Khamis, 1 Mac 2012

SATU KES GAGALIST - JANTAN LOOOOSER





NOTA:

kalau bini minta cerai
ini tanda jantan loooser
kah kah kah



JANTAN LOOOOOOSER PUKUL BINI!




ISTERI DIKAIT KHALWAT DALAM PROSES CERAI - meloya


KUANTAN 29 Feb. - Wanita yang dikaitkan dalam kes khalwat dengan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron telah mengemukakan permohonan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Rompin pada pertengahan Januari lalu.

Difahamkan, alasan permohonan cerai yang dinyatakan oleh wanita berusia 28 tahun itu adalah kerana sudah tidak mempunyai persefahaman dengan suaminya.

Menurut jurucakap mahkamah, sebutan pertama kes berkenaan telah dilakukan di hadapan Hakim Syarie, Abu Kassim Pilus di dalam kamarnya Isnin lalu sebelum wanita itu memberi keterangan di Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), Kuantan berhubung kes khalwat dengan pemimpin PKR berkenaan.

''Permohonan dilakukan mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Negeri Pahang Darul Makmur," kata jurucakap itu ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...DAH NAK MINTA CERAI JANUARI DULU...kah kah kah

woit... INI RUPA RUPANYA KES INI....BARU JELAS... kah kah kah...

kah kah kah..BETUL LAA KATA KATA USTAZ BADRUL...PEREMPUAN INI MINTA TOLONG...kah jkah kah...

kah kah kah...SAHEH SUAMI INI JANTAN GAGALIST.... kah kah kah..

woit..CIRI GAGALIST IALAH .BILA ORANG PEEMPUAN TAK NAK ...DIA BUAT ONAR...kah kah kah

woit.... JANGAN BUSUKKAN ORANG LAIN...kah kah kah..

kah kah kah... JANGAN LAAA PERANGKAP ORANG LAIN...kah jkah kah..


NOTA:
ustaz badrul
sila mulakan saman
ketua jabatan agama pahang



SOKONG TURUN BERDEMO




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia Baru proses Minta Cerai..

Maknanya Belum Bercerai Lagi. Maknanya Dia Masih Status Isteri Orang?

Memang Ustaz Badrul 'Ustaz Pacak'...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

minta tlngkan bagus, tp tlng tggl skali dlm bilik,e2 yg best,sesape pun akan marah bl bini d bawa dlm bilik hotel...

Tanpa Nama berkata...

kalau nak counsling blh bw d lobby hotel, ni bawa masuk dlm bilik, lain macaam jer..benda sodap

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Seorang lagi kaki busuk! Kah! Kah! Kah! Malu weh! Hidung tak mancung pipi tersorong-sorong! Kah! Kah! Kah! Mesti jantan UMNO nie! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

bile tt suruh badrulamin g saman jabatan agama,taktau la sape yg tt nk sindir..ke jabatan agama yg mmg suke skodeng or ustaz yg suke bg ceramah dlm bilik?

Tanpa Nama berkata...

dah gelabah beruk...mcm2 bleh jadi...gagal ngan brahim ali,try asan ali,nampak asan ali pun cam gagal..try perangkap ustaz nih... mesti org percaya...

kah kah kah...tobat lahum aku x pcaya ngan ameno nih...kok betul2 pun org tetap x pecaya sbb
dulu kini dan slamanya menipu...kha kha kha kha....

MatJubur berkata...

aku berani bertaruh kes ini ada kait mengait dengan UMNO. Kerana pakar bahagian jubur menjubur dan khalwat mengkhalwat ini adalah UMNO.
Kalau tiada isu jubur dan khalwat, dah lama UMNO mampus. UMNO boleh bernyawa disebabkan isu jubur dan khalwat. Kebanyakan para pemimpin UMNO kuat menjubur dan ada juga daripada pemimpin mereka yang suka raba jubur orang.

Tanpa Nama berkata...

korang sibok dengan ameno
sampai bini sorang pun tak terjaga

aparaaaaa

Pandak berkata...

Ustaz Badrol Amin dan keluarga memang dah kenal lama perempuan tu dan keluarga perempuan tu. Kenalan lama sewaktu kedua-dua keluarga buat umrah dulu. Perempuan tu jadi mangsa keganasan rumahtangga. Dia selalu kena pukul dengan suami dia yang juga orang kuat JJ. Samseng UMNO tapi loser jadi faham-faham je lah. Perempuan tu dari dulu nak cerai tapi nasib baik dia merujuk kepada Ustaz Badrol Amin yang menyuruh dia bersabar.

Pada malam kejadian tu PKR memang ada program di hotel tu. Dalam pada proses cerai tu, perempuan tu lari dari rumah bersama anaknya ke hotel tu sebab kena pukul lagi seperti biasa. Ustaz Badrol dirujuk sebagai kenalan keluarga dan pakar urusan agama. Sewaktu Ustaz Badrol Amin menyerahkan laptop di depan bilik perempuan tu (yang bersama anaknya...diulangi, bersama ANAKNYA, jadi mana khalwatnya?), suami perempuan tu bersama 20 orang lagi samseng UMNO datang ke hotel tu, cekup Ustaz Badrol Amin, heret ke dalam bilik dan memukul beliau. Selepas tu baru dilaporkan ke JAIP. Orang JAIP yang datang adalah diluar waktu bertugas dan disyaki datang atas kapasiti kenalan orang UMNO.

Jadi kesalahan Ustaz Badrol Amin hanya prihatin mahu membantu kenalan dan tersalah waktu hantar laptop secara bersendirian (yang hanya mengambil masa tak sampai 10 min!)

Selepas "penangkapan" tersebut, JAIP jadi "bersepah" untuk meluruskan keadaan. Memang Ustaz Badrol Amin boleh saman JAIP atas "tangkapan" tu...dan buat laporan polis terhadap orang JJ yang loser itu!

tobang berkata...

gagalist nombor satu kat dunia adalah hishamudin rais @ tukar tiub

Tanpa Nama berkata...

http://drbadrulamin.blogspot.com/

*** Jika ada sapa2 berhajat memiliki kain kelambu Ka`bah (kiswah) sila SMS ke 0196814040. Ada sedikit lagi. Salam.

itu yg ditulis dlm blog dia tu.

pergh kain kelambu Ka'bah jual?