Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Mei 2012

SAHEH - ADA BANGLA DAN INDON TERLIBAT SAMA




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...APA YANG IKHLAS CAKAP INI SAHEH.... kah kah kah..

kah kah kah..MEMANG ADA MAT BAGLA YANG BERDEMO SAMA... kah kah kah..

kah kah kah.....GAMBAR DI BAWAH INI BUKTI YANG SAHEH... kah kah kah


INI BUKTI YANG AMAT SAHEH




IKHLAS DEDAH PENGLIBATAN PENIAGA ASING DALAM PERHIMPUNA BERSIH 3.0
- meloya

KUALA LUMPUR 5 Mei - Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas) mendedahkan perhimpunan Bersih 3.0 yang mengakibatkan huru-hara di ibu negara minggu lalu, bukan sahaja didalangi anggota pakatan pembangkang malah turut disertai peniaga-peniaga warga asing.

Presidennya, Mohd. Ridzuan Abdullah berkata, kumpulan warga asing dari Indonesia dan Bangladesh itu dilihat memakai baju kuning Bersih 3.0 dan turut sama menyertai perhimpunan haram di sekitar Dataran Merdeka.

Jelas beliau, selain daripada menyertai perhimpunan yang mengakibatkan pelbagai kerosakan harta awam itu, peniaga-peniaga terbabit turut dikesan mengambil kesempatan menjaja semasa demonstrasi tersebut.

"Saya telah menghantar wakil dan dia mengakui melihat ramai peniaga warga asing di dalam perhimpunan itu.








APA ITU RABU : RADIO BANGSAR UTAMA

rabu ialah stesen radio internet
rabu ialah stesen radio melawan
rabu ialah stesen radio melanggar
rabu ialah stesen radio cool
rabu ialah stesen radio chic
rabu ialah stesen radio radikal

layari sekarang:
www.radiobangsarutama.blogspot.com

pada minggu ini
setiap malam dari jam 9.00 malam
siaran terus menerus
tentang bersih

dari rabu akan dapat didengari:
berita bersih
berita menghasut
berita terkini


dari rabu akan berkumnadang:
lagu punk rock
lagu rock klasik
lagu rock kapak
lagu metal
lagu perjuangan
lagu melawan
lagu sosialis
lagu komunis
lagu lagu perjuangan dari seluruh dunia

sesekali lagu mat bunga
sesekali lagu mat jiwang

NOTA:
untuk mengiklankan program
untuk berhubung
untuk membuat bantahan
untuk memberi komen
untuk mengutuk
untuk mencaci
untuk membodek
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com









jadi cool jadi kawan rabu
BE COOL – BE DARE






7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuan,

Kalau Dataran Merdeka sudah jadi Dataran Penjajah UMNO ... kita pergi Bersih 4.0 SUARA RAKYAT samada :

1. Di PutraJaya
2. Di depan pejabat SPR.

Dua tempat di atas inilah masih ada zombie-zombie berkeliaran.

Tanpa Nama berkata...

senang2 semua kita demo kat tempat masing2, kita pergi demo di depan rumah adun/ ahli parlimen/ korporat keparat/ menteri2

masalahnya sudah terlalu banyak dan terlalu luas zombi2 berkeliaran
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

owh itu indo dan bangla patriotik nasinalis.
mereka tak puas hati dgn pembelotan sebahagian besar rakyat bangla dan indo yg menjadi warga malaysia, semata2 utk mengundi umno, beroleh habuan

pak chu chin berkata...

dah melayo bodo tak mau mniaga hr tu, pendatang ni mniaga la. pehal memekak kata rugi plak. biasa la nak mniaga kena ikut suasana. kalu pegi kat program ameno takkan nak pakai baju bersih, sapa nak beli? kat bersih takkan nak pakai uniform ameno. kepala hotak sempit mcm ni yg nak bela usahawan? bodo

Matrojak berkata...

Kah...kah...kah...

Memang saheh...

Kah...kah...kah...

anakjin berkata...

Bodohnya statement, dah tentu ler Bersih 3.0 nak hapuskan pengundi dari pendatang yg diberi k/p. Masa aku kat jln tun perak, ada 2org pendatang (tengok muka mcm dari iran atau bollywood), semua demonstran jeling kat dia... keluar balik mamat 2ekor tu. Korang ingat pendatang berani joint Bersih?? kalau ada, pendatang tu la yg mula2 kena tapak kaki.

zeff berkata...

jgn bsing, tnjuk bukti tnjuk gmbr. aku tak nampak pun PATI yg pkai bju brsih. die nak niaga ke nak berdagang ke expo ke pegi mampos la, soalnya kenapa nak tipu plhnraya?