cukup makan

jebat2 berkata...

Kepada lelaki miskin,
rilex la bro, dunia ni adalah dewan peperiksaan. kat sana nanti baru kita tau berjaya atau fail. jangan la sentimental sesangat, biar mati pucuk jgn mati akal.
tapi lebih afdal kalau lu citer sikit education background, special skill ka, experience ka. kita kawan2 akan tolong selagi mampu.

Tanpa Nama berkata...

Ini Berita Benar - Kenapa Datuk Ir Amiruddin Hamzah Terpaksa Terima Jawatan EXCO Kedah

--- AZIZAN SILA LETAK JAWATAN ---



JAM 5 PETANG TADI...BERUK CALL ORANG KUAT PAS KUALA KEDAH...UNTUK MENGETAHUI KEADAAN TERKINI YANG MELIBATKAN EXCO AMIRUDDIN HAMZAH


DIRINGKASKAN SEPERTI BERIKUT:

1) AHLI2 PAS KAWASAN KUALA KEDAH TELAH BERITAHU PADA AMIRUDDIN..." AMIR YOU JANGAN BUAT KAMI AHLI2 PAS KUALA KEDAH MACAM 'KULIT KAYU MANIS'..''?


MAKSUDNYA...' BILA HANG NAK MASAK NAK TUMIS...HANG GUNA KAMI. TETAPI BILA MASA HANG NAK MAKAN...HANG BUANG DAN CAMPAK KAMI '...kah kah kah

2) DALAM MESYUARAT 17 FEB, SEMUA AHLI PAS KUALA KEDAH HADIR. TETAPI KENAPA AMIRUDDIN TIDAK HADIR?


DI SITU TELAH NAMPAK AMIRUDDIN MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI DAN MENGENEPIKAN AHLI2 PAS KUALA KEDAH YANG SELAMA INI SENTIASA BEKERJA KERAS MEMBANTU KEMENANGANNYA DALAM PILIHANRAYA

3) DATUK PHAHROLRAZI KATA..' KALAU SAYA FIKIR MAHU KAYA, MAHU BANYAK DUIT...SAYA BOLEH KELUAR PARTI(LOMPAT) '. TETAPI INI BUKAN ISU NAK LOMPAT. TETAPI INI ISU KEPENTINGAN PARTI, AMANAH RAKYAT SERTA HARAPAN RAKYAT KEPADA PARTI PR. APA GUNA PR MEMERINTAH TETAPI KITA MASIH DIBAWAH TELUNJUK UMNO?

4) ITU SEBAB SEKARANG AHLI2 PAS KEDAH MAHU MEMBERI TEKANAN KEPADA UST AZIZAN SUPAYA 'SEDAR DIRI' DAN TIDAK MENYIMPANG ATAU TERSASAR ARAH

5) OLEH KERANA AMIRUDDIN ADALAH AHLI PAS KUALA KEDAH( TIM YDP PAS KAWASAN), MAKA DIA SEPATUTNYA AKUR DENGAN KEHENDAK DAN KEPUTUSAN2 PARTI DI KAWASANNYA DAHULU. SEBAB JIKA TIADA 'KAWASAN' MANA BOLEH ADANYA NEGERI

6) AMIRUDDIN PERLU SEDAR...DIA NAIK KE PERINGKAT ITU KERANA PAS KUALA KEDAH. BUKAN KERANA UST AZIZAN


7) DAN YANG TERAKHIR SEKALI...INI YANG PALING CANTIK DAN MENAWAN..

" AMIRUDDIN SEMASA DIA JADI EXCO PERTANIAN SEBELUM INI, DIA DAH BUAT BANYAK PROJEK TANAM MEMPELAM SALA DAN PROJEK TERNAK IKAN KELI. SEMUA PROJEK INI GUNA DUIT KERAJAAN NEGERI. TAPI HASILNYA... 'RUGI JUTA-JUTA'...kah kah kah..kah kah

ITU SEBAB AMIRUDDIN TERPAKSA TERIMA JUGAK JAWATAN EXCO TU. KALAU DIA TIDAK TERIMA...UST AZIZAN AKAN 'PECAH LUBANG DIA TUU'...kah kah kah. BENDA NI RAMAI ORANG YANG MASIH TAK TAHU...kah kah kah "

woit...KALU SESAK SANGAT...LOMPAT MASUK UMNO LA woit...kah kah kah...SETAKAD RM5 JUTA NO PROBLEM...SEKARANG NI BANG HJ NIPU TENGAH BANYAK DUIT TUU...kah kah kah

http://berukketawa.blogspot.com/2012/03/ini-berita-benar-kenapa-datuk-ir.html

alfaberlian berkata...

Salam Bro

Zul Mat Bisul Pejuang Islam cakap dalam PKR ada Firaun kecil, Hasan Ali Pejuang Melayu Islam pula dalam PAS ada Parasit.
Berapa harga sekilo fitnah yang dibayar oleh UMNGOK kepada mereka ini???

Tanpa Nama berkata...

bro, gua saja lelayan blog dr. ni nak tgk respon kes khalwat dia

http://drbadrulamin.blogspot.com/

skali gua tekejut baca iklan ni dlm blog dia.

*** Jika ada sapa2 berhajat memiliki kain kelambu Ka`bah (kiswah) sila SMS ke 0196814040. Ada sedikit lagi. Salam.

seriously. kain kelambu Kaabah pun kene jual?

aku facepalm tahap gini da.
http://9gag.com/gag/3055046