Ahad, 6 Mei 2012

TOKAN JUAL CANDU BUAT ORANG MELAYU KHAYAL




TOKAN BESAR JUAL BERAS JATI







TOKAN BESAR PENJUAL CANDU

Sebenarnya Mufti kepala buto Syaitan ini nak cakap berbanyak terima kasih kepada Najib dan Rosmah kerana menaik tarafkan jawatan mufti yang sekarang sama taraf dengan ahli Exco. Buat apa naik taraf mufti? Mufti mana ada sama taraf dengan ahli Exco yang dipilih rakyat? Siapa yang pilih mufti? Rajah Gopal!!! Jadi jangan nak tipu rakyat! Mufti Pemalas tiada taraf langsung.

Hanya pandai berbahasa Arab. Itu saja yang kamu tahu. Tauke-tauke kafir yang makan babi jauh lebih mulia daripada kamu Mufti Upahan! Tauke-tauke kafir yang makan babi dapat memberi pekerjaan kepada orang ramai manakala mufti-mufti hanyalah free loaders yang meminta sedekah melalui wang zakat. Naik taraf mufti hanya membazirkan wang rakyat sahaja kerana sekarang kita pembayar cukai terpaksa membayar lebih kepada mufti.

Buat apa bayar mereka ini mahal-mahal? Mereka hanya pandai berbahsa Arab. Kalau mereka ini menjadi Tour Guide menolong pelancong asing daripada negara Arab melancong di Bukit Bintang, ada faedah juga untuk ekonomi negara. Mereka ini hanya menjadi beban kepada rakyat Malaysia sama seperti Rajah Gopal dan kerabat Free Loaders. PTUUUIIIIH UNTUK SEMUA MUFTI MALAYSIA!!!!!!
By KURANGKAN GAJI SEMUA MUFTI !!!!! on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

Tengok TV semalam (saya dah lupa samada Rancangan Tipu Malaysia atau Tipu 3). UMNO juga memperalatkan ketua Sami Buddha. UMNO paksa ketua sami Buddha membuat kenyataan sempena Hari Wesak suruh ketua sami Buddha mengutuk peserta-peserta Bersih 3.0. Jadi UMNO bukan sahaja memperalatkan agama Islam. Sekarang mereka juga memperalatkan agama Buddha. Manakala agama Kristian dipergunakan untuk menakut-nakutkan orang Melayu.

Agama Yahudi pula digunakan oleh UMNO untuk menyatukan orang Melayu. Jadi bro Isham memang betul. Agama telah dijadikan candu oleh rejim UMNO untuk memperalatkan rakyat Malaysia terutamanya orang-orang Melayu yang terlalu ketagihkan agama. Komunis lagi jujur. Di negara kuku besi China, pemerintah tak perlu guna agama untuk memerintah secara kuku besi.

Jadi UMNO memang jauh lebih teruk dan laknat daripada komunis kerana UMNO terpaksa mempergunakan agama untuk menipu orang ramai. Kepada MUFTI SYAITAN UMNO saya bagi middle finger saya dan ucapan KEPALA BUTO ENGKAU MUFTI OI!
By AGAMA CANDU ARABIA on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

BANGUN LAWAN TOKAN

Nabi Muhammad saw sendiri pun menggulingkan kerajaan musyrikin mekah. Mencontohi perbuataan Rasullah saw adalah sunnah kepada umat Islam, oleh itu perbuataan menggulingkan mana-mana kerajaan yang zalim,menyeleweng,korup,menindas,menipu dan pelbagai lagi yang buruk adalah menjadi sunnah dan kewajipan kepada umat Islam untuk melakukannya. Menyokong mana-mana kerajaan yang sebegini adalah haram. Pro_Pembaharuan go fucked and sodomized your mother or sisters
By Anonymous on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

Nampak ular dalam semak nampak ulamak, ketuk kepala ulamak dahulu sebab ulamak jauh lebih merbahaya daripada ular dalam semak kerana semua ulamak adalah hamba abdi Rajah Gopal dan bendaharanya Tun Mamakthir.
By ULAMAK = ULAR DALAM SEMAK on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

ANAK MUDA MELAWAN TOKAN



HOI TIM TUKAR TIUB! RAJAH GOPAL PAHANG (YANG KALAH JUDI DI LONDON TAK NAK BAYAR SURUH RAKYAT MALAYSIA DAN SELALU BERBINI MUDA) BERTITAH LAGI. KALI INI BERTITAH PASAL BERSIH 3.0 TOLONG BUAT ULASAN SEGERA SEBAB I TAK SABAR NAK DENGAR ULASAN TUKAR TIUB TENTANG SANG RAJAH GOPAL PAHANG INI.
By RAJAH GOPAL PAHANG on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

hisam..di dalam hutan rompin pahang ada pemberian my cad kepada pendatang kemboja...di sana ada bangunan dan pegawai jpn yang bertugas...mintak tolong dapatkan maklumat lanjut... saya cuma kerja pemandu jpn
By Anonymous on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana asan ali skrg? jual beras jati?

Tanpa Nama berkata...

terbaik lah gambar2 yg kau letak kat atas tu sham!

Tanpa Nama berkata...

aku dah tengok muko dio dah mcm pooooki mak lahhhh

Tanpa Nama berkata...

dulu...mmg aku khayal

tapi sekrg...sapa try bagi aku candu, akan kena penampo jepun

kahkahkah...ada lagi yek! melayu yg kena bodoh tak abis2....

org beso2, semua kaya raya...yg sokong hanya bleh duduk PPRT...kahkahkahkah

org beso2, pakai kete impot, lu org naik ler kereta local 2nd hand...kahkahkahkahkah

mmg baghal!!!!

Tanpa Nama berkata...

pengedar candu ni bakal mengaipkan agama mereka sendiri!!

the age of science n technology had shifted our mind and we cannot expect to have these buggers spoil it.

like umno they have no place anymore in he spirit of true malaysian.

our autonomy and independence do not lie in your fatwa nor the controlled media but in our heart and mind.

fatwa-fatwi ni kat makcik felda pun tak laku dah....makcik tu kata :thus when satan spake....kah kah kah

Pro_Pembaharuan berkata...

YES!!!

gua teringat kisah ustaz nasa... dulu die tak mau bermakmumkan ustaz umno sebab ustaz umno doa dalam bahase melayu... tetapi dia kini sama je ngan umno lepas kalah pada mat sabu...

gua teringat kisah bekas imam besar masjid negara ustaz firdaus... lepas kalah ngan wan azizah, dia sepak tong peti undi walaupun dia hadir semasa pengebumian arwah ibu gua di permatang pasir.

gua teringat kisah ustaz zakaria di batu caves sana, die tumbuk muka pegawai jawi atau jais sampai pegawai tu keluarkan pistol. kemudian ustaz ni cakap dia cuma nak bersemuka sedangkan dia tumbuk mamat ni depan mata gua.

gua teringat kisah ustaz belakang umah gua konon-konon marah ngan family gua kerana tutup longkang najis jiran gua walaupun dalam tanah family gua. Rupa-rupanya dia nak kawin ngan janda yang menyewa rumah jiran gua itu.

gua teringat kisah ustaz cakap jangan tinggalkan anak bini tapi lepas femes masuk TV, dia rebondingkan rambut dia kengdian kawin ngan perempuan berpurdah yang terkinja-kinja atas pentas. dia tinggal anak bini die gak...

gua teringat kisah ustaz yang popular yang meletakkan harga kuliah terawih yang tak sampai
30 minit sebanyak RM8000 tidak termasuk hotel dan petrol.

Gua teringat kisah ustaz yang kantoi tangkap basah kat kuantan.

Jadi, kesimpulannya, bila luorang tak ikut cakap ular-dalam-semak ini, luorang boleh lari akidah dan jatuh hukum kufur atau kafir atau murtad. kerana mereka sesuci nabi dan pewaris nabi. kerana mereka terlalu mursyid sampai tidak boleh dipersoalkan lansung.

kah kah kah...

kah kah kah...


p/s: kalau pun nak maki gua, sila gunakan english dengan betul dan penggunaan present tense dan past tense biarlah betul. barulah boleh dapat biasiswa petronas.

Tanpa Nama berkata...

pergi mampos la tokan candu! suka-suka mak bapak dia keluar FUCKWA.Kenapa tak bermuzakar untuk keluar FUCKWA mengenai royalti minyak kepada negeri kelahiranku negeri 'termiskin'??? Jumpa Hasan Ali,jumpa mauUFTI w.p KL...tibai dua-dua skali...kahkahkah