Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 Jun 2012

KES BUNUH ALTANTUYA - SIAP UPAH SIROL DAN AZILAH?





KOMENTAR TUKAR TIUB


keadaan amat nazak
orang melayu wajib
berhenti sabentar
untuk berfikir :


- bolehkah najib yang terlibat dalam kes bunuh jadi pm?
- bolehkan najib yang terlibat dalam kes rasiah komisen jadi pm?

jika jawapan boleh maka tak ada timbul



BM-Premium A IP


ANTATUYA: NAJIB DICABAR SAMAN PHNOM PEMH POST
- harakah daily

KUALA LUMPUR: Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) menggesa Datuk Seri Najib Razak menyaman akhbar The Phnom Penh Post yang berpengkalan di Kemboja kerana melaporkan perdana menteri itu pernah dipertemukan dengan Altantuya di Paris.

Pengerusi SAMM, Badrul Hisham Shaharin berkata, perdana menteri juga patut menyaman wartawannya bagi membersihkan namanya dan juga nama negara.

"SAMM mendesak Najib Razak di atas kapasiti Perdana Menteri, menyaman akhbar The Phnom Penh Post serta penulis artikel di ruangan Regional Insider yang bernama Roger Mitton.

"Pendedahan beliau bukan sahaja memalukan negara... malah mengundang persepsi sangat buruk terhadap kredebiliti seorang Perdana Menteri beragama Islam yang sebelum ini pernah bersumpah kononnya tidak mengenali penterjemah yang dibunuh tanpa motif iaitu Altantuya Shaaribu," katanya dalam satu kenyataan.


INI ORANG RAMAI TUNGGU TUNGGU



SATU SOALAN SAHAJA:

dalam perbicaraan kes bunuh altatuya
Sirul dan Azizal telah didapati salah
membunuh altantuya

mengikut keterangan sirul
mereka berdua membunuh kerana diupah


maka timbul soal:

siapa upah mereka?

soalan ini tidak disambut
oleh pihak pendakwa
siapa yang mengupah mereka?


NOTA:
kepada kaum keluarha sirul dan azilah
minta dua orang yang teraniya ini berkata benar
ini untuk menyelamat kan nyawa mereka
mereka hanya perlu menyatakan sekali lagi
siapa upah mereka


jika tidak mereak akan terus dlam penjara

saudara mara
anak isteri dua orang yang dituduh ini
telah lama terseksa
wah hal orang yang mengupah
enjoy de menjoy hidup mereka


kaum keluarga sirul dan azilah:

nasehatkan sirul dan azilah
kerajaan akan berubah
kerajaan baru akan ditubuhkan
adalah untuk kebaikan mereka
pada ketika ini untuk mereka
berkata benar


tidak ada guna lagi
mempertahan najib
mempertahan kan razak baginda
kerajaan akan bertukar
lagi cepat mereka bersuara
lagi pantas najib dan razak baginda di dakwa

sauadara mara azilah dan sirul
tyang membaca tukar tiub
sila sampai kan pesanan ini
mereka hanya makan upah

dalam perundangan ini tidak
membawa hukum gantung
yang akan digantung ialah
tukang upah


layari sekarang untuk dengar r. azmi







9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mintak mahap tt, gamba pompuan dalam lokap tu boley tukar yang cun sikit dak? muntah aku tengah makan bahulu panaih nieeehh...he he he he..

Tanpa Nama berkata...

bagitau kerabat keluarga azirul dan sirul jgn jadi kaldai c4 kah kah khuatir suatu hari nanti mereka akan dihukum sbg pengkhianant pd bangsa dan negara. hari ini ok. tunggu la jika didapai bersalah, masa tu tak tau mana nak letak ke-maluan..your own neighbour will pinpoint their fingers in your own faces...7 keturunan dapat musibat malu maa!!!

Tanpa Nama berkata...

berita baik untuk KERAjaan;

http://www.nytimes.com/2012/06/09/world/asia/un-envoys-ask-malaysia-to-protect-activists.html

labisman berkata...

Betul ke sirul dan azilah ada dalam penjara sekarang?

Tanpa Nama berkata...

malaysia boleh semua sandiwara boleh dilakonkan.. apa ada hall ada duit semua leh bayar.. dalam Malaysia la kalau luar negara ni kena kawtim ngan CIA musti ok..

Tanpa Nama berkata...

wujud ke org2 yang bernama SIRUL AZHAR dan AZILAH HADARI tu?? ke lakonan semata-mata...kena lagi la makcik felda... kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

nak mampus suruh sirul dan azilah buat pengakuan siapa upah??

selagi kerajaan belum bertukar, selagi tu laa tak ada sapa yg berani.

kalau ada pengakuan, mmg mampus laa 2 ekor pencacai tu dikerjakan polis-polis yg pro BN.

lu tengok tindakan polis pada peserta 'bersih', lepas tu lu bayangkan 2 malaon bodoh tu kena buli dalam penjara.. hehehe nak lari kemana beb??

Tanpa Nama berkata...

nama sirul dan azilah tu betul ke? mungkin dah bebas kat mana da. semua lakanon semata mata.

Tanpa Nama berkata...

Entahnya, tak ada sape ke yang boleh siasat S&A ni? Rupanya, keluarganya, rumahnya dsb?